Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

parcifal 3 juni 2013 13:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6663548)
Inderdaad de Kraken is een onderdeel uit allerlei sagen en legendes. Waarom zou daar dan niet enige grond van waarheid in kunnen zitten. Bewijs jij dan maar eens dat zijn bestaan onmogelijk is.

Het bewijs is er voor al wie wil zien uiteraard.

Hier nog recent bewijs uit Belgie vorig jaar, toen een potvis aanspoelde in Knokke Heist, uiteraard omdat hij in het nauw gedreven werd door de Kraken, voor wie Potvissen en Walvissen een lekkernij zijn.

Ontkennen kan niet meer.


fox 3 juni 2013 13:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6663558)
Het bewijs is er voor al wie wil zien uiteraard.

Hier nog recent bewijs uit Belgie vorig jaar, toen een potvis aanspoelde in Knokke Heist, uiteraard omdat hij in het nauw gedreven werd door de Kraken, voor wie Potvissen en Walvissen een lekkernij zijn.

Ontkennen kan niet meer.


Inderdaad, de Kraken is een realiteit. "Ze" willen ons bijvoorbeeld bang maken met allerlei verhaaltjes rond de Bermuda driehoek, maar de feiten wijzen uit dat het water daar ideaal van temperatuur en samenstelling is voor de Kraken. Hij is dan ook zo een 11 maanden per jaar in die contreien te vinden. 1 maand per jaar zwerft hij rond en dan kan er wel eens een walvis aanspoelen of een schip vergaan rond onze kusten. De feiten zijn wat ze zijn.

peter1962 3 juni 2013 15:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6663558)
Het bewijs is er voor al wie wil zien uiteraard.

Hier nog recent bewijs uit Belgie vorig jaar, toen een potvis aanspoelde in Knokke Heist, uiteraard omdat hij in het nauw gedreven werd door de Kraken, voor wie Potvissen en Walvissen een lekkernij zijn.

Ontkennen kan niet meer.


zeer juist ! en het zal je ook wel opgevallen zijn dat het net in het mondaine knokke-heist van Lippens is dat die Kraken zijn middagmaal is komen deponeren. Dat k�*n gewoon geen toeval zijn. Hier zit meer achter. Maar zoals gewoonlijk zal dit wel weer in de doofpot geraken. :cry:

meneer 3 juni 2013 16:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 6663544)
Wat is hier minder geloofwaardig aan, dan wat Exodus uit zijn duim tovert? Waarom is wat Exodus zegt misschien wel mogelijk en wat Parcifal zegt niet?

Wat is hier minder geloofwaardig aan, dan wat Parcifal uit zijn duim tovert?
Waarom is wat Parcifal zegt misschien wel mogelijk en wat Exodus zegt niet ?
Ik moet het antwoord op uw vragen schuldig blijven, nét zoals jij geen bewijsbaar antwoord op mijn vragen kunt geven.
En daar zal je het mee moeten doen.:-)
Wat de believers beweren, is even geloofwaardig als wat degenen zeggen die niet in buitenaards bezoek, UFO's en al de rest geloven.
Wat mij betreft, ik ben iemand die probeert objectief te zijn.Buitenaards leven, en bezoek van zulke wezens aan onze aarde, lijken mij helemaal niet zo onvoorstelbaar als bvb Parcifal.
Maar dat heb ik al 100 keren geschreven.' Begin het beu te worden. Boter aan de galg om mensen iets te proberen uitleggen wat zij niet WILLEN geloven.

meneer 3 juni 2013 16:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6663548)
Inderdaad de Kraken is een onderdeel uit allerlei sagen en legendes. Waarom zou daar dan niet enige grond van waarheid in kunnen zitten. Bewijs jij dan maar eens dat zijn bestaan onmogelijk is.

Misschien zijn, of waren er indertijd, inderdaad reusachtige diepzeemonsters. Over draken werd hetzelfde verteld. Over de hele wereld bestaan legendes met draken.:-)
Ik ga dat zeker niet als flauwe zever wegzetten.

meneer 3 juni 2013 16:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6663558)
Het bewijs is er voor al wie wil zien uiteraard.

Hier nog recent bewijs uit Belgie vorig jaar, toen een potvis aanspoelde in Knokke Heist, uiteraard omdat hij in het nauw gedreven werd door de Kraken, voor wie Potvissen en Walvissen een lekkernij zijn.

Ontkennen kan niet meer.


Pas maar op dat de Kraken u vannacht niet uit uw bed komt halen ! Hij heeft niet graag dat er met hem gespot word !:lol:

parcifal 3 juni 2013 16:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6663832)
Misschien zijn, of waren er indertijd, inderdaad reusachtige diepzeemonsters. Over draken werd hetzelfde verteld. Over de hele wereld bestaan legendes met draken.:-)
Ik ga dat zeker niet als flauwe zever wegzetten.


We kunnen dus uw standpunt samenvatten als : "Alles kan".
Ok hoor, meer woorden hoef je er ook verder niet aan vuil te maken vind ik.

Another Jack 3 juni 2013 17:31

Meneer, gelooft u in monsters uit de holle aarde?

Another Jack 3 juni 2013 17:57

Eekhoorns op Mercurius!

Another Jack 3 juni 2013 18:05

Zwaardvissen in de Nete!

exodus 3 juni 2013 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6663867)
We kunnen dus uw standpunt samenvatten als : "Alles kan".
Ok hoor, meer woorden hoef je er ook verder niet aan vuil te maken vind ik.

Inderdaad. Alles kan is inderdaad veel correct dan het enge materialistische wereldbeeld dat maar 0,000000001% van de realiteit erkent. Wij zijn in onze maatschappij een volledig verkeerd en beperkend beeld van de realiteit ophangen. Het spijt me je te zeggen, maar alles wat je gelooft over de realiteit is grotendeels verkeerd.

En inderdaad, alles kan. Er zijn realiteiten waar gedachten onmiddellijk realiteit worden, dus alles kan. Alles wat je je kan inbeelden kan. Alles kan realiteit worden. Vaste materie is slechts een illusie. De vastheid van onze materie is een illusie. Onze vaste materie en gebeurtenissen in de fysische realiteit spiegelt zich ook naar onze gedachten maar veel trager. We zien niet onmiddelijk het effect van onze emoties en onze gedachten zoals in de hogere realiteiten . Maar ook hier geldt, wat gij zaait zult gij oogsten.

In onze fysische realiteit is het dus geen kwestie van "wat kan?", maar "wat IS?".

Another Jack 3 juni 2013 18:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6663996)
Inderdaad. Alles kan is inderdaad veel correct dan het enge materialistische wereldbeeld dat maar 0,000000001% van de realiteit erkent. Wij zijn in onze maatschappij een volledig verkeerd en beperkend beeld van de realiteit ophangen. Het spijt me je te zeggen, maar alles wat je gelooft over de realiteit is grotendeels verkeerd.

En inderdaad, alles kan. Er zijn realiteiten waar gedachten onmiddellijk realiteit worden, dus alles kan. Alles wat je je kan inbeelden kan. Alles kan realiteit worden. Vaste materie is slechts een illusie. De vastheid van onze materie is een illusie. Onze vaste materie en gebeurtenissen in de fysische realiteit spiegelt zich ook naar onze gedachten maar veel trager. We zien niet onmiddelijk het effect van onze emoties en onze gedachten zoals in de hogere realiteiten . Maar ook hier geldt, wat gij zaait zult gij oogsten.

In onze fysische realiteit is het dus geen kwestie van "wat kan?", maar "wat IS?".

Mechelse koekoeks in de Kalahari!

Travis66 3 juni 2013 20:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6663996)
het enge materialistische wereldbeeld dat maar 0,000000001% van de realiteit erkent.

Kan je me de berekening van dat getal geven, of is het uit je duim gezogen?

Travis66 3 juni 2013 20:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6663558)
Het bewijs is er voor al wie wil zien uiteraard.

Hier nog recent bewijs uit Belgie vorig jaar, toen een potvis aanspoelde in Knokke Heist, uiteraard omdat hij in het nauw gedreven werd door de Kraken, voor wie Potvissen en Walvissen een lekkernij zijn.

Ontkennen kan niet meer.


SHIT. Oh my god. Ik schaam me dood dat ik al die jaren het bestaan van de kraken heb ontkend. Ik moet wel ongelooflijk dom zijn.

Max van Dietschland 3 juni 2013 20:56

Een "echte" Reptellian ziet dat er groen uit ?

meneer 3 juni 2013 23:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6663867)
We kunnen dus uw standpunt samenvatten als : "Alles kan".
Ok hoor, meer woorden hoef je er ook verder niet aan vuil te maken vind ik.

Nee, ik denk niet dat alles kan. Bepaalde zaken kunnen wel. Een diepzeemonster in de stijl van een Kraken zou best kunnen bestaan hebben vroeger, en wie weet , zelfs vandaag nog. We weten nog lang niet alles van de oceanen. En neem nu draken, wat is dat meer dan een grote hagedis ?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Komodovaraan

Citaat:

De komodovaraan behoort tot de langste hagedissen ter wereld en kan een lengte bereiken van meer dan drie meter.[5] Alleen van de papoeavaraan wordt aangenomen dat nog langere exemplaren bestaan, maar deze varaan heeft een zeer slanke bouw en een verhoudingsgewijs veel langere staart. De papoeavaraan bereikt een maximale massa van 90 kg, de komodovaraan kan tot 150 kg zwaar worden en wordt daarom geclassificeerd als de grootste nog levende hagedis ter wereld.[4]
http://www.sciencedaily.com/releases...0518172650.htm

Citaat:

Komodo Dragons Even More Deadly Than Thought: Combined Tooth-Venom Arsenal Key To Hunting Strategy


May 19, 2009 — A new study has shown that the effectiveness of the Komodo Dragon bite is a combination of highly specialized serrated teeth and venom. The authors also dismiss the widely accepted theory that prey die from septicemia caused by toxic bacteria living in the dragon's mouth.
Ongelofelijk , zo een lieverdjes hé ? En waarom zouden er ook in Europa zo een beesten niet geleefd hebben in de prehistorie, en zelfs later ?Vandaar misschiende legendes over draken ? Dat zou kunnen !:-)

meneer 3 juni 2013 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6663904)
Meneer, gelooft u in monsters uit de holle aarde?

Ik denk niet dat de aarde hol is, maar indien dit wel zo is, waarom zouden er daar geen monsters leven ? Monsters kom je overal tegen, zelfs tussen de mensen. Nietwaar, Another Jack ?:-)

meneer 3 juni 2013 23:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6663904)
Meneer, gelooft u in monsters uit de holle aarde?

Ik denk niet dat de aarde hol is, maar indien dit wel zo is, waarom zouden er daar geen monsters leven ? Monsters kom je overal tegen, zelfs tussen de mensen. Nietwaar, Another Jack ?:-)

meneer 3 juni 2013 23:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6663954)
Zwaardvissen in de Nete!

Een spin in uw hersenpan ! Een paling in uw onderbroek ! Wortels in uw oren !

meneer 3 juni 2013 23:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Max van Dietschland (Bericht 6664221)
Een "echte" Reptellian ziet dat er groen uit ?

Nee, zwart, zoals de uniformen van de SS-ers.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:31.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be