Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Amerikaanse poseert trots met doodgeschoten zeldzame giraf (https://forum.politics.be/showthread.php?t=244167)

cookie monster 28 juni 2018 17:55

Amerikaanse poseert trots met doodgeschoten zeldzame giraf
 
https://www.hln.be/wetenschap-planee...giraf~a0766220
Dit is om te kotsen !!
Wat voor een onnozelaar moet je zijn om zo'n ravage aan te richten ??
Wat voor een maatschappij laat zulke voor-de-lol-toestanden toe ??
Ik ben benieuwd of die opgepakt gaat worden aldaar of waar ze ook woont !!

Xenophon 28 juni 2018 22:30

Ook niet te emotioneel worden natuurlijk. Van de miljoenen dieren die dagelijks geslacht worden de giraf er uit kiezen om er treurig tot razend over te zijn, het is wat overdreven.

Zelf ga ik enkel vissen voor de sport, als ik iets vang dan snijd ik de buik open en dan zet ik de vis terug. Beter voor het milieu.

Elio di Supo 29 juni 2018 07:30

Daar moet je nu echt Amerikaan voor zijn. Als geen ander zijn ze trots op idiotie.

Xenophon 29 juni 2018 12:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8749146)
Daar moet je nu echt Amerikaan voor zijn. Als geen ander zijn ze trots op idiotie.

Ik denk dat die mensen veel geld betalen aan vergunningen in het land waar ze op het "dier naar keuze" gaan jagen, volledig legaal dus.

Ik zie niet goed in wat daar dan precies het idiote aan is.

Elio di Supo 29 juni 2018 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8749395)
Ik denk dat die mensen veel geld betalen aan vergunningen in het land waar ze op het "dier naar keuze" gaan jagen, volledig legaal dus.

Ik zie niet goed in wat daar dan precies het idiote aan is.

Precies om daar veel geld voor te dokken?

Anna List 29 juni 2018 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8749034)
Ook niet te emotioneel worden natuurlijk. Van de miljoenen dieren die dagelijks geslacht worden de giraf er uit kiezen om er treurig tot razend over te zijn, het is wat overdreven.

Zelf ga ik enkel vissen voor de sport, als ik iets vang dan snijd ik de buik open en dan zet ik de vis terug. Beter voor het milieu.

liggen uw darmen dan niet in de weg om je volgende lijn weer uit te gooien?

Het Verzet 29 juni 2018 12:05

Zielig voor het beest, maar als vleeseter kan ik daar weinig commentaar opgeven.
Zo heeft dat dier misschien nog een iet of wat vrij leven gehad, dat kan ik van vele diertjes die op mijn bord verschijnen niet zeggen.

Anna List 29 juni 2018 12:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8749395)
Ik denk dat die mensen veel geld betalen aan vergunningen in het land waar ze op het "dier naar keuze" gaan jagen, volledig legaal dus.

Ik zie niet goed in wat daar dan precies het idiote aan is.

Tess Thompson Talley







bij mij zou ze binnen mogen.
maar zo eens nooit topless op de foto, dat valt me wel tegen van haar.

Zipper 29 juni 2018 12:17

Dieren doden, alleen voor de fun, is ziekelijk.

Elio di Supo 29 juni 2018 12:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Verzet (Bericht 8749401)
Zielig voor het beest, maar als vleeseter kan ik daar weinig commentaar opgeven.
Zo heeft dat dier misschien nog een iet of wat vrij leven gehad, dat kan ik van vele diertjes die op mijn bord verschijnen niet zeggen.

Gaan ze dat dier ook effectief opeten? Of was het alleen maar voor de foto?

quercus 29 juni 2018 14:06

Nu ja, het zijn niet alleen superrijke en tegelijkertijd gatachterlijke Amerikanen hoor. Bij ons lopen er ook wel pipo's rond die het met respect voor dieren helemaal niet nauw nemen. Een paar maand geleden schreef Draulans in Knack commentaar op het doden van een bij ons beschermd dier.

http://www.knack.be/nieuws/planet-ea...d-1139301.html

Bobke 29 juni 2018 15:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Elio di Supo (Bericht 8749415)
Gaan ze dat dier ook effectief opeten? Of was het alleen maar voor de foto?

Dan eten andere dieren dat wel op.

Anna List 29 juni 2018 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8749409)
Dieren doden, alleen voor de fun, is ziekelijk.

Het gaat m om het beschermen he, op haar bijdrage draait zo'n beschermingsfarm een heel jaar en redden ze een veelvoud aan dieren.

DewareJakob 29 juni 2018 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Zipper (Bericht 8749409)
Dieren doden, alleen voor de fun, is ziekelijk.

En er nog fier op zijn BAH!

Universalia 29 juni 2018 17:05

Een ziekelijk wijf dat niet meer verdient dan de kogel.

Het is wel geen alleenstaand geval mocht u dat denken beste forumleden.

Meisje (12) dat trots poseerde met doodgeschoten giraf, is nu zelf doelwit

En dan was er de foto van de voetbalbimbo Axelle




Eerst dacht je nog, hé wat een leuk meisje maar dat voorval maakte haar verschrikkelijk lelijk.

Xenophon 29 juni 2018 18:32

Misschien moet Belgie de jacht in Afrika dan maar verbieden, dan is dat ineens gedaan daarmee.

Zipper 29 juni 2018 18:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8749619)
Misschien moet Belgie de jacht in Afrika dan maar verbieden, dan is dat ineens gedaan daarmee.

dieren doden juist voor de kick en de fun, wordt best verboden, ja. En niet alleen in Afrika.

TV-verslaafde 29 juni 2018 19:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8749034)
Ook niet te emotioneel worden natuurlijk. Van de miljoenen dieren die dagelijks geslacht worden de giraf er uit kiezen om er treurig tot razend over te zijn, het is wat overdreven.

Zelf ga ik enkel vissen voor de sport, als ik iets vang dan snijd ik de buik open en dan zet ik de vis terug. Beter voor het milieu.

Het getuigt van een enorme lafheid om in een boom met een sniper een Olifant of wat dan ook af te knallen. Een vis kan je wel dood meppen met je blote vuisten en die tamme beesten zoals koeien, geiten en schapen zijn sowieso ondersoorten die zich gewillig laten temmen.

Je hebt dan ook nog het nut van vlees dat vol eiwitten zit. Vegetariërs zijn veelal mentaal achterlijk door een tekort aan bepaalde vitaminen.

Anna List 29 juni 2018 19:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon (Bericht 8749619)
Misschien moet Belgie de jacht in Afrika dan maar verbieden, dan is dat ineens gedaan daarmee.

Dan is er wel geen geld meer voor beschermings- en kweekprogramma's.

Axelle heeft tenminste bijgedragen aan die programma's. Al die roepers hier ook??

Thuleander 29 juni 2018 19:51

Niks mis met jagen, zit nu eenmaal in onze genen.

Veel beter voor het milieu ook dan landbouw en veeteelt.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be