Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Buitenland (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=65)
-   -   Brett Kavanaugh (https://forum.politics.be/showthread.php?t=245318)

Guinevere 27 september 2018 19:39

Brett Kavanaugh
 
Wat een drama. Nu kan iemand geen opperrechter worden omdat hij op z'n 15de een meisje zou hebben aangerand op een dronken studentenfeestje ofzo. En die vrouw moet daar nog steeds om wenen.

Citaat:

Ford said she suffers from anxiety and PTSD, among other psychological problems, and "claustrophobia and panic" specifically, as a result of the alleged assault.

Ford said she struggled most in the first four years after the alleged attack and "very much" during her time at the University of North Carolina, Chapel Hill.
Aldus madam professor dr. Christine Ford.

Wie gelooft dat allemaal? :?

Reverberation 27 september 2018 19:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Guinevere (Bericht 8816889)
Wat een drama. Nu kan iemand geen opperrechter worden omdat hij op z'n 15de een meisje zou hebben aangerand op een dronken studentenfeestje ofzo. En die vrouw moet daar nog steeds om wenen.


Aldus madam professor dr. Christine Ford.

Wie gelooft dat allemaal? :?




Tavek 27 september 2018 19:54

Ze heeft een leugendetectortest doorstaan. Een test die door kavanaugh stevig wordt aangeraden en beschouwd als bewijs...als rechter.

De man is afgeserveerd. Klaar.

Reverberation 27 september 2018 20:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8816907)
Ze heeft een leugendetectortest doorstaan. Een test die door kavanaugh stevig wordt aangeraden en beschouwd als bewijs...als rechter.

De man is afgeserveerd. Klaar.

Kan, hopelijk komt Trump's echte kandidaat naar voren.

Eyjafjallajökull 27 september 2018 20:19

Iets oprakelen dat 35 jaar geleden (1983) plaats vond komt de rechtszekerheid niet ten goede.

Verjaringstermijnen zijn niet voor niks uitgevonden.

Gipsy 27 september 2018 20:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8816942)
Iets oprakelen dat 35 jaar geleden (1983) plaats vond komt de rechtszekerheid niet ten goede.

Verjaringstermijnen zijn niet voor niks uitgevonden.

Ik heb een probleem met die versleten oude wijven waar geen kat meer naar kijkt die nu ineens met een verhaal afkomen van 30 of 40 jaar geleden. Ze hebben toen hun bakkes gehouden dat ze dat nu ook doen. Of zijn ze ontgoocheld dat niemand hen meer bij de pussy wil pakken. Laat staan dat dit gebeurd is, so what? Die vent ziet er echt zo geen slechte uit. Sinds die Metoo zever zou je godverdomme adept worden van self service. Straks gaan de wijven neuten dat geen enkele vent nog aan hen probeert en dat alle venten impotent zijn. Het begint stilaan genoeg te worden.

TV-verslaafde 27 september 2018 21:21

Bij vrouwen wordt dat dan zo'n wedstrijdje om ter zieligste verhaal. Wahaha. Neen, ik ben zieliger.

En dan moet er iemand komen om het arme slachtoffer af te voeren en wat te kalmeren.

Terwijl de hoeren in de zaal een beetje beginnen te schuifelen op hun stoel.

Meer metoo drama graag. Parasieten aan het werk zien is grappig.

Het hoerengedoe werkt niet meer dus moeten ze nu maar de krokodillentranen toer opgaan om wat geld los te krijgen.

Hypergamy aan het werk.

Weet je wat nog het grappigste was dat iemand vertelde om vrouwen te verleiden. Je doet alsof je iets hebt dat zij wilt en als ze dan wat stupide moves voor je doet weet je dat ze geïnteresseerd is. Eigenlijk zoals een hond en een bot. Wahhaha.

Ik lag dubbel. Genoeg domme verhaaltjes....

Hoofdstraat 27 september 2018 21:24

Brett Kavanaugh slaat zwaar terug, de 'feiten' toen hij 17 jaar was zijn waarschijnlijk niet eens gebeurd of ze vergist zich van persoon. De Democraten zijn nu echt te ver gegaan, volgens mij zal dit gevolgen hebben.

https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20180927_03789428

Universalia 27 september 2018 21:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8816942)
Iets oprakelen dat 35 jaar geleden (1983) plaats vond komt de rechtszekerheid niet ten goede.

Verjaringstermijnen zijn niet voor niks uitgevonden.

Ik heb dat de laatste tijden ook al eigenaardig gevonden dat die ineens gaan staan gillen en roepen na 30 ?* 40 jaar.

Ik denk dat er in dit geval, de aanstelling van de man als 'opperrechter' voor het leven meer schrik inboezemt bij velen daar.

En intussen gooien ze weer maar eens met wat stenen naar 'The Donald'.

Mocht er geldige bewijslevering zijn dat de man op heterdaad betrapt zou geweest zijn dan heeft hij een fout gemaakt in een ver verleden.

Als dat niet zo is moet hij aan diegenen die een klacht neerlegden serieuze boetes laten uitschrijven, om zijn positie zo ten gronde te richten in het gedrang te brengen.

Ik heb er persoonlijk mijn twijfels aan, die verhalen van die vrouwen. :-o

(misschien werden ze wel betaald om dat in scene te zetten, follow the money dus bij het onderzoek)

p.s. Stel dat er heren geweest zijn die wilden overgaan tot bepaalde daden is dat in de filmwereld, is dat in de politiek, is dat in de muziekwereld, op het werk dan kan een vrouw op dat ogenblik toch NEE zeggen, weigeren er op in te gaan op de 'spelletjes', of zien die het al verder als ze er op ingaan als kassa kassa.

Op dat ogenblik hebben ze precies zoveel praat niet dat type vrouwen.

Hoofdstraat 27 september 2018 22:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8816907)
Ze heeft een leugendetectortest doorstaan. Een test die door kavanaugh stevig wordt aangeraden en beschouwd als bewijs...als rechter.

De man is afgeserveerd. Klaar.

Niet echt, het was geen uitgebreide ondervraging, slechts 2 vragen waar ze 'no' op moest zeggen.

https://www.knoe.com/content/news/Ch...494426861.html

1) Is any part of your statement false?
2) Did you make up any part of your statement?

Uit Wikipedia: Haar psychiatrisch rapport uit 2012 spreekt van 4 studenten "from an elitist boys' school" who went on to become "highly respected and high-ranking members of society in Washington"

Klinkt als een vrouw met een stoornis die waarschijnlijk wel aangerand is (door de kleren kleren heen waarbij iedereen zat was, zij waarschijnlijk ook) en daar verdorie 30 jaar later nog steeds therapie voor volgt.

Ze wil niet dat haar medische gegevens vrijkomen, ik vraag me af wat daar allemaal zou in staan.

Allemaal erg zwak, het is hoofdzakelijk massa hysterie.

.

Hoofdstraat 27 september 2018 22:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8817000)
(misschien werden ze wel betaald om dat in scene te zetten, follow the money dus bij het onderzoek)

Go Fund Me lijkt een goeie methode om geld over te sluizen, momenteel zit ze aan 375.000 dollar.

https://www.gofundme.com/help-christine-blasey-ford

Tavek 28 september 2018 00:20





Mission complete.

Universalia 28 september 2018 06:17

Trump bevestigt steun voor Kavanaugh: 'Schandalig destructieve strategie van Democraten'

Citaat:

De Amerikaanse president Trump blijft achter zijn kandidaat-opperrechter staan. Dat twitterde hij nadat Brett Kavanaugh zich in de Senaat fel had verdedigd tegen de aantijgingen van Dr Christine Blasey Ford, die hem beschuldigt van aanranding.
Toch blijft zijn benoeming door die héle heisa aan een zijden draadje hangen.

Mocht er ook maar iets van waar zijn van wat men hem ten laste legt is er nog een punt en dat is: slechte keuze qua vrouwen heeft hij alvast. :roll:

Indomitable 28 september 2018 08:35

Het huilend gezicht van Brett Kavanaugh doet mij denken aan die andere sexueel gefrustreerde mongool Jimmy Swaggart.


Indomitable 28 september 2018 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Tavek (Bericht 8816907)
Ze heeft een leugendetectortest doorstaan. Een test die door kavanaugh stevig wordt aangeraden en beschouwd als bewijs...als rechter.

De man is afgeserveerd. Klaar.

:thumbsup:

Elio di Supo 28 september 2018 08:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8817087)
Mocht er ook maar iets van waar zijn van wat men hem ten laste legt is er nog een punt en dat is: slechte keuze qua vrouwen heeft hij alvast. :roll:

Bill Clinton destijds met Paula Jones en Monica Lewinsky getuigde toch ook niet echt van iemand die de vrouwen maar voor het uitkiezen had.

vlijmscherp 28 september 2018 09:03

De tijd dat seksueel gefrustreerde mannen met alles weg komen, lijkt stilletjes aan voorbij. Dat is een goede zaak voor zowel vrouwen als mannen.

Jay-P. 28 september 2018 09:04

Slechts mijn mening, he:
Wie van een aangenaam leven houdt met de zijnen, blijft met zijn fikken ver van de actieve politiek.

Bach 28 september 2018 09:38

Het is woord tegen woord. Daarom verwacht ik een benoeming.

vlijmscherp 28 september 2018 09:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bach (Bericht 8817206)
Het is woord tegen woord. Daarom verwacht ik een benoeming.

je bent zeker dat er geen 2 vrouwelijke Republikeinse senatoren tegen hem gaan stemmen?
De partijtucht is daar toch wat minder dan hier.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be