Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

parcifal 8 augustus 2013 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6746766)
Tiens tiens, wat kappen ze hier nu weer binnen...De club dogmatische fantieke sceptici is compleet.:-)
Zo heb ik het graag : in mijn ééntje tegen een meute hondsdolle zeveraars opboksen. Allee, verbaal opboksen.:-)

De dronkelap die in het cafe tegen de toog urineert en luidop lalt dat ze hem gerust moeten laten, had het niet beter kunnen verwoorden. Proficiat.

meneer 8 augustus 2013 15:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6746785)
Blij u van dienst te kunnen zijn. Ik wil nog verder helpen hoor. Er zijn nog 7 miljard mensen op de wereld die uw ideeën idioot vinden. Leef u uit, ga globaal!

Ik twijfel daaraan. Het geloof in Aliens vind meer en meer bijval.

Citaat:

More than 33 million U.K. citizens believe in extraterrestrial life, compared to just over 27 million -- less than half the country -- who believe in God.

That's the result of an online survey of 1,359 adults who were asked a variety of questions ranging from belief in alien visits to Earth, suspicions of UFO cover-ups, belief in extraterrestrials vs. belief in God, and whether or not men actually landed on the moon
http://www.huffingtonpost.com/2012/1...n_1968259.html

Citaat:

More than a third of people in the U.S. believe aliens exist - and more than 10 per cent of the population believes they have seen an alien ship in the sky.


The study from National Geographic Channel found that 80 million Americans - or 36 per cent - are certain alien spaceship exist, and of those who believe, 79 per cent are convinced the White House has kept information about other lifeforms a secret.

If an alien knocked on the door, 22 per cent would try to befriend the alien, 15 per cent would run away, 13 per cent would lock their doors, and, reassuringly, only 2 per cent would try to inflict bodily harm.


Read more: http://www.dailymail.co.uk/sciencete...#ixzz2bO1FTmCR
Follow us: @MailOnline on Twitter | DailyMail on Facebook
http://www.dailymail.co.uk/sciencete...umped-one.html

En begin nu niet meteen racistisch en veralgemenend te doen en te zeggen dat Engelsen en Amerikanen debiel zijn, hé.:-)

meneer 8 augustus 2013 15:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6746787)
De dronkelap die in het cafe tegen de toog urineert en luidop lalt dat ze hem gerust moeten laten, had het niet beter kunnen verwoorden. Proficiat.

Ah zo gedraag jij je als je eens uit je spelonk komt gekropen ?

Another Jack 8 augustus 2013 15:08

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6746784)

Ik schaam me ook niet voor mijn job, neen.

Travis66 8 augustus 2013 15:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6746779)
Hier geef je toe dat volgens jou bepaalde dingen enkel en alleen door Aliens gedaan kunnen zijn...


En je mag dan wel zeggen dat je niet serieus was, " Ridendo e scherzando, Pulcinella diceva sempre la verit�*... ":lol:

LOL, je hardnekkige onvermogen in begrijpend lezen wordt stilaan legendarisch.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66
Neen, je bedoelt: Het is onmogelijk dat de mensen dat zelf hebben gedaan zonder hulp van Aliens: Dakani.

Ik wil het niet echt moeilijker maken, je capaciteiten kennende, maar die quote was bloedserieus :) Breek er je hoofd niet over, het gaat boven je petje, Meneer de analfabeet :)

Travis66 8 augustus 2013 15:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6746792)
Ik twijfel daaraan. Het geloof in Aliens vind meer en meer bijval.

http://www.huffingtonpost.com/2012/1...n_1968259.html

http://www.dailymail.co.uk/sciencete...umped-one.html

En begin nu niet meteen racistisch en veralgemenend te doen en te zeggen dat Engelsen en Amerikanen debiel zijn, hé.:-)

Neen hoor, net zoals Kiko en Parcifal vind ik het bestaan van Aliens ook waarschijnlijk. Oei, nu kan je weer niet meer volgen he :)

meneer 8 augustus 2013 15:20

net zoals Kiko en Parcifal vind ik het bestaan van Aliens ook waarschijnlijk.
 
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6746802)
Neen hoor, net zoals Kiko en Parcifal vind ik het bestaan van Aliens ook waarschijnlijk. Oei, nu kan je weer niet meer volgen he :)

Toch wel hoor. Meer moest ik niet lezen. Danku .:-)

meneer 8 augustus 2013 15:24

de fake sceptici komen uit de kast
 
Dus Travis verklaart op duidelijke wijze dat hij het bestaan van Aliens waarschijnlijk vind, en volgens hem ook zijn trawanten kiko en parcifal.
In feite zijn zij akkoord met de titel van de draad : Aliens, ze bestaan !
7888 postings om tot dit besluit te komen...

meneer 8 augustus 2013 15:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6746794)
Ik schaam me ook niet voor mijn job, neen.

Schooooool !!:-D

Travis66 8 augustus 2013 15:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6746811)
Dus Travis verklaart op duidelijke wijze dat hij het bestaan van Aliens waarschijnlijk vind, en volgens hem ook zijn trawanten kiko en parcifal.
In feite zijn zij akkoord met de titel van de draad : Aliens, ze bestaan !
7888 postings om tot dit besluit te komen...

Elk redelijk denkend mens vindt het bestaan van Aliens waarschijnlijk.
Het zijn alleen de idioten die denken dat ze als shape shiftende reptielen op aarde de touwtjes in handen hebben.

JBM 8 augustus 2013 15:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6746779)
Hier geef je toe dat volgens jou bepaalde dingen enkel en alleen door Aliens gedaan kunnen zijn...


En je mag dan wel zeggen dat je niet serieus was, " Ridendo e scherzando, Pulcinella diceva sempre la verit�*... ":lol:

Hij hoeft eigenlijk zelfs niet duidelijk te maken dat het niet serieus was.

Hij schrijft:
Citaat:

Neen, je bedoelt: Het is onmogelijk dat de mensen dat zelf hebben gedaan zonder hulp van Aliens: Dakani.
Als je al je arrogantie zou laten varen en begrijpend zou leren lezen besef je dat een dergelijke zin geen betrekking op de boodschapper zelf heeft.

Maar goed, je kan ook niet meer verwachten van een trol wiens enige doel is een topic volledig te laten ontsporen. Wat jou ook gelukt is. Nogmaals een dikke proficiat daarvoor.

JBM 8 augustus 2013 15:45

Oh ja, ik acht het bestaan van buitenaards leven ook erg waarschijnlijk. Straf he. Nog straffer is dat je daar zelfs een punt mee denkt te maken.

Het bewijst alleen maar dat je niks, maar dan ook nul komma nul, begrijpt van wat er hier bijna 400 pagina's aan een stuk gezegd wordt.

Another Jack 8 augustus 2013 15:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6746818)
Elk redelijk denkend mens vindt het bestaan van Aliens waarschijnlijk.
Het zijn alleen de idioten die denken dat ze als shape shiftende reptielen op aarde de touwtjes in handen hebben.

Probeer het nog meer te vereenvoudigen.
Het blijft nog te moeilijk voor meneer.

kiko 8 augustus 2013 16:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Travis66 (Bericht 6746802)
Neen hoor, net zoals Kiko en Parcifal vind ik het bestaan van Aliens ook waarschijnlijk.

Dat klopt. Iedereen heeft hier al talloze malen duidelijk neergeschreven dat er hoogstwaarschijnlijk leven is op andere planeten.

Het is vriendelijk van je dat je dat ook inziet en dat je je best doet om, via je handtekening, onze mening wereldkundig te maken.

Another Jack 8 augustus 2013 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6746811)
Dus Travis verklaart op duidelijke wijze dat hij het bestaan van Aliens waarschijnlijk vind, en volgens hem ook zijn trawanten kiko en parcifal.
In feite zijn zij akkoord met de titel van de draad : Aliens, ze bestaan !
7888 postings om tot dit besluit te komen...

Goed, je bent al met de helft van het verhaal mee.
Dat is al iets, nu nog meer dan 7000 postings te gaan om aan te tonen dat ze hier op aarde nooit zijn geweest, er nu nu niet zijn en er nooit zullen geraken.
:lol:

Another Jack 8 augustus 2013 17:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6746811)
Dus Travis verklaart op duidelijke wijze dat hij het bestaan van Aliens waarschijnlijk vind, en volgens hem ook zijn trawanten kiko en parcifal.
In feite zijn zij akkoord met de titel van de draad : Aliens, ze bestaan !
7888 postings om tot dit besluit te komen...

2x

parcifal 8 augustus 2013 17:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6746811)
Dus Travis verklaart op duidelijke wijze dat hij het bestaan van Aliens waarschijnlijk vind, en volgens hem ook zijn trawanten kiko en parcifal.
In feite zijn zij akkoord met de titel van de draad : Aliens, ze bestaan !
7888 postings om tot dit besluit te komen...

Eindelijk.
Nu maar hopen dat hij dat tot morgen onthoudt. :|

meneer 8 augustus 2013 22:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6746914)
Goed, je bent al met de helft van het verhaal mee.
Dat is al iets, nu nog meer dan 7000 postings te gaan om aan te tonen dat ze hier op aarde nooit zijn geweest, er nu nu niet zijn en er nooit zullen geraken.
:lol:

Dat ga jij, noch de rest van je bendekke grapjassen, in geen 7000 postings kunnen bewijzen. Zelfs niet in 7 miljoen postings.:lol:

meneer 8 augustus 2013 22:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6746843)
Probeer het nog meer te vereenvoudigen.
Het blijft nog te moeilijk voor meneer.

slijmde Jack, tevreden knorrend...

meneer 8 augustus 2013 22:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door JBM (Bericht 6746832)
Oh ja, ik acht het bestaan van buitenaards leven ook erg waarschijnlijk. .

Citaat:

Travis66;6746818]Elk redelijk denkend mens vindt het bestaan van Aliens waarschijnlijk
[quote]
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 6746891)
Dat klopt. Iedereen heeft hier al talloze malen duidelijk neergeschreven dat er hoogstwaarschijnlijk leven is op andere planeten.

Zij vinden precies allemaal dat Aliens - waarschijnlijk - bestaan opeens.:-)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be