Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

kiko 13 februari 2021 11:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 9603947)
En jullie insinueren dat die ufos door mensen gevlogen worden.

Ik spreek enkel voor mezelf.

Maar ja, ik weet inderdaad dat alle "sightings" van menselijke of natuurlijke oorsprong zijn, en dat er geen enkel buitenaards wezen bij te pas komt.

Je mag altijd mijn ongelijk bewijzen.

Micele 13 februari 2021 11:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 9603956)
Ik spreek enkel voor mezelf.

Maar ja, ik weet inderdaad dat alle "sightings" van menselijke of natuurlijke oorsprong zijn, en dat er geen enkel buitenaards wezen bij te pas komt.

Je mag altijd mijn ongelijk bewijzen.

Dat hoeven we niet. We kunnen je wel gek verklaren. :-)

Leaked Pentagon reports discuss UFOs using 'non-human technology'

Wie het eerste alien zegt krijgt levenslang en verliest zijn pensioen, lol.

https://www.foxnews.com/science/leak...gy-silver-cube

Citaat:

https://www.foxnews.com/science/pent...vehicles-earth

With Pentagon UFO unit in the spotlight, report mentions 'off-world vehicles not made on this earth'

A long-hidden UFO investigative unit within the Pentagon will make some of its findings public, according to a New York Times report.

The unit, which is now part of the Office of Naval Intelligence, has spent over a decade discussing mysterious events in classified briefings, according to the news outlet. A government contractor told the Times that he gave a classified briefing to the Department of Defense in March, describing retrievals from “off-world vehicles not made on this Earth."

The Unidentified Aerial Phenomenon Task Force at the Office of Naval Intelligence was described in a Senate Intelligence Committee report last month. The unit standardizes “collection and reporting on unidentified aerial phenomenon, any links they have to adversarial foreign governments, and the threat they pose to U.S. military assets and installations,” the report said.

“However, the Committee remains concerned that there is no unified, comprehensive process within the Federal Government for collecting and analyzing intelligence on unidentified aerial phenomena, despite the potential threat,” it added. “The Committee understands that the relevant intelligence may be sensitive; nevertheless, the Committee finds that the information sharing and coordination across the Intelligence Community has been inconsistent, and this issue has lacked attention from senior leaders.”

AREA 51 PHOTOS FROM PILOT REVEAL NEW VIEW OF MYSTERIOUS NEVADA BASE

In the report, the Senate Intelligence Committee directs the Director of National Intelligence, in consultation with the Secretary of Defense, to submit a report to the congressional intelligence and armed services committees on unidentified aerial phenomena (or “anomalous aerial vehicles”). The report must include “observed airborne objects that have not been identified.”

The Committee says that the report should be submitted within 180 days of the enactment of the Intelligence Authorization Act for fiscal 2021. The bill was introduced on June 8, 2020.

The New York Times reports that a small group of government officials and scientists believe that objects of “undetermined origin” have crashed to Earth and been retrieved, including former Sen. Harry Reid. While some have been found to be man-made materials, there are question marks over others.

The publication cites Eric W. Davis, an astrophysicist who worked as a subcontractor and a consultant for the Pentagon UFO program. Davis, who now works for defense contractor Aerospace Corporation, said he also gave briefings on the recovery of unexplained objects to staff members of the Senate Armed Services Committee and the Senate Intelligence Committee, on Oct. 21 and Oct. 23, 2019, respectively, the Times added.

Het Oosten 13 februari 2021 11:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 9603940)
Je insinueert het wel aan de lopende band. Het is hier per slot van rekening een draad m.b.t. buitenaardse wezens.

Ja, maar ik heb regelmatig ook gesteld dat we niet weten wat deze vliegende tuigen zijn, vanwaar ze komen, en door wie ze nu eigenlijk worden bestuurd.

Eyjafjallajökull 13 februari 2021 11:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9603990)
Ja, maar ik heb regelmatig ook gesteld dat we niet weten wat deze vliegende tuigen zijn, vanwaar ze komen, en door wie ze nu eigenlijk worden bestuurd.

Geen foto's van de bestuurders dan ?

Micele 13 februari 2021 12:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 9603992)
Geen foto's van de bestuurders dan ?

En wat zou dat eventueel kunnen bewijzen? :lol:



Eyjafjallajökull 13 februari 2021 12:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 9604016)
En wat zou dat eventueel kunnen bewijzen? :lol:



Geen ufo noch alien op die foto's :cry:

jogo 13 februari 2021 12:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9603990)
Ja, maar ik heb regelmatig ook gesteld dat we niet weten wat deze vliegende tuigen zijn, vanwaar ze komen, en door wie ze nu eigenlijk worden bestuurd.

Daar neemt ge al teveel aan, een onverklaarbaar verschijnsel een vliegend tuig te noemen, laat het bij een onverklaarbaar verschijnsel.

Het Oosten 13 februari 2021 13:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9604029)
Daar neemt ge al teveel aan, een onverklaarbaar verschijnsel een vliegend tuig te noemen, laat het bij een onverklaarbaar verschijnsel.

Dat is niet wat de Amerikaanse gevechtspiloten zeggen.

Micele 13 februari 2021 13:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 9604027)
Geen ufo noch alien op die foto's :cry:

al een alien gezien dan?
Hoe herken je die dan? :lol:

Micele 13 februari 2021 13:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9604029)
Daar neemt ge al teveel aan, een onverklaarbaar verschijnsel een vliegend tuig te noemen, laat het bij een onverklaarbaar verschijnsel.

Verschijnselen geven geen snel bewegende radarblips, snap jij dat niet?
Dat is al sinds de eerste opsporingsradars van WOII feit.

En de F18 hadden ook nog duidelijke camerabeelden van dat vliegend tuig (3 videoclips)

https://forum.politics.be/showpost.p...ostcount=19925

Veel kijkplezier, met de commentaar van de piloten:

https://www.bbc.com/news/av/newsbeat-52455169

US military shares UFO videos filmed by Navy officers

The US Department of Defense (DoD) has released three videos that it says show evidence of "unidentified" flying objects. Yes, UFOs.

Sections of the clips had been shared online before now, with people questioning if they were real.

In an effort to "clear up any misconceptions" the DoD, who had previously confirmed the videos were filmed by the US Navy, has made all three clips public.



Ben jij dan al die links vergeten?

Het Oosten 13 februari 2021 13:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 9604056)
Verschijnselen geven geen snel bewegende radarblips, snap jij dat niet?
Dat is al sinds de eerste opsporingsradars van WOII feit.

En de F18 hadden ook nog duidelijke camerabeelden van dat vliegend tuig:

https://forum.politics.be/showpost.p...ostcount=19925

Veel kijkplezier, met de commentaar van de piloten:

https://www.bbc.com/news/av/newsbeat-52455169



Ben jij dan al die links vergeten?

Selectieve amnesie is eerder een constante bij debunkers.

kojak 13 februari 2021 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 9603933)
Vertel dan toch eens uw gedacht hoe die ufos intelligent bestuurd worden.

Zodanig dat ze de beste piloten met hun beste radarmiddelen (F-18, andere) snel ontglippen.

Sluit je maar aan bij deze groepen:

Leaked Pentagon reports discuss UFOs using 'non-human technology'

Hey...

Kalmte alleen kan u redden.
Ik heb gewoon 2 vragen gesteld hé. ;)

Micele 13 februari 2021 14:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9604074)
Hey...

Kalmte alleen kan u redden.
Ik heb gewoon 2 vragen gesteld hé. ;)

Waarop ik antwoordde.

Maar op mijn uitnodiging ga jij natuurlijk nooit geen antwoord geven. ;-)

Ik zal er een vraagteken achterzetten.

Vertel dan toch eens uw gedacht hoe die ufos intelligent bestuurd worden?
(zodanig dat ze de beste piloten met hun beste radarmiddelen (F-18, andere) snel ontglippen)

kojak 13 februari 2021 14:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 9604055)
al een alien gezien dan?
Hoe herken je die dan? :lol:

Alé, das toch simpel.
Gewoon hunne pas vragen en je weet genoeg. :lol: ;)


Micele 13 februari 2021 14:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9604081)
Alé, das toch simpel.
Gewoon hunne pas vragen en je weet genoeg. :lol: ;)


In welke taal ga je dat vragen? :lol:

kojak 13 februari 2021 14:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 9604084)
In welke taal ga je dat vragen? :lol:

Ik zou beginnen in het West-Vlaams.
Dat ligt het er dichts bij denk ik. :mrgreen:

kojak 13 februari 2021 16:21

Ik had dit al eens gepost en ga het nog eens herhalen voor alle duidelijkheid wat aliens betreft:

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9538014)
....

Let wel, ik geloof ook dat er een kans bestaat, en die is zelfs reeël denk ik, dat er nog 'ergens' een vorm van leven mogelijk is.
Alleen in onze melkweg zouden er een 36 (of meer zelfs) mogelijkheden zijn.
https://www.scientias.nl/er-zijn-mee...-onze-melkweg/
De dichtste is wel zo'n 17.000 lichtjaar van ons verwijderd.
De kans dat die zo ff op bezoek zouden komen lijkt me nagenoeg 0 te zijn.
Zelfs al kunnen ze met de snelheid van het licht reizen.


Libro 13 februari 2021 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 9604055)
al een alien gezien dan?
Hoe herken je die dan? :lol:

Ze lijken op Elon Musk ;)

kojak 13 februari 2021 17:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Libro (Bericht 9604135)
Ze lijken op Elon Musk ;)

Als ze maar vriendelijk zijn. ;)

Micele 13 februari 2021 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9604131)
Ik had dit al eens gepost en ga het nog eens herhalen voor alle duidelijkheid wat aliens betreft:

En waarom denk je dat aliens van zover moeten komen?

Begin eens bij al de planeten en manen van ons eigen zonnestelsel.

Dat het daar voor aardemensen echt onleefbaar is, wilt niet zeggen dat het voor aliens zo is.

Wie weet kunnen aliens niet op onze aarde leven, vanwege de virussen en bacteriën enz...
https://www.welingelichtekringen.nl/...arde-neer.html

De mensen weten het maar al te goed dat ze bepaalde micro-beestjes hebben die elk buitenaards leven kan besmetten en dus ook doden.

Bovendien doet men dat ook om meegebrachte maanmonsters niet met eigen aardse eigen bacteriën te vervuilen, en dan denken dat ze op de maan leven. lol

Lees maar eens:
Citaat:

https://www.scientias.nl/nasa-zocht-...s-meebrachten/

Voorafgaand aan de Apollo 11-missie kon niet met zekerheid worden uitgesloten dat er leven op de maan te vinden was. Na het bestuderen van de Apollo 11-maanmonsters kon dat wel. De grondige zoektocht naar leven in het maanmateriaal was vruchteloos; in geen van de monsters werd ook maar een spoor van aliens aangetroffen.

Uniek

Hoewel de zoektocht naar leven niets opleverde, is deze wel heel bijzonder. Het was namelijk voor het eerst dat NASA in materialen afkomstig van een ander hemellichaam op zoek ging naar sporen van leven. En dat was nog een behoorlijke uitdaging, zo kan Caye Johnson, gepensioneerd bioloog en één van de onderzoekers die zich in 1969 over de maanmonsters bogen, zich herinneren. “We waren echt bezorgd dat we de monsters met onze eigen bacteriën zouden besmetten. We moesten heel voorzichtig zijn dat we geen microben overbrachten op de monsters.” Die heel reële vrees voor kruisbesmetting zie je in het filmpje duidelijk terug. De onderzoekers werken in een clean room – een ruimte die schoner is dan een steriele operatieruimte – en dragen mondmaskers, handschoenen en speciale kleding. Alles om te voorkomen dat aardse bacteriën op de maanmonsters belanden en onterecht voor maan-microben worden aangezien.

Experimenten

De onderzoekers die belast waren met de zoektocht naar leven in de maanmonsters zetten talloze experimenten op, waarbij ze de groei van eventuele micro-organismen in de maanmonsters op alle mogelijke manieren probeerden te bevorderen. Zo stelden ze nutriënten ter beschikking en werden de maanmonsters in zo’n 300 verschillende, gesimuleerde ‘milieus’ geplaatst waarin eventuele maan-microben zouden kunnen gedijen en zich zouden kunnen gaan vermenigvuldigen. “Waarom probeerden we 300 verschillende omgevingen uit? Omdat we vandaag de dag hier op aarde zien dat bacteriën in allerlei vreemde omgevingen, op plaatsen waar je het niet verwacht, kunnen overleven,” vertelt Johnson. Maandenlang werd er regelmatig gekeken of er al iets groeide in de maanmonsters. Maar zoals eerder al gezegd, was er onder geen enkele omstandigheid ook maar een spoor van leven te ontdekken.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:07.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be