Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Bovenbuur 28 april 2010 22:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4719557)
exo-scientist say threw carefully collected data among other things, they have come to the conclusion that are DNA was influenced by extraterrestrials.before you disregard this as crap one of the scientist was Nobel prise winner Dr. Francis crick one of the discoverers of the DNA structure. I'll admit that some of this is hard to swallow, but who knows - keep a open mind

Er zit wel een groot verschil tussen zeg de panspermia hypothese en "o my god they're here en al ons nonsense DNA waaronder bijvoorbeeld repetities (stukken die steeds dezelfde paar basen achter elkaar hebben staan) coderen allemaal direct voor superontwikkelde aliens" natuurlijk...

Bovenbuur 28 april 2010 22:27

Trouwens, even een gedachtengang: stel de gemiddelde alien vind ons niks bijzonders, dan heeft hij ook geen reden om ons echt lastig te komen vallen. Als ze iets met ons zonnestelsel willen en we lopen in de weg zullen ze ons echter wel krijgen. Als we nou hard genoeg adverteren wie we zijn en waar we zitten houden ze misschien wel een beetje rekening met ons, omdat we lastig zouden kunnen zijn, dan zullen ze misschien eerdr andere zonnestelsels bezoeken. Vanuit dat oogpunt heeft Hawkins dus ongelijk, veel herrie maken heeft ook voordelen...

tatooke 28 april 2010 22:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4719950)
Trouwens, even een gedachtengang: stel de gemiddelde alien vind ons niks bijzonders, dan heeft hij ook geen reden om ons echt lastig te komen vallen. Als ze iets met ons zonnestelsel willen en we lopen in de weg zullen ze ons echter wel krijgen. Als we nou hard genoeg adverteren wie we zijn en waar we zitten houden ze misschien wel een beetje rekening met ons, omdat we lastig zouden kunnen zijn, dan zullen ze misschien eerdr andere zonnestelsels bezoeken. Vanuit dat oogpunt heeft Hawkins dus ongelijk, veel herrie maken heeft ook voordelen...

stel dat ze ons wel bijzonder vinden? en weten dat een bepaalde elite de aarde verziekt. zou het dan niet mogelijk kunnen zijn ,dat ze de mensen willen bewust maken dat er daadwerkelijk meer is dan dat de elite ons wil laten geloven, vanwaar deze stijging van ufo meldingen fantasie? ik denk wel degelijk dat er iets meer aan de hand is maar wat ?

Cdude 28 april 2010 23:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4719973)
maar wat ?

Take a guess:rofl:

tatooke 28 april 2010 23:20

het is altijd hetzelfde: men wil heel technische doen over heel simpele dingen. Je ziet iets maar je krijgt geen antwoord ,of het is dit! en het kan zus! of zo ! nee! al die mensen zien iets wat normaal niet thuishoort in de lucht. geef ze dan een antwoord en geen verhalen van luchtballonnen etc.. aria 51-52 waarom zo stiekem? och ja wapens en liefst zo geheim mogelijk zo geheim dat ze u op 3 kilometer mogen neerschieten als je deze grens passeert.en we vinden dat allemaal normaal ? ah ja! de RUSSEN en CHINA zouden de bom eens eerder kunnen gooien .dikke bull !! waarom komt er dan wel in de krant dat ze raket hebben die op een uur overal kan zijn? is toch een superwapen niet?
blijkbaar dan toch niet zo geheim ?

tatooke 28 april 2010 23:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4720008)
Take a guess:rofl:

nog niet door dat je u zelf in de kijker zet ,wie is hier het kind ?

Cdude 28 april 2010 23:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4720012)
het is altijd hetzelfde: men wil heel technische doen over heel simpele dingen. Je ziet iets maar je krijgt geen antwoord ,of het is dit! en het kan zus! of zo ! nee! al die mensen zien iets wat normaal niet thuishoort in de lucht. geef ze dan een antwoord en geen verhalen van luchtballonnen etc.. aria 51-52 waarom zo stiekem? och ja wapens en liefst zo geheim mogelijk zo geheim dat ze u op 3 kilometer mogen neerschieten als je deze grens passeert.en we vinden dat allemaal normaal ? ah ja! de RUSSEN en CHINA zouden de bom eens eerder kunnen gooien .dikke bull !! waarom komt er dan wel in de krant dat ze raket hebben die op een uur overal kan zijn? is toch een superwapen niet?
blijkbaar dan toch niet zo geheim ?


tatooke 28 april 2010 23:27

Dude : als het de bedoeling is om mij hier wat belachelijk te maken, kan ik u mededelen
goede poging ,eens zal wakker worden "hoop" ik.

tatooke 28 april 2010 23:29

take one to
gezien ;-) mag geen reclame maken hier dus ...

Cdude 28 april 2010 23:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4720019)
Dude : als het de bedoeling is om mij hier wat belachelijk te maken, kan ik u mededelen
goede poging ,eens zal wakker worden "hoop" ik.

Daar heb je mij duidelijk niet voor nodig :rofl:

tatooke 28 april 2010 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4720027)
Daar heb je mij duidelijk niet voor nodig :rofl:

ik ga u verder laten zeveren het is door zulke mensen dat de wereld rotter en rotter word dus :-D don't worry be happy

Cdude 28 april 2010 23:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4720031)
ik ga u verder laten zeveren het is door zulke mensen dat de wereld rotter en rotter word dus :-D don't worry be happy

Dus door mensen die kritisch en wetenschappelijk nadenken, coherente zinnen vormen EN proberen de spelling te respecteren rot de wereld?:roll:8-):roll:

Maarschalk_Zjoekov 28 april 2010 23:51

We leven in matrix, en al die vliegende schotels zijn gewoon een bug in het systeem :lol::lol:

tatooke 28 april 2010 23:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Maarschalk_Zjoekov (Bericht 4720050)
We leven in matrix, en al die vliegende schotels zijn gewoon een bug in het systeem :lol::lol:


that is what's all about.

Bovenbuur 29 april 2010 06:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4719973)
stel dat ze ons wel bijzonder vinden? en weten dat een bepaalde elite de aarde verziekt. zou het dan niet mogelijk kunnen zijn ,dat ze de mensen willen bewust maken dat er daadwerkelijk meer is dan dat de elite ons wil laten geloven, vanwaar deze stijging van ufo meldingen fantasie? ik denk wel degelijk dat er iets meer aan de hand is maar wat ?

Een stijging van de UFO meldingen? Is het inderdaad vastgesteld dat tegenwoordig meer mensen schoteltjes zien dan zeg in de jaren zestig? Bestaat daar data over? En hoezo verziekt de elite nou weer de aarde? Zijn regeringen de boosdoener? Het gewone volk stemt. Oliemaatschappijen? Het gewone volk houd van benzine. Behoort Al qaida ook tot de elite, of moet je daarvoor kunnen lezen en schrijven. Of gaat die weer over de nieuwe wereld orde enzo? En als de aliens mensen ergens bewust van willen maken, zouden ze daar dan niet iets efficientere methodes voor kunnen gebruiken dan ze nu doen? Het verhaal klopt gewoon niet. Ze maken een lichtjaren langereis van huis naar hier enkel en alleen om een beetje rond te komen spoken zodat een hen compleet vreemde soort zich ervan bewust zou worden dat er meer is dan wat ze weten wat er is maar onder dat meer vallen dan niet alleen UFO's maar ook een heleboel dingen die er absoluut geen verband mee houden en waar ze absoluut geen aanwijzingen voor geven. Weet je zeker dat deze aliens intelligent zijn?

Bovenbuur 29 april 2010 06:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4720012)
het is altijd hetzelfde: men wil heel technische doen over heel simpele dingen. Je ziet iets maar je krijgt geen antwoord ,of het is dit! en het kan zus! of zo ! nee! al die mensen zien iets wat normaal niet thuishoort in de lucht. geef ze dan een antwoord en geen verhalen van luchtballonnen etc..

Nee,het is inderdaad vel logischer om in plaats van een educated guess te doen gewoon maar iets te roepen wat het volgens jou kan zijn geweest. Theorieën, nergens voor nodig. Je kiest gewoon het eerste dat in je opkomt, datzal het zeker zijn.
Citaat:

aria 51-52 52? waarom zo stiekem? och ja wapens en liefst zo geheim mogelijk zo geheim dat ze u op 3 kilometer mogen neerschieten als je deze grens passeert.en we vinden dat allemaal normaal ? ah ja! de RUSSEN en CHINA zouden de bom eens eerder kunnen gooien .dikke bull !! waarom komt er dan wel in de krant dat ze raket hebben die op een uur overal kan zijn? is toch een superwapen niet?
blijkbaar dan toch niet zo geheim ?
Die bom waar de krant het over had gaan ze nu pas ontwikkelen. Niet omdat hij sneller is dan bestaande ICBM's, maar omdat er een conventionele kop in zit, ligt wat minder gevoelig dan een kernbom. Zowel de Russen als de Chinesen hebben verder zat kernkoppen en ICBM's, dus ik begrijp niet waarom het idee dat zij ze zouden gebruiken zoveel belachelijker is dan het idee dat Amerika ze zou gebruiken.

Bovenbuur 29 april 2010 06:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Cdude (Bericht 4720046)
Dus door mensen die kritisch en wetenschappelijk nadenken, coherente zinnen vormen EN proberen de spelling te respecteren rot de wereld?:roll:8-):roll:

Ben ik even blij dat ik de spelling niet respecteer...

Fred uit Gent 29 april 2010 07:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 4719486)
Noem je Hawking nu een pseudo-wetenschapper?
Het lijkt er sterk op.

Neen, de meelopers zijn de pseudo wetenschappers. Veel meer dan Googelen en artikels quoten kunnen ze niet. Eigen normen en waarden hebben ze blijkbaar niet. Vroeger liepen ze achter de Kerk aan, nu lopen ze achter de Wetenschap aan. In principe is dit hetzelfde hoor. Ze volgen gewoon de grote massa. Lekker veilig.

De échte wetenschappers daarentegen, degenen die baanbrekende uitvindingen doen, durven al eens buiten de bestaande lijnen te denken.

Fred.

Cdude 29 april 2010 08:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Fred uit Gent (Bericht 4720155)
Neen, de meelopers zijn de pseudo wetenschappers. Veel meer dan Googelen en artikels quoten kunnen ze niet. Eigen normen en waarden hebben ze blijkbaar niet. Vroeger liepen ze achter de Kerk aan, nu lopen ze achter de Wetenschap aan. In principe is dit hetzelfde hoor. Ze volgen gewoon de grote massa. Lekker veilig.

De échte wetenschappers daarentegen, degenen die baanbrekende uitvindingen doen, durven al eens buiten de bestaande lijnen te denken.

Fred.

Lang geleden hoor. Is ook vrij moeilijk gezien het technologisch niveau waar de meeste mee werken. Het is nu meer een "tik-tok" (r)evolutie. Tik : kleine stap voorwaarts, tok een vernieuwing.

Laatste echte uitvinding waarvan ik op de hoogte ben is : buckminsterfullereen de 4de vorm van koolstof, nanotubes , buckyballs.
Men blijft mr nieuwe toepassingen vinden.

tatooke 29 april 2010 08:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bovenbuur (Bericht 4720139)
Nee,het is inderdaad vel logischer om in plaats van een educated guess te doen gewoon maar iets te roepen wat het volgens jou kan zijn geweest. Theorieën, nergens voor nodig. Je kiest gewoon het eerste dat in je opkomt, datzal het zeker zijn.

Die bom waar de krant het over had gaan ze nu pas ontwikkelen. Niet omdat hij sneller is dan bestaande ICBM's, maar omdat er een conventionele kop in zit, ligt wat minder gevoelig dan een kernbom. Zowel de Russen als de Chinesen hebben verder zat kernkoppen en ICBM's, dus ik begrijp niet waarom het idee dat zij ze zouden gebruiken zoveel belachelijker is dan het idee dat Amerika ze zou gebruiken.

wist je niet dat aria 52 ook bestond? zal je eens moeten opzoeken dan ;-)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be