Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Another Jack 21 november 2016 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8295889)
Ik fantaseer niets. Ik zeg alleen dat moesten er nu reeds tuigen rond'vliegen' die op deze kracht werken, het mij niet zou verwonderen.

D�*t is wat ik zeg.

We mogen toch ook niet uitsluiten dat jij een fantast bent?

Het Oosten 21 november 2016 20:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 8295937)
We mogen toch ook niet uitsluiten dat jij een fantast bent?

Fantasten zijn mensen die hoog van de daken schreeuwen dat cosmic top secret clearance niet bestaat.

Another Jack 21 november 2016 20:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8296015)
Fantasten zijn mensen die hoog van de daken schreeuwen dat cosmic top secret clearance niet bestaat.

Ook die mogelijkheid mogen we niet uitsluiten...

praha 21 november 2016 22:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8295889)
Ik fantaseer niets. Ik zeg alleen dat moesten er nu reeds tuigen rond'vliegen' die op deze kracht werken, het mij niet zou verwonderen.

D�*t is wat ik zeg.

...of op met bleekwater afgetrokken blauwe smurfensoep ?
Even aannemelijk als ge het mij vraagt.

Misschien moest ge u eens verdiepen in die materie van zpe en bijhorende stuff alvorens zaken klakkeloos voor waar aan te nemen.
...om niet te zeggen uw bronnen eens deftig te checken en de inhoud met de nodige kritische wetenschappelijke visie en background te beschouwen...tenslotte is de claim toch dat het wetenschap is, niet ?

praha 21 november 2016 22:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8296015)
Fantasten zijn mensen die hoog van de daken schreeuwen dat cosmic top secret clearance niet bestaat.

zó secret lijkt me die niet, gezien je om de haverklap wel met én of ander uitgelekt rapportje op de proppen komt

Peche 21 november 2016 22:57

The monkey flesh is penetrated by something divine, or at least alien trans-planetary.

Het Oosten 22 november 2016 08:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8296180)
...of op met bleekwater afgetrokken blauwe smurfensoep ?
Even aannemelijk als ge het mij vraagt.

Misschien moest ge u eens verdiepen in die materie van zpe en bijhorende stuff alvorens zaken klakkeloos voor waar aan te nemen.
...om niet te zeggen uw bronnen eens deftig te checken en de inhoud met de nodige kritische wetenschappelijke visie en background te beschouwen...tenslotte is de claim toch dat het wetenschap is, niet ?

Hoor hoor wie het zegt. De man die niets checkt in deze. En niet van plan is om ook maar iets te checken.

Another Jack 22 november 2016 08:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8296418)
Hoor hoor wie het zegt. De man die niets checkt in deze. En niet van plan is om ook maar iets te checken.

Waarom zouden we nog moeten checken in een wereld waarin we a priori niks mogen uitsluiten?

Peche 22 november 2016 09:32

Zijn jullie bekend met die theorie van hoe de mens verre uithoeken van het heelal zou koloniseren? We doen dat eigenlijk nu al met rovers en sondes. Maar ze zouden met nanotechnologie ervoor zorgen dat toestellen zichzelf kunnen repliceren en via AI samen kunnen werken. Beter nog, ze kunnen zichzelf assembleren tot een groter geheel.
Snapte wat ik wil zeggen?

Wat als het leven op aarde zich via een soortgelijke manier verspreidde? Neem nu DNA als voorbeeld voor nanotechnologie. Stond het in de eerste primitieve levensvormen vast dat daaruit een bio diversiteit zou ontstaan? Is het leven een programma geschreven door aliens encoded in onze DNA?

parcifal 22 november 2016 09:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8296471)
Wat als het leven op aarde zich via een soortgelijke manier verspreidde? Neem nu DNA als voorbeeld voor nanotechnologie. Stond het in de eerste primitieve levensvormen vast dat daaruit een bio diversiteit zou ontstaan? Is het leven een programma geschreven door aliens encoded in onze DNA?

Ja, Ik vond Prometheus ook een fijne film, maar wel een film.


Peche 22 november 2016 09:48

Neen maar serieus parcifal, think about it.
Is het aardse leven een alien programma? Met de mens in het voornaam die in de gelijkenis is geschapen.

Yog Sothoth 22 november 2016 10:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8295842)
(Het Laatste Nieuws: vandaag).


Onmogelijke NASA-motor lijkt toch te werken: straks in amper 70 dagen naar Mars?

Voor het eerst is er een peer-reviewed wetenschappelijk artikel over een prototype van de zogenaamde EmDrive gepubliceerd. "Een mijlpaal om dit werk serieus te nemen", beweert Forbes. Als die fysisch onmogelijk geachte motor toch écht zou kunnen bestaan, dan zouden astronauten na een reis van amper 70 dagen op Mars kunnen staan, in anderhalf jaar op Pluto en in amper vier uur op de maan.

Het leek van in den beginne dan ook sciencefiction: een ruimtevaartuig met een motor die geen mee te voeren brandstof gebruikt maar die gewoon haalt uit het vacuüm van de ruimte zelf. Maar het Eagleworks Laboratory - een experimenteel labo van de NASA - heeft de EmDrive getest en die blijkt een voortstuwing van 1,2 millinewton per kilowatt te kunnen opwekken in een vacuüm.




Het is maar dat u het weet.

Het Laatste Nieuws, een eersteklas bron van wetenschappelijke informatie... :roll:

Hier heb je iets dat wat dichter bij de feiten aanleunt:

http://theness.com/neurologicablog/i...m-drive-again/

Merk op dat er nergens sprake is van "zero point energie", dat verzint HLN erbij, die motor heeft nog steeds een energiebron nodig (als hij al inderdaad zou werken, het is een nog maar een eerste experiment dat stuwkracht toont, dus nog niet te hard van stapel lopen). Dus je bewering dat mensen die smalend doen over zero point energie voor schut staan is zever.

Het Oosten 22 november 2016 10:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 8296515)
Het Laatste Nieuws, een eersteklas bron van wetenschappelijke informatie... :roll:

Hier heb je iets dat wat dichter bij de feiten aanleunt:

http://theness.com/neurologicablog/i...m-drive-again/

Merk op dat er nergens sprake is van "zero point energie", dat verzint HLN erbij, die motor heeft nog steeds een energiebron nodig (als hij al inderdaad zou werken, het is een nog maar een eerste experiment dat stuwkracht toont, dus nog niet te hard van stapel lopen). Dus je bewering dat mensen die smalend doen over zero point energie voor schut staan is zever.

Volgens mij begrijpt u het begrip 'zero point energie' niet of nauwelijks.

parcifal 22 november 2016 10:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8296524)
Volgens mij begrijpt u het begrip 'zero point energie' niet of nauwelijks.

Misschien, mijn QM is inderdaad een beetje roestig, het is meer dan 20 jaar geleden dat ik daar cursussen over kreeg.

Maar legt u het ons dan eens uit aub?

Het Oosten 22 november 2016 10:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 8296534)
Misschien, mijn QM is inderdaad een beetje roestig, het is meer dan 20 jaar geleden dat ik daar cursussen over kreeg.

Maar legt u het ons dan eens uit aub?


Doe eens een inspanning voor 1 keer en zoek het zelf eens op. Het zal u goed doen en uw intellectuele luiheid verdrijven. Tenminste, voor even dan.

Another Jack 22 november 2016 10:42

Misschien is HO wel een briljant fysicus?
Zoals een erudiet man hier ooit zei: "We mogen niks uitsluiten..."

parcifal 22 november 2016 11:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8296546)
Doe eens een inspanning voor 1 keer en zoek het zelf eens op. Het zal u goed doen en uw intellectuele luiheid verdrijven. Tenminste, voor even dan.

Ik denk dat ik het (bij benadering) weet maar dat jij het niet weet.
Vandaar uw grandioze verwarring natuurlijk.

Niet erg hoor, maar besef dan aub dat je leeft in grandioze verwarring. ;-)

Yog Sothoth 22 november 2016 14:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8296524)
Volgens mij begrijpt u het begrip 'zero point energie' niet of nauwelijks.

Ik denk eerder dat jij het niet snapt... Nogmaals, als die motor al inderdaad zou werken en in de praktijk bruikbaar zou zijn (een ionenmotor bv produceert meer stuwkracht), hij heeft nog steeds een energiebron nodig. De veronderstelde werking zou berusten op het Casimir-effect, wat te herleiden is tot nulpuntsenergie, maar de benodigde energie om de microgolven op te wekken moet nog steeds van een externe bron komen, dat ding tovert echt geen energie uit het niet tevoorschijn!

Meer details over de EM-aandrijving:
https://en.wikipedia.org/wiki/Quantum_vacuum_thruster

Ik ben in ieder geval benieuwd wat verdere experimenten zullen opleveren. Eén proef die een amper meetbare kracht oplevert is echter nog lang niet genoeg om "Eureka!" te roepen.

Het Oosten 24 november 2016 20:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Irsan (Bericht 8256415)

Beweren dat UFO's en aliens niet hier op aarde zijn, maar weigeren van enige informatie te bekijken. Je moet het maar kunnen...

Inderdaad.

Een wijs man (en niet de eerste en de beste)!

https://m.youtube.com/watch?v=IB_itwvRo9k

praha 24 november 2016 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8296418)
Hoor hoor wie het zegt. De man die niets checkt in deze. En niet van plan is om ook maar iets te checken.

... niks checkt ?
Moet dat een eufemisme voorstellen van : weigert het zoveelste flutfilmpje te bekijken en gewoon vraagt naar inhoud en de bronnen ?

Zeer ironisch overigens te bedenken als keer op keer blijkt dat van het zoveelste je hier te grabbel na amper seconden blijkt dat het niet klopt of totaal fout is geïnterpreteerd.
Vaak blijk je niet eens verder gekomen te zijn dan het dumpen van een filmpje en een veelzeggend titeltje en staat in de tekst wel ergens net het omgekeerde.

"Het Oosten : De Oostindisch doof en zo blind als een mol"
Een goeike ... misschien een tip voor een onderschrift ?

praha 24 november 2016 22:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8296418)
Hoor hoor wie het zegt. De man die niets checkt in deze. En niet van plan is om ook maar iets te checken.

... niks checkt ?
Moet dat een eufemisme voorstellen van : weigert het zoveelste flutfilmpje te bekijken en gewoon vraagt naar inhoud en de bronnen ?

Zeer ironisch overigens te bedenken als keer op keer blijkt dat van het zoveelste je hier te grabbel na amper seconden blijkt dat het niet klopt of totaal fout is geïnterpreteerd.
Vaak blijk je niet eens verder gekomen te zijn dan het dumpen van een filmpje en een veelzeggend titeltje en staat in de tekst wel ergens net het omgekeerde.

"Het Oosten : De Oostindisch doof en zo blind als een mol"
Een goeike ... misschien een tip voor een onderschrift ?

praha 24 november 2016 22:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8296418)
Hoor hoor wie het zegt. De man die niets checkt in deze. En niet van plan is om ook maar iets te checken.

... niks checkt ?
Moet dat een eufemisme voorstellen van : weigert het zoveelste flutfilmpje te bekijken en gewoon vraagt naar inhoud en de bronnen ?

Zeer ironisch overigens te bedenken als keer op keer blijkt dat van het zoveelste je hier te grabbel na amper seconden blijkt dat het niet klopt of totaal fout is geïnterpreteerd.
Vaak blijk je niet eens verder gekomen te zijn dan het dumpen van een filmpje en een veelzeggend titeltje en staat in de tekst wel ergens net het omgekeerde.

"Het Oosten : De Oostindisch doof en zo blind als een mol"
Een goeike ... misschien een tip voor een onderschrift ?

praha 24 november 2016 22:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8296418)
Hoor hoor wie het zegt. De man die niets checkt in deze. En niet van plan is om ook maar iets te checken.

ah dan vergeet ik nog wat...
Je ontwijkt weer de kwestie

Leg me eens in jouw eigenste woorden uit waarom de 'met bleekwater afgetrokken blauwe smurfensoep'-technologie nu minder waarschijnlijk zou zijn

praha 24 november 2016 22:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8296471)
Zijn jullie bekend met die theorie van hoe de mens verre uithoeken van het heelal zou koloniseren? We doen dat eigenlijk nu al met rovers en sondes. Maar ze zouden met nanotechnologie ervoor zorgen dat toestellen zichzelf kunnen repliceren en via AI samen kunnen werken. Beter nog, ze kunnen zichzelf assembleren tot een groter geheel.
Snapte wat ik wil zeggen?

Wat als het leven op aarde zich via een soortgelijke manier verspreidde? Neem nu DNA als voorbeeld voor nanotechnologie. Stond het in de eerste primitieve levensvormen vast dat daaruit een bio diversiteit zou ontstaan? Is het leven een programma geschreven door aliens encoded in onze DNA?

Zou allemaal kunnen..
Maar nogmaals ... je hoeft het niet

praha 24 november 2016 22:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8296491)
Neen maar serieus parcifal, think about it.
Is het aardse leven een alien programma? Met de mens in het voornaam die in de gelijkenis is geschapen.

zolang we ons maar in het centrum kunnen stellen, niet ?

zonbron 25 november 2016 06:24







Peche 26 november 2016 12:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8299370)
zolang we ons maar in het centrum kunnen stellen, niet ?

Heeft niets met een centrum te maken. Denk het eens door.
Is het leven opgestuurd via een probe?

Peche 26 november 2016 12:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8299367)
Zou allemaal kunnen..
Maar nogmaals ... je hoeft het niet

Heb je er al eens werkelijk bij stil gestaan?
"Het apenvlees is gepenetreerd door iets bovennatuurlijk of op zijn minst alien, trans-planetary en voorbij het menselijk begrijpen."
Zie de film.

EDIT: En zie hoe wij mensen zoeken naar "goldilock" zones. Zie welke technieken wij toepassen en wat onze toekomstplannen zijn.
Waarom zou niemand in dit sterrenstelsel ons voor zijn? Wat als zij wel degelijk via een "postduif" iets opstuurden?
"Something has happened to this planet, it has become infected with an informational ... call it virus, force, being, .. that is using matter and yes using our flesh and thoughts to bootstrap itself to higher and higher levels."

praha 26 november 2016 23:52

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8300369)
Heb je er al eens werkelijk bij stil gestaan?

oh natuurlijk datte
En de conclusie heb ik je net gegeven
"Het kan maar het hoeft niet"
en ik zal het nog verder aanvullen met :
"er is daar geen enkele aanwijzing voor integendeel alles wijst net richting no interfering"

Citaat:

"Het apenvlees is gepenetreerd door iets bovennatuurlijk of op zijn minst alien, trans-planetary en voorbij het menselijk begrijpen."
neen helemaal niet... dat is enkel jouw wensdroom omdat ge de mens blijkbaar überhaupt een speciale status ( verheven boven biologisch dier ) wilt geven.
Het verklaart ook meteen je interesse in al die stuff

Citaat:

Zie de film.

EDIT: En zie hoe wij mensen zoeken naar "goldilock" zones. Zie welke technieken wij toepassen en wat onze toekomstplannen zijn.
Waarom zou niemand in dit sterrenstelsel ons voor zijn? Wat als zij wel degelijk via een "postduif" iets opstuurden?
"Something has happened to this planet, it has become infected with an informational ... call it virus, force, being, .. that is using matter and yes using our flesh and thoughts to bootstrap itself to higher and higher levels."
Je neemt je wens voor werkelijkheid... dat is altijd uw probleem geweest.

Peche 27 november 2016 09:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door praha (Bericht 8300862)
oh natuurlijk datte
En de conclusie heb ik je net gegeven
"Het kan maar het hoeft niet"
en ik zal het nog verder aanvullen met :
"er is daar geen enkele aanwijzing voor integendeel alles wijst net richting no interfering"

Er zijn heel veel aanwijzingen, maar mensen geloven het niet. Op 100 sightings zijn misschien 90 iets aards en 10% onverklaarbaar.
Praha, er is iets.

Citaat:

neen helemaal niet... dat is enkel jouw wensdroom omdat ge de mens blijkbaar überhaupt een speciale status ( verheven boven biologisch dier ) wilt geven.
Het verklaart ook meteen je interesse in al die stuff
Ik heb daarmee niet willen zeggen dat wij verheven zijn. Wat ik wil duidelijk maken, er is iets gebeurd met de mens. Op een punt in tijd zijn wij beginnen toegeven aan stemmen/inzichten in ons hoofd. Wij verschillen op dat vlak enorm van de meeste dieren omdat onze evolutie plots geestelijk afspeelde. Wij dreven af van ons instinct en hielden steeds meer tijd over. Van overleven naar leven. Dat onderscheidt ons toch enigszins met de meeste dieren. Welk wezen op de aarde komt nu op de proppen met goden die vanuit de hemel op aarde neerstrijken? Honestly?

Citaat:

Je neemt je wens voor werkelijkheid... dat is altijd uw probleem geweest.
Wens? Geloof. Maar ook iets dat achtergrond heeft.
Ik weet niet wat, maar er is iets.

Het Oosten 7 december 2016 19:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8299270)
Inderdaad.

Een wijs man (en niet de eerste en de beste)!

https://m.youtube.com/watch?v=IB_itwvRo9k


(vandaag in de krant)



De Lord Admiral over Bentwaters. En nu, meer dan 30 jaar later….



De Daily Star citeert vandaag een interview dat Steve Longero recent gaf in een ander tijdschrift. Longero had dienst had op de basis van Bentwaters tijdens het fameus incident waarover de lord het hierboven had. Steve Longero spreekt na 38 jaar uit de biecht: “I think it was something not from this world” UFO witness Steve Longero.

For 36 years, Steve Longero has kept quiet about what he saw in Rendlesham Forest in Suffolk over three nights between December 26 and 28 in 1980.The US Airforce police officer has gone on record for the first time and said: “I think it was something not from this world.”

Military personnel from nearby RAF Bentwaters and RAF Woodbridge witnessed strange lights in the forest and hovering above the twin NATO airbases. I could seem them hovering over the treetops like an eye that almost following everybody. Both bases were on high alert as Cold War was at its peak. Steve was guarding the weapons storage area when the alarms started going off. “While on duty that night we had a very sophisticated alarm system and everything just went off,” he said. “And then I could see these lights over the treetops, and I was thinking, what’s going on? Then they started sending people out there and at first it was hard to believe, all these bright lights.” In the forest, Steve was surrounded by other military personnel. He recalls the UFOs looking like “fluorescent coloured lights, like red and green, glowing lights and that’s what they looked like.”


Steve was debriefed a few days after seeing the UFOs and was ordered not to talk about what he saw as the base had nuclear weapons on site.




Geen erg. De man Longero zal waarschijnlijk een gepatenteerde leugenaar zijn volgens onze debunkers.

Het Oosten 23 januari 2017 07:32

A
 
UFO: de CIA geeft massa documenten vrij.



https://www.cia.gov/library/readingroom/search/site/ufo

IJsboer 26 januari 2017 08:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten (Bericht 8355394)
UFO: de CIA geeft massa documenten vrij.



https://www.cia.gov/library/readingroom/search/site/ufo

Het valt ook wel direct op dat het hier gaat om documenten uit periodes van onrust tussen staten. Er bestaan verschillende indiciaties dat er experimenten zijn gebeurd met vliegende schotels door de Nazi's en de Russen; wedden dat het Russen zijn? Bert Bibber zei het al.

Het Oosten 26 januari 2017 09:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door IJsboer (Bericht 8358260)
Het valt ook wel direct op dat het hier gaat om documenten uit periodes van onrust tussen staten. Er bestaan verschillende indiciaties dat er experimenten zijn gebeurd met vliegende schotels door de Nazi's en de Russen; wedden dat het Russen zijn? Bert Bibber zei het al.

Dat zou kunnen. Alhoewel dit maar een pover argument is.

Wees er maar zeker van dat nu de CIA nog vele duizende documenten achter houdt. Inbegrepen documenten van zeer recente Ufo-waarnemingen natuurlijk . En de dag van vandaag is er géén zogenaamde Koude Oorlog of iets dergelijks.

Kortom, het publiceren van deze documenten heeft maar weinig te maken met de Koude Oorlog of enige andere onrust tussen staten.

Peche 26 januari 2017 10:59

heeft iemand al van die theorie gehoord? Dat aliens hier dieren geplaatst hebben zoals dolfijnen? En als wij daar een relatie mee opgebouwd hebben zouden aliens zich aan die mensen openbaren.

Dolfijnen zijn aliens
Mensheid leert communiceren met dolfijnen

Eyjafjallajökull 26 januari 2017 11:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8358397)
heeft iemand al van die theorie gehoord? Dat aliens hier dieren geplaatst hebben zoals dolfijnen? En als wij daar een relatie mee opgebouwd hebben zouden aliens zich aan die mensen openbaren.

Dolfijnen zijn aliens
Mensheid leert communiceren met dolfijnen

Nee, nog nooit van gehoord.

Anna List 26 januari 2017 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eyjafjallajökull (Bericht 8358418)
Nee, nog nooit van gehoord.

wel al gezien!

Eyjafjallajökull 26 januari 2017 11:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Anna List (Bericht 8358420)
wel al gezien!


Dat dan wel weer.
Maar dat was de vraag niet en bij Peche blijf je best binnen zijn structuur wil je hem niet overmatig prikkelen. Respect is wel zo op zijn plaats, niet ?

Yog Sothoth 26 januari 2017 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Peche (Bericht 8358397)
heeft iemand al van die theorie gehoord? Dat aliens hier dieren geplaatst hebben zoals dolfijnen? En als wij daar een relatie mee opgebouwd hebben zouden aliens zich aan die mensen openbaren.

Dolfijnen zijn aliens
Mensheid leert communiceren met dolfijnen

Hahaha... Die belachelijke bullshit? :lol::lol::lol: Nine For News, dat is zowat de grootste collectie new age-complotbagger die er is, om die onzin serieus te nemen moet je ofwel knettergek ofwel compleet achterlijk zijn.

Yog Sothoth 26 januari 2017 12:05

Hier, die touchy-feely-new age-dolfijnenbullshit vakkundig door de gehaktmolen gehaald:

http://rationalwiki.org/wiki/Dolphin

Geen superintelligente, zachtaardige knuffelbeestjes!


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:51.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be