Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Micele 6 december 2020 00:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9537256)
Bon. Slaapwel allemaal. ;)

Kan ook een robot schrijven. :lol:

kojak 6 december 2020 00:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 9537260)
En dat is het bewijs van vloeibaar water? :lol:

Of ne frisco... :mrgreen:

kojak 6 december 2020 00:22

Nog wat lectuur voor bij uwe frisco of je glaasje water. :)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Astron..._spectroscopie

Micele 6 december 2020 00:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9537264)
Nog wat lectuur voor bij uwe frisco of je glaasje water. :)

https://nl.wikipedia.org/wiki/Astron..._spectroscopie

Robotten zijn dikwijls tegen hun eigen bezig, maar ze beseffen dat niet.

kojak 6 december 2020 00:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 9537267)
Robotten zijn dikwijls tegen hun eigen bezig, maar ze beseffen dat niet.

Serieus ?
Ik wil daar een echte foto van hé. :lol:

Zo eentje naar analogie:


Het Oosten 6 december 2020 08:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9537229)
Omdat jij blijkbaar van die 'undefined' buitenaards wenst te maken zonder daar maar één bewijs voor te hebben.
In uw vergelijking zou je de moordenaar aanduiden zonder daar een bewijs voor te hebben.

Hij is niet de enige die dit suggereert blijkbaar. Pentagon, hoge Amerikaanse militairen, Amerikaanse veiligheidsdiensten discussiëren ook over zulke mogelijke optie.

Zoals ik het al zoveel keren stelde: wie en wat ze zijn weten we niet, maar we mogen niets uitsluiten. Wat we wél weten in ieder geval is dat deze tuigen beschikken over een spitstechnologie ons onbekend.

Tussen de uitgelekte foto's bevindt zich ook dit toestel: de 'triangle' . Het lijkt veel op dat waar wijlen Bill Uhouse het over had en waaraan hij werkte volgens hem. Volgens Uhouse was het dit tuig het product van reverse engineering. Nick Pope vindt dit de meest interessante ufo. Waarom weet ik niet.

Dit allemaal weliswaar indien de foto's niet fake zijn. Maar de kans hiertoe is klein.




kojak 6 december 2020 09:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9537356)
Hij is niet de enige die dit suggereert blijkbaar. Pentagon, hoge Amerikaanse militairen, Amerikaanse veiligheidsdiensten discussiëren ook over zulke mogelijke optie.

Zoals ik het al zoveel keren stelde: wie en wat ze zijn weten we niet, maar we mogen niets uitsluiten.

Natuurlijk mogen we niets uitsluiten en verder onderzoek, alert blijven is zeker nodig.
Maar al op voorhand conclusies trekken lijkt me wel wat voorbarig.

Citaat:

Wat we wél weten in ieder geval is dat deze tuigen beschikken over een spitstechnologie ons onbekend.
Tot het achteraf een doodgewone weerballon bleek te zijn... ;)

Het Oosten 6 december 2020 09:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9537361)
Natuurlijk mogen we niets uitsluiten en verder onderzoek, alert blijven is zeker nodig.
Maar al op voorhand conclusies trekken lijkt me wel wat voorbarig.



Tot het achteraf een doodgewone weerballon bleek te zijn... ;)

Goed, maar hier in ieder geval lijkt het allemaal maar weinig op een weerballon. U moet eens afstappen van die eerder afgezaagde en goedkope tegenargumenten. Het wordt nu stilletjes aan tijd.

kojak 6 december 2020 09:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9537363)
Goed, maar hier in ieder geval lijkt het allemaal maar weinig op een weerballon. U moet eens afstappen van die eerder afgezaagde en goedkope tegenargumenten. Het wordt nu stilletjes aan tijd.

Klopt. Dit lijkt idd niet echt op een weerballon. Dat was maar als voorbeeldje. Maar kan jij met zekerheid zeggen wat het nu juist is ?

Het Oosten 6 december 2020 09:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9537387)
Klopt. Dit lijkt idd niet echt op een weerballon. Dat was maar als voorbeeldje. Maar kan jij met zekerheid zeggen wat het nu juist is ?

Ik zeg al de hele tijd dat we niet weten wat ze zijn, wie ze zijn, en vanwaar ze komen.

Het blijft -voorlopig- een enigma maar we gaan erop vooruit dankzij de camera-technologie die steeds beter worden en de de-taboeïsering van het onderwerp 'ufo'. Taboe dat nu stilletjes wordt opgeheven. Het is nu bespreekbaar geworden en er valt zo te zien heel wat over zeggen. (1)

Eén ding is alvast zeker: de getoonde foto's hier zijn geen weerballons, geen wilde ganzen, en geen ... moerasgas.


_______________

(1)Ik kan me vergissen, maar typisch is voor de Belgische kranten, dat ze daar weer woord over reppen. Zoals steeds lopen ze achter op dit punt.

Het Oosten 6 december 2020 12:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kojak (Bericht 9537387)
Klopt. Dit lijkt idd niet echt op een weerballon. Dat was maar als voorbeeldje. Maar kan jij met zekerheid zeggen wat het nu juist is ?


Fox News vat het kort samen:

https://www.msn.com/en-us/news/watch...gy/vp-BB1bE3jk

(De eerste 2 minuten)

CUFI 6 december 2020 12:50

Die foto vanuit het vliegtuig is misschien een ballon met helium? Veel grappenmakers. Het is trouwens algemene kennis dat foto’s genomen vanachter een glas zeer septisch bekeken moeten worden.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9537245)
God weet wat zich in het water van Enceladus bevindt diep onder het ijs. Er is zelfs water op Mercurius. De laatste plaats waar je dat zou verwachten.
Sorry off topic, maar ik behoud me al van de meeste commentaar. :D


Het Oosten 6 december 2020 13:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9537508)
Die foto vanuit het vliegtuig is misschien een ballon met helium? Veel grappenmakers. Het is trouwens algemene kennis dat foto’s genomen vanachter een glas zeer septisch bekeken moeten worden.

Juist ja. En die vliegende driehoek zal waarschijnlijk ook een ballon met helium zijn geweest.

CUFI 6 december 2020 13:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9537523)
Juist ja. En die vliegende driehoek zal waarschijnlijk ook een ballon met helium zijn geweest.

Simpele photoshop van 2 lagen.

Micele 6 december 2020 13:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9537486)
Fox News vat het kort samen:

https://www.msn.com/en-us/news/watch...gy/vp-BB1bE3jk

(De eerste 2 minuten)

Leaked Pentagon reports discuss UFOs using 'non-human technology'

Ik zie de kronkelaars nog meer kronkelen.

De aarde is dus ook bewoond door non-humans die zulke technologie al decennia lang hebben?
Waar is die fabriek? Doen ze ergens onderhoud? lol.

Het Oosten 6 december 2020 13:05

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9537524)
Simpele photoshop van 2 lagen.

Tja, zo kan men bezig blijven. Mogelijk allemaal natuurlijk dat het Pentagon en hoogeplaatste militairen zich bezighouden met discussies over gefotoshopte beelden. Maar ik denk van niet.

CUFI 6 december 2020 13:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 9537532)
Tja, zo kan men bezig blijven. Mogelijk allemaal natuurlijk dat het Pentagon en hoogeplaatste militairen zich bezighouden met discussies over gefotoshopte beelden. Maar ik denk van niet.

All warfare is based on deception. Even the one for your soul.

Micele 6 december 2020 13:12

De directe beelden uit die F18s staan nu in de handboeken.



The video grab images show part of an unclassified video taken by Navy pilots that have circulated for years showing interactions with “unidentified aerial phenomena”.

EPA/US Department of Defense handout; Handout/US Department of Defense/AFP via Getty Images

En het waren er meer als eentje als men de vrijgeven video beluisterd.

CUFI 6 december 2020 13:15

Zoom eens dieper in op die driehoek vanuit het vliegtuig, de pixels rond de randen tonen mij toch een photoshop. Zo’n slechte photoshop erkent de betere “ufoloog” toch meteen?

Micele 6 december 2020 13:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CUFI (Bericht 9537549)
Zoom eens dieper in op die driehoek vanuit het vliegtuig, de pixels rond de randen tonen mij toch een photoshop. Zo’n slechte photoshop erkent de betere “ufoloog” toch meteen?

Het gaat niet om die driehoek, want die klasseer ik als FUD.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be