Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

meneer 31 januari 2014 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 6995531)

Zeg nu eens je eigen mening over dit zaakje, inplaats van dom te grinnikken zoals een puber-wicht dat voor de eerste keer een piemel ziet.

parcifal 31 januari 2014 18:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6995668)
Ik antwoord steeds op de manier dat men mij toespreekt. Niet meer, niet minder.

Ha, eindelijk toon je je gezicht.


praha 1 februari 2014 00:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6993954)
Terug over die spermacel!

Die is aangekomen bij de zon op 8 maart 2012 en blijven hangen tot 11 maart 2012.
Als ge goed naar de beelden zien, die officieel en onvervalsd zijn, ziet ge dat het van buitenaf komt.
Dat wordt niet veroorzaakt door de zon, maar hecht zich vast aan de zon.



Other objects:
http://www.ufosightingsdaily.com/201...iscovered.html
Zo echt als het maar kan zijn.

Nu vraag ik mij af: Zijn wij dat nadat er zoveel miljarden in de ruimtevaart is gepompt.
Of zijn het echt wezentjes waar wij mensheid los van staan?

:roll: omg

Hebben ze daar bij ufosightdaily nu nog steeds niet door wat het zwarte voorstelt ?

praha 1 februari 2014 00:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6994869)
Jij zou nog geen " bewezen feiten " herkennen al moesten ze in uw billen bijten, zolang het feiten zijn die niet in je kraam te pas komen.
" een hond heeft mij gebeten " zou je dan zeggen, ook al staat de hongerige Alien nog naast je , en staart in je ogen.

try me

Sywen 1 februari 2014 01:58

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6995673)
Ha, eindelijk toon je je gezicht.


zet hem toch gewoon op je negeerlijst, hij staat er al maanden op bij mij.

hij is gewoon een trol die klaarkomt als er iemand reageert op zijn getypte feaces.

parcifal 1 februari 2014 10:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 6996120)
zet hem toch gewoon op je negeerlijst, hij staat er al maanden op bij mij.

hij is gewoon een trol die klaarkomt als er iemand reageert op zijn getypte feaces.

Hij is mijn negeerlijst niet eens waard, als hij zo verder doet zal hij vroeg of laat wel de gevolgen dragen. ;-)

Peche 1 februari 2014 10:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6996087)
:roll: omg

Hebben ze daar bij ufosightdaily nu nog steeds niet door wat het zwarte voorstelt ?

Zegt gij het dan is. Niemand weet het, ze maken "best guesses".
Daar gaan we toch niet op verder gaan?
Ziet ge niet hoe het zich vasthecht voor paar dagen en weer loslaat?
It is supernatural, en die UFO's zijn daar gelijk vliegen op stront afgekomen :)
"Wat gebeurt er hier?"
-Wee de mens, yet another ice age... they will never learn!

meneer 2 februari 2014 01:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Sywen (Bericht 6996120)
zet hem toch gewoon op je negeerlijst, hij staat er al maanden op bij mij.

hij is gewoon een trol die klaarkomt als er iemand reageert op zijn getypte feaces.

Ik sta op je negeerlijst maar je reageert op mijn berichten ? Ik veronderstel dus dat je aan het liegen bent.

meneer 2 februari 2014 01:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6996277)
Hij is mijn negeerlijst niet eens waard, als hij zo verder doet zal hij vroeg of laat wel de gevolgen dragen. ;-)

Zeg eens parci-faluske, " zo verder doen " wat bedoel je daar juist mee ? Moet ik misschien mijn mening(en) veranderen om in jouw lodderige ogen een aanvaardbaar persoon te worden ?
Ik vind dat nogal straf dat iemand als jij - die niks doet als trollen, pogingen doen om deze draad neer te halen, en andersdenkenden te beledigen en proberen belachelijk maken - het lef heeft om op anderen kritiek uit te oefenen.
Onverdiende kritiek dan ook nog, want je plaatst die anderen dan op jouw super-laag niveau, wat ze zeker niet verdienen.

meneer 2 februari 2014 01:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6996088)
try me

Dat moet je tegen die Alien zeggen...:lol:

meneer 2 februari 2014 02:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6993893)
Neen ... gewoon ufo's

Verder kunnen we er niks zinnigs over zeggen daar ...

... ontbreken.

Lees dit eens , en denk er eens over na...

Citaat:

Pas vrijgegeven documenten van het FBI zouden bevestigen wat samenzweringstheorieën al jarenlang beweren: vliegende schotels, bemand door aliens, zijn op de Aarde geland.


De documenten, die jarenlang topgeheim zijn gebleven, lijken de theorie te staven dat buitenaardse wezens inderdaad in 1947 in het Amerikaanse stadje Roswell zijn geland.

Roswell geniet internationale bekendheid vanwege het zogenaamde 'Roswellincident'. De discussie tussen aanhangers, tegenstanders en wetenschappers over de gebeurtenis houdt tot op de dag vandaag wereldwijd aan.

Na de landing zouden de aliens volgens de FBI-gegevens naar een legerbasis zijn overgebracht. Het ging om 3 cirkelvormige ruimtetuigen, met aan boord telkens 3 aliens van ongeveer een meter groot, zo beweerde een FBI-agent al in 1950.

Bewijzen
Volgens ufo-'experts' kunnen de documenten bewijzen dat aliens en ufo's geen verzinsels zijn. Ex-FBI-agent Guy Hottel onthulde 'de ontdekking' in 1950 aan zijn directeur. Hottel had op zijn beurt de informatie van een inspecteur van de Amerikaanse luchtmacht.

http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/ar...e-geland.dhtml

Je mag me nu natuurlijk bewijzen dat de informatie niet klopt...Indien je daartoe in staat bent.

parcifal 2 februari 2014 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6997105)
Lees dit eens , en denk er eens over na...

http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/ar...e-geland.dhtml

Dat is hier al elventwintig keer gepost en zoals steeds demonstreer je de luiheid en gemakzucht en gebrek aan onderzoeksinitiatief van de believers.

Zo zou je de bron van dat artikel in het AD kunnen opzoeken, de FBI vault dus en dan zou je dit kunnen vinden :

http://www.fbi.gov/news/stories/2013...uy-hottel-memo

Citaat:

But when we launched the Vault in April 2011, some media outlets noticed the Hottel memo and erroneously reported that the FBI had posted proof of a UFO crash at Roswell, New Mexico and the recovery of wreckage and alien corpses. The resulting stories went viral, and traffic to the new Vault soared.
En dit is wat het AD uiteraard niet vermelde :

Citaat:

So what’s the real story? A few facts to keep in mind:

First, the Hottel memo isn’t new. It was first released publicly in the late 1970s and had been posted on the FBI website for several years prior to the launch of the Vault.

Second, the Hottel memo is dated nearly three years after the infamous events in Roswell in July 1947. There is no reason to believe the two are connected. The FBI file on Roswell (another popular page) is posted elsewhere on the Vault.

Third, as noted in an earlier story, the FBI has only occasionally been involved in investigating reports of UFOs and extraterrestrials. For a few years after the Roswell incident, Director Hoover did order his agents—at the request of the Air Force—to verify any UFO sightings. That practice ended in July 1950, four months after the Hottel memo, suggesting that our Washington Field Office didn’t think enough of that flying saucer story to look into it.

Finally, the Hottel memo does not prove the existence of UFOs; it is simply a second- or third-hand claim that we never investigated. Some people believe the memo repeats a hoax that was circulating at that time, but the Bureau’s files have no information to verify that theory.


Sorry, no smoking gun on UFOs. The mystery remains...
2de of 3de hands getuigenis die nooit geverifieerd werd. Dat is de realiteit.

Peche 2 februari 2014 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6996087)
:roll: omg

Hebben ze daar bij ufosightdaily nu nog steeds niet door wat het zwarte voorstelt ?

Dat moest nu eens op de aarde aankomen dat gat. + Al die ufo sightings is toch rook met vuur? Ge moet zien hoe het hecht en hoe het lost. Een ongeziene interactie en we zien gewoon de pracht van desastreuze krachten niet meer. Het fenomeen is het onderwerp. Niet de bron van vermelding.
Iets is gaande dat op geologische tijdschaal zeldzaam is. Wij merken dat niet op omdat we er tussen in zitten. Maar moest je de afgelopen 50 jaar in fast forward 120x draaien zou je van verbazing in shock gaan en de noodzaak van verandering zien. We are the creators but we are enslaved by paradigmas.

meneer 3 februari 2014 18:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6997296)
Dat is hier al elventwintig keer gepost en zoals steeds demonstreer je de luiheid en gemakzucht en gebrek aan onderzoeksinitiatief van de believers.

Zo zou je de bron van dat artikel in het AD kunnen opzoeken, de FBI vault dus en dan zou je dit kunnen vinden :

http://www.fbi.gov/news/stories/2013...uy-hottel-memo



En dit is wat het AD uiteraard niet vermelde :



2de of 3de hands getuigenis die nooit geverifieerd werd. Dat is de realiteit.

:lol: Vulgaire desinformatie, parcifalluske. Je valt weer door de mand !:lol:
Zoals gewoonlijk...

meneer 3 februari 2014 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6997296)
Dat is hier al elventwintig keer gepost en zoals steeds demonstreer je de luiheid en gemakzucht en gebrek aan onderzoeksinitiatief van de believers.

Zo zou je de bron van dat artikel in het AD kunnen opzoeken, de FBI vault dus en dan zou je dit kunnen vinden :

http://www.fbi.gov/news/stories/2013...uy-hottel-memo



En dit is wat het AD uiteraard niet vermelde :



2de of 3de hands getuigenis die nooit geverifieerd werd. Dat is de realiteit.

Hier sé mannekke, nog wat meer ( échte ) realiteit !;-)

Citaat:

FBI Documents - UFO's & Aliens

Although there's some interesting information there, controversy has arisen particularly in relation to a document written by FBI special agent Guy Hottel in 1950 who claimed to have received information from a US Air Force investigator about a UFO found in New Mexico. The document claims that three bodies about three feet tall, dressed in a very fine metallic cloth and bandaged up in a way similar to the method that test pilots use were recovered from the crash.

Whilst many people are claiming that this document proves the existence of extraterrestrial life and it IS an official FBI document it has been suggested (decades ago) by Bruce Maccabee that the document could also relate to a hoax originally perpetrated by Silas Newton. Officially there is no explanation for the document and the FBI have placed it under the perhaps appropriate subcategory Unexplained Phenomenon (See edit at beginning of article).

However, the document was actually presented as evidence to Dr Steven Greer for the purpose of the Disclosure Project, a non-profit organization that has collected over 120 hours of witness testimony from government and military officials, astronauts, pilots, etc who have all confirmed their will to testify under oath before congress that what they are saying about the UFO phenomena is the truth.

* See the official explanation by Sergeant First Class Clifford Stone, for the Guy Hottel memo, in the column to the right.
Ze bestaan, parcifalluske, leer er mee leven. Ge moet zo ne schrik ni hebben hoor, ze gaan u niet bijten , die Aliens. :-)

parcifal 3 februari 2014 19:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6999414)
Hier sé mannekke, nog wat meer ( échte ) realiteit !;-)

Allez, je geeft dus in feite toe dat de Hottel memo gebakken lucht is.
Bravo, je gaat nog een grote jongen worden. Doe zo voort

Citaat:

Ze bestaan, parcifalluske, leer er mee leven. Ge moet zo ne schrik ni hebben hoor, ze gaan u niet bijten , die Aliens. :-)
Spijtige terugval, zo snel al. Meer onbewezen claims en verhaaltjes, nog steeds geen aliens.
Leer er mee leven, of niet. Who cares? :lol:

praha 3 februari 2014 20:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6997105)
Lees dit eens , en denk er eens over na...

http://www.ad.nl/ad/nl/1014/Bizar/ar...e-geland.dhtml

Je mag me nu natuurlijk bewijzen dat de informatie niet klopt...Indien je daartoe in staat bent.

amai seg !
Op uw wenken bediend na post #11118 door een artikeltje van april 2011 dat je nu pas ontdekt hebt ?

praha 3 februari 2014 20:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 6997312)
Dat moest nu eens op de aarde aankomen dat gat. + Al die ufo sightings is toch rook met vuur? Ge moet zien hoe het hecht en hoe het lost. Een ongeziene interactie en we zien gewoon de pracht van desastreuze krachten niet meer. Het fenomeen is het onderwerp. Niet de bron van vermelding.
Iets is gaande dat op geologische tijdschaal zeldzaam is. Wij merken dat niet op omdat we er tussen in zitten. Maar moest je de afgelopen 50 jaar in fast forward 120x draaien zou je van verbazing in shock gaan en de noodzaak van verandering zien. We are the creators but we are enslaved by paradigmas.

Wat sla je nu weer allemaal uit je botten.
Het is niet omdat we zulke phenomenen voor een eerste maal in de geschiedenis met nieuwe middelen van dichtbij kunnen bekijken en bestuderen dat ze ook nieuw zouden zijn.

Enig bron voor die zwans ?

praha 3 februari 2014 20:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6999489)
Allez, je geeft dus in feite toe dat de Hottel memo gebakken lucht is.
Bravo, je gaat nog een grote jongen worden. Doe zo voort



Spijtige terugval, zo snel al. Meer onbewezen claims en verhaaltjes, nog steeds geen aliens.
Leer er mee leven, of niet. Who cares? :lol:

hihi
toch prachtig dat stukje desinfo: "who have all confirmed their will to testify under oath before congress that what they are saying about the UFO phenomena is the truth."

Peche 4 februari 2014 00:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 6999541)
Wat sla je nu weer allemaal uit je botten.
Het is niet omdat we zulke phenomenen voor een eerste maal in de geschiedenis met nieuwe middelen van dichtbij kunnen bekijken en bestuderen dat ze ook nieuw zouden zijn.

Enig bron voor die zwans ?

maar ge negeert de massale ufo sightings rond de zon afgelopen jaren. Ok die spermacel lijkt natuurlijk... maar al de rest toch niet? En van alle sightings kunt ge niet alles op camerafalen steken he.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:52.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be