Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   VRT voert anti NVA campagne (https://forum.politics.be/showthread.php?t=245475)

kwantum 10 oktober 2018 19:59

VRT voert anti NVA campagne
 
Gisteren 9 oktober tijdens "Iedereen Kiest" toont Phara de Aguire een deel van een reportage die Deborsu reeds had uitgezonden op RTL. Maar zoals we de VRT maar al te goed kennen werd er door wat knipwerk alleen de fragmenten geselecteerd waarin Theo Francken werd bestempeld als rechtse idioot, terwijl toch 46 % pro Francken gezind was zo bleek uit de (volledige) reportage.
Terug in de studio deed Francken fijntjes opmerken dat de VRT zijn werk niet goed deed. En dan zien we de reactie van Phara de Aguirre die de opmerking gewoon weglachtte. Ze zegt daartbij dan nog "Ja, maar ja,...". Ik denk dan daarbij "Ja maar WAT???" Theo had aan tafel VEEL harder moeten vastbijten. Maar ja, enkel linksen mogen dat doen. Het toont toch nog maar eens toont hoe idioot die VRT joernalisten zijn.
Dat heb je dus wanneer een met belastingsgeld gesponserd sos propaganda VRT zich niet houdt aan neutrale berichtgeving en de pretentie heeft om als missie eigenzinnige linkse 'duiding' door het strot van de kijkers te duwen.

Zie reactie van Phara rond minuut 8:00
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/10/09/iedereen-kiest/

ViveLaBelgique 10 oktober 2018 20:26

@kwantum

De VRT krijgt geld onder tafel om N-VA koptstukken Calimero te laten spelen op hun platformen. Waarom Calimero laten spelen ? Juist ja,...

daarmee halen ze stemmen binnen.

geertvdb 10 oktober 2018 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kwantum (Bericht 8827244)
Gisteren 9 oktober tijdens "Iedereen Kiest" toont Phara de Aguire een deel van een reportage die Deborsu reeds had uitgezonden op RTL. Maar zoals we de VRT maar al te goed kennen werd er door wat knipwerk alleen de fragmenten geselecteerd waarin Theo Francken werd bestempeld als rechtse idioot, terwijl toch 46 % pro Francken gezind was zo bleek uit de (volledige) reportage.
Terug in de studio deed Francken fijntjes opmerken dat de VRT zijn werk niet goed deed. En dan zien we de reactie van Phara de Aguirre die de opmerking gewoon weglachtte. Ze zegt daartbij dan nog "Ja, maar ja,...". Ik denk dan daarbij "Ja maar WAT???" Theo had aan tafel VEEL harder moeten vastbijten. Maar ja, enkel linksen mogen dat doen. Het toont toch nog maar eens toont hoe idioot die VRT joernalisten zijn.
Dat heb je dus wanneer een met belastingsgeld gesponserd sos propaganda VRT zich niet houdt aan neutrale berichtgeving en de pretentie heeft om als missie eigenzinnige linkse 'duiding' door het strot van de kijkers te duwen.

Zie reactie van Phara rond minuut 8:00
https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2018/10/09/iedereen-kiest/

Zou het niet kunnen dat ge u van alles inbeeldt?

Zoals Jan Becaus het goed formuleert:

Zowel vroeger als nu beschouwden en beschouwen velen de VRT als "een rode burcht". Onterecht, vindt Becaus. "Ik heb nooit voetstoots aangenomen dat het een rode burcht was. Over de toenmalige BRT bestonden veel vooroordelen en ik denk dat die nog altijd bestaan over de huidige VRT.

Jan van den Berghe 10 oktober 2018 22:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8827277)
Zou het niet kunnen dat ge u van alles inbeeldt?

Zoals Jan Becaus het goed formuleert:

Zowel vroeger als nu beschouwden en beschouwen velen de VRT als "een rode burcht". Onterecht, vindt Becaus. "Ik heb nooit voetstoots aangenomen dat het een rode burcht was. Over de toenmalige BRT bestonden veel vooroordelen en ik denk dat die nog altijd bestaan over de huidige VRT.

De VRT werd eens doorgelicht vanuit een thema om na te gaan of onze openbare omroep links is. Conclusie:

Citaat:

De VRT is echter een geval apart: door zijn publieke karakter dient de VRT zich neutraal, objectief en pluralistisch op te stellen. Uit de studie van Johan Swinnen en Nathalie Francken blijkt alvast dat de VRT zich inzake globaliseringsvraagstukken eenzijdig "links" opstelt, ...
https://lvb.net/item/5712

ViveLaBelgique 11 oktober 2018 08:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8827277)
Zou het niet kunnen dat ge u van alles inbeeldt?

Zoals Jan Becaus het goed formuleert:

Zowel vroeger als nu beschouwden en beschouwen velen de VRT als "een rode burcht". Onterecht, vindt Becaus. "Ik heb nooit voetstoots aangenomen dat het een rode burcht was. Over de toenmalige BRT bestonden veel vooroordelen en ik denk dat die nog altijd bestaan over de huidige VRT.

Jan Becaus & Siegfried Bracke mogen bij N-VA wat bijverdienen bovenop hun opgebouwde pensioenrechten als vastbenoemd BRT ambtenaar zodat N-VA van calimero mag spelen op de VRT platformen.

marie daenen 11 oktober 2018 09:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 8827264)
@kwantum

De VRT krijgt geld onder tafel om N-VA koptstukken Calimero te laten spelen op hun platformen. Waarom Calimero laten spelen ? Juist ja,...

daarmee halen ze stemmen binnen.

Dus de VRT met haar rode duiding, stompt de Vlaming eerst voldoende af waarna de NVa betaalt om de Calimero te mogen spelen...
Nog van die gevatte opmerkingen???
Ik heb mijn radio vastgepind op de nieuwsuitzendingen van de VRT meer dan tien jaar terug buitengezwierd omdat ik er niet van hou, door niemand niet, in de luren gelegd te worden...

Het moet zijn dat vele afgestompte Vlamingen het nog altijd niet door hebben...

geertvdb 11 oktober 2018 09:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8827326)
De VRT werd eens doorgelicht vanuit een thema om na te gaan of onze openbare omroep links is. Conclusie:



https://lvb.net/item/5712

Wat een kak onderzoek!!

Hebt gij géén enkel schaamtegevoel!?:roll:

geertvdb 11 oktober 2018 09:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 8827468)
Dus de VRT met haar rode duiding, stompt de Vlaming eerst voldoende af waarna de NVa betaalt om de Calimero te mogen spelen...
Nog van die gevatte opmerkingen???
Ik heb mijn radio vastgepind op de nieuwsuitzendingen van de VRT meer dan tien jaar terug buitengezwierd omdat ik er niet van hou, door niemand niet, in de luren gelegd te worden...

Het moet zijn dat vele afgestompte Vlamingen het nog altijd niet door hebben...

Jan Becaus zal het toch beter weten dan gij? Denkt ge niet? Hij zat in het hol van de leeuw!

Gij wilt zelfs niet meer naar de VRT kijken! En dan denkt gij dat gij alles wéét!:roll:

Dadeemelee 11 oktober 2018 10:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Jan van den Berghe (Bericht 8827326)
De VRT werd eens doorgelicht vanuit een thema om na te gaan of onze openbare omroep links is. Conclusie:



https://lvb.net/item/5712

Progressief dus.

Hoofdstraat 11 oktober 2018 10:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8827516)
Progressief dus.

Islam is niet progressief, dat woordje wordt nogal misbruikt.

Je hebt progressief links, wat meer achteruitgang is volgens mij, en je hebt progressief rechts.

No Apologies 11 oktober 2018 11:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dadeemelee (Bericht 8827516)
Progressief dus.

Links is het epitheton 'progressief' kwijtgespeeld op het moment dat het de islam omarmde.

Anna List 11 oktober 2018 11:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies (Bericht 8827572)
Links is het epitheton 'progressief' kwijtgespeeld op het moment dat het de islam omarmde.

²

op het moment dat woorden geintroduceerd werden als

-islamofoob (terwijl er nooit een woord als katholicofoob bestond, terwijl die antiklerikale strijd in Vlaanderen veel heviger was, en met name door links, ere wie ere toekomt daarvoor)
-transmigrant (niet trans én niet migrant maar wel gewoon illegaal)

marie daenen 11 oktober 2018 11:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8827509)
Wat een kak onderzoek!!

Hebt gij géén enkel schaamtegevoel!?:roll:

Wablief, schaamtegevoel hebben??? De vraag zou eerder moeten zijn of de mensen van de VRT dan geen enkel schaamtegevoel hebben...

Maar neen, dat hebben ze niet want de ze nemen zichzelf voor de navel van de wereld...

marie daenen 11 oktober 2018 11:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door geertvdb (Bericht 8827511)
Jan Becaus zal het toch beter weten dan gij? Denkt ge niet? Hij zat in het hol van de leeuw!

Gij wilt zelfs niet meer naar de VRT kijken! En dan denkt gij dat gij alles wéét!:roll:

Jan Becaus weet wie de broodheren zijn en waren... en hij zal waarschijnlijk ook weten dat die niet met zich laten spelen...
Hoeveel zou hij gekregen hebben om die woorden te zeggen???
Want je moet wel ziende blind zijn om er nog aan te twijfelen dat de VRT zo rood is als maar kan...

ViveLaBelgique 11 oktober 2018 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 8827608)
Jan Becaus weet wie de broodheren zijn en waren... en hij zal waarschijnlijk ook weten dat die niet met zich laten spelen...
Hoeveel zou hij gekregen hebben om die woorden te zeggen???
Want je moet wel ziende blind zijn om er nog aan te twijfelen dat de VRT zo rood is als maar kan...

Inderdaad. Een onderzoek dringt zich op. De BRT burcht waren gulle broodheren. Hoe heeft N-VA deze kunnen overbieden ?

geertvdb 11 oktober 2018 13:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 8827606)
Wablief, schaamtegevoel hebben??? De vraag zou eerder moeten zijn of de mensen van de VRT dan geen enkel schaamtegevoel hebben...

Maar neen, dat hebben ze niet want de ze nemen zichzelf voor de navel van de wereld...

Blijkbaar niet, want Jan Becaus zat in het hol van de leeuw, en die zegt:

Zowel vroeger als nu beschouwden en beschouwen velen de VRT als "een rode burcht". Onterecht, vindt Becaus. "Ik heb nooit voetstoots aangenomen dat het een rode burcht was. Over de toenmalige BRT bestonden veel vooroordelen en ik denk dat die nog altijd bestaan over de huidige VRT.

Gij kijkt niet eens naar de VRT. Gij kunt het dus zeker niet weten.

geertvdb 11 oktober 2018 13:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door marie daenen (Bericht 8827608)
Jan Becaus weet wie de broodheren zijn en waren... en hij zal waarschijnlijk ook weten dat die niet met zich laten spelen...
Hoeveel zou hij gekregen hebben om die woorden te zeggen???
Want je moet wel ziende blind zijn om er nog aan te twijfelen dat de VRT zo rood is als maar kan...

HAHAHAHAHA!

COMPLOTTEN!

Jan Becaus! Een NVA'er die corrupt is! Rap, ga het vertellen aan BDW!

HAHAHAHAHAHAHA!:-D

geertvdb 11 oktober 2018 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door ViveLaBelgique (Bericht 8827630)
Inderdaad. Een onderzoek dringt zich op. De BRT burcht waren gulle broodheren. Hoe heeft N-VA deze kunnen overbieden ?

HAHAHA! Een onderzoek dringt!

Allez, succes! Kom uit uw zetel en doe eens een inspanning!

Hoofdstraat 11 oktober 2018 15:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door No Apologies (Bericht 8827572)
Links is het epitheton 'progressief' kwijtgespeeld op het moment dat het de islam omarmde.

3

Inderdaad, links zou islamofoob moeten zijn van nature, net zoals het vroeger kerkofoob was.

geertvdb 11 oktober 2018 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hoofdstraat (Bericht 8827757)
3

Inderdaad, links zou islamofoob moeten zijn van nature, net zoals het vroeger kerkofoob was.

Dat is ook zo.

Vermeersch, Boudry, Van Gogh, Teeuwen
Internationaal: Hitchens Dawkins Krauss Dennett


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 03:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be