Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

jogo 4 december 2020 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9536049)
Tenzij... ja tenzij het tuigen zijn door de Amerikanen ontwikkeld in ‘dark’ programs. Maar dan houden ze wel hun eigen piloten goed voor de gek.

Allertheidstests zullen er zeker zijn.

kojak 4 december 2020 10:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9536049)
Dat is inderdaad ook voor een stuk zo. En daarom blijven de resultaten vermoedelijk ook geheim. Maar de Amerikaanse overheid heeft ook lang ontkend dat ze nog met ufo-onderzoek bezig was. Quod non. Vergeet niet dat het nooit de bedoeling was geweest dat deze tic-tac video’s en anderen uitlekten. Het was de initiële bedoeling dat alles ‘geheim’ bleef. Want uiteindelijk werd pijnlijk duidelijk gemaakt door die video’s dat de Amerikanen niet meer echt meester zijn van hun eigen luchtruim. Dat speelt ook mee. Plus nog andere factoren.

Tenzij... ja tenzij het tuigen zijn door de Amerikanen ontwikkeld in ‘dark’ programs. Maar dan houden ze wel hun eigen piloten goed voor de gek.

Wel, daar wou ik nu ook wat naar toe gaan.
Soms zijn 'dingen' die we zien, UFO's met name, niet noodzakelijk on-aards maar eerder geheime aardse projecten. Area-51 bvb.
Ik denk wel dat elke grote mogendheid op deze aardkloot die wel zal hebben.
Amerikanen, Russen, Chinezen, etc...

Het Oosten 4 december 2020 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9536072)
Wel, daar wou ik nu ook wat naar toe gaan.
Soms zijn 'dingen' die we zien, UFO's met name, niet noodzakelijk on-aards maar eerder geheime aardse projecten. Area-51 bvb.
Ik denk wel dat elke grote mogendheid op deze aardkloot die wel zal hebben.
Amerikanen, Russen, Chinezen, etc...

Is zeker mogelijk. Alleen is er een probleem: de toenmalige ‘foo-fighters’ konden dit moeilijk zijn.

Het Oosten 4 december 2020 11:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door jogo (Bericht 9536064)
Allertheidstests zullen er zeker zijn.

Zeker.

CUFI 4 december 2020 11:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9536084)
Is zeker mogelijk. Alleen is er een probleem: de toenmalige ‘foo-fighters’ konden dit moeilijk zijn.

Houd in het achterhoofd dat deze hoogtij vierden bij een occulte organisatie.
Het is vandaag niet anders. Duistere machten die over de mensheid tieren, verbaasd naar de “ufo” kijken is misleiding en de perfecte afleiding voor “die wiens naam we niet spreken”.

Het Oosten 4 december 2020 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9536134)
Houd in het achterhoofd dat deze hoogtij vierden bij een occulte organisatie.
Het is vandaag niet anders. Duistere machten die over de mensheid tieren, verbaasd naar de “ufo” kijken is misleiding en de perfecte afleiding voor “die wiens naam we niet spreken”.

Welke?

CUFI 4 december 2020 13:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9536159)
Welke?

De nazi. Hitler verzamelde allerlei kennis, reisde o.a. naar Irak en zocht kennis van hogere machten maar vond de duivel.
Waar occulte activiteiten plaatsnemen verschijnen lichten in de lucht. Ufo’s voor jou. Astrale reizigers uit de demonenwereld voor mij.

parcifal 4 december 2020 14:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9536134)
Duistere machten die over de mensheid tieren, verbaasd naar de “ufo” kijken is misleiding en de perfecte afleiding voor “die wiens naam we niet spreken”.

Voldemort? 8-)


CUFI 4 december 2020 14:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 9536249)
Voldemort? 8-)


Zou het je verbazen dat die films gebaseerd zijn op fenomenen uit deze wereld? Voldermort dan de antichrist. Voor die zijn lichaam terug kreeg was zijn geest nog zeer aanwezig in de wereld.

Het goede zal ongeacht winnen, dat bepalen wij niet. Wel bepalen wij in onze standpunten waar we uiteindelijk bij horen en zullen belanden.

kojak 4 december 2020 14:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9536134)
Houd in het achterhoofd dat deze hoogtij vierden bij een occulte organisatie.
Het is vandaag niet anders. Duistere machten die over de mensheid tieren, verbaasd naar de “ufo” kijken is misleiding en de perfecte afleiding voor “die wiens naam we niet spreken”.

Occulte organisaties, demonen, aliens, ufo's, geheime militaire projecten,... de ideale ingrediënten voor een nest waar zelfs een kat haar jongeren niet meer in terug kan vinden. 8O

CUFI 4 december 2020 14:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9536272)
Occulte organisaties, demonen, aliens, ufo's, geheime militaire projecten,... de ideale ingrediënten voor een nest waar zelfs een kat haar jongeren niet meer in terug kan vinden. 8O

Ja die mensen die dat wel kunnen zijn op 1 hand te tellen. En de overvloed die er weinig van weten domineren de onderwerpen.

Het is me wat.

kojak 4 december 2020 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9536274)
Ja die mensen die dat wel kunnen zijn op 1 hand te tellen. En de overvloed die er weinig van weten domineren de onderwerpen.

Het is me wat.

Ik vrees dat zelfs één vinger te veel is....

Het Oosten 4 december 2020 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9536272)
Occulte organisaties, demonen, aliens, ufo's, geheime militaire projecten,... de ideale ingrediënten voor een nest waar zelfs een kat haar jongeren niet meer in terug kan vinden. 8O

Ik vind mijn weg vrij goed terug in de ufo-wereld. Het heeft wel wat geduurd, maar afijn. Niet dat ik het volledige fijne ervan weet ( helaas niet ), maar zo'n kluwen is het nu ook weer niet. En we gaan er goed op vooruit. Het ontstaan van het eerste christendom en zijn affiliaties, strekkingen en gezindheden allerhande vind ik een even groot kluwen om nu maar wat de zeggen.

kojak 4 december 2020 15:55

Maar nu zijn ze die 2 kluwen hier nog eens onderling aan het mengen ook.
Kan jij dan nog volgen ?

Het Oosten 4 december 2020 16:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9536311)
Maar nu zijn ze die 2 kluwen hier nog eens onderling aan het mengen ook.
Kan jij dan nog volgen ?

Niet helemaal, neen. Ik geloof niet in 'het Beest, 666', en die dingen. Te weinig substantieel en concreet.

Maar... (but, there is always a 'but'...) ik herinner mij verhalen uit de oude doos die dikwijls vertelden dat wanneer Satan verscheen, dat hij dan altijd een reuk van solfer of indringende geuren afgaf of achterliet (1).

Welnu, mensen die 'encounters' meemaakten vertellen meer dan eens dat zij dergelijke indringende geuren ook waarnamen.

Vandaar misschien een link.


_______________

(1) Cfr Chavez die het had over Bush:
Chavez over Bush: De duivel was hier. Ik ruik de zwavel nog’.

CUFI 4 december 2020 16:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9536319)
Neen. Ik geloof niet in 'het Beest, 666', en die dingen. Te weinig substantieel.

Maar... (but, there is always a but...) ik herinner mij verhalen uit de oude doos die dikwijls vertelden dat wanneer Satan verscheen, dat hij dan altijd een reuk van solfer of indringende geuren afgaf of achterliet.

Welnu, mensen die 'encounters' meemaakten vertellen meer dan eens dat zij dergelijke indringende geuren ook waarnamen.

Vandaar misschien een link.

De link komt van mensen die zulke ervaringen hadden, achtervolgd worden en hulp zoeken in christelijke gemeentes. Het staat er bol van en daarom zijn we in de christelijke gemeenschap zeer bekend met het fenomeen.

De gevallen engelen zijn geen aliens maar van dit zonnestelsel sedert het geschapen werd. Die gevallen engelen kwamen in opstand tegen de Schepper God en wij (de mensheid) gaven ons over door ook in opstand tegen God te komen.

Aliens, demonen, gevallen engelen:
Het is 1 en dezelfde pot nat.

kojak 4 december 2020 16:27

Man, man, man....

Straks ga je nog beweren dat onze paus ook een alien is zekers ?

Eerst vallen...



en dan... tja.... :lol: ;)


CUFI 4 december 2020 16:38

Al lachend zegt Kojak een zekere waarheid:
https://m.youtube.com/playlist?list=...OMKqRuVUSTUKi1

Geen alien maar een paus weet meer van die stof dan jij en ik. Ze hebben toegang tot gevoelige documenten en meer telescopen dan NASA. Eentje heet L.U.C.I.F.E.R die op een hotspot van astrale reizigers staat.

Het Oosten 4 december 2020 16:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9536335)
Al lachend zegt Kojak een zekere waarheid:
https://m.youtube.com/playlist?list=...OMKqRuVUSTUKi1

Geen alien maar een paus weet meer van die stof dan jij en ik. Ze hebben toegang tot gevoelige documenten en meer telescopen dan NASA. Eentje heet L.U.C.I.F.E.R die op een hotspot van astrale reizigers staat.

Ja maar de naam 'Lucifer' kan ook anders worden gelezen: het komt van 'lux ferre': ofte : 'hij die het Licht (lees ook : de wijsheid, de vooruitgang) draagt en meebrengt'. Het is dus een Lichtwezen en niet een wezen uit de Duisternis.

CUFI 4 december 2020 16:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9536337)
Ja maar de naam Lucifer kan ook anders worden gelezen: het komt van 'lux ferre': ofte 'hij die het Licht (lees ook : de wijsheid, de vooruitgang) draagt en meebrengt'. Het is dus een Lichtwezen en niet een wezen uit de Duisternis.

Lucifer was de naam van Satan toen hij nog als engel God diende. Daarom kan deze zich als een wezen van licht voordoen. New agers worden ook gelokt met alien interesses en voelen zich aangetrokken door de mystiek; die eerst goed, geborgen en wollig aanvoelt. Dan gaan de poppen aan het dansen en ben je op God en Zijn Zoon aangewezen voor redding of rijp voor het gesticht. Ervaringen in overvloed die bijna gelijk opgaan met ufo getuigenissen.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be