|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als Alien wonende op 5000 lichtjaren van hier, besluit ik mijn tijd te verprutsen aan een bende aardlingen die er nog niet in slagen een gast te vinden die in het bos rondhuppelt...
Zelf nog niet als we een intergalactische snelweg gaan aanleggen zou ik er het nut niet van inzien die soort die rechtop loopt op die blauwe bol te redden. |
Citaat:
Tja man ,waar is dan die complete UFO heen waar ze in den tijd van Mussolini ,in 1933 dus gewag van maakten ,en die was neergestort in het noorden van Italië..... Terug in space verdwenen zeker....8-) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Zeg dan: " Hetgeen de Italianen beweren kan zijn. Het is hoogst twijfelachtig dat ze Elizondo dingen willen wijsmaken m.b.t. dit onderwerp. Alleen zouden we een meer substantiële onderbouwing willen zien. En kunnen checken of datgene wat ze zeggen ook waar is." . Carlbruno Verduccio was niet van de poes tegenover Elizondo en de Amerikanen. Hij vroeg om meer Amerikaanse ufo-informatie met de Italianen te delen. Elizondo antwoorde dat hij dit niet kon omdat de Amerikaanse overheid ufo-files niet wilde uitwisselen omdat ze 'classified' waren. Elizondo wilde wel meer Italiaanse ufo-informatie. Het antwoord van Verduccio was te verwachten. Hij liet zich niet inpakken door de Amerikaan. |
Citaat:
Citaat:
En hebben de Italianen ondertussen die UFO van 1933 al terug gevonden ,nee zeker... Ik zeg wat ik wil,en vooral hoe ik het wil ,en wie het zo niet wil zien moet maar met de ogen dicht voorbij mijn post scrollen en zich vooral niet bemoeien met de manier waarop ik het zoal neerschrijf...:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Uw Elizondo bijvoorbeeld ,van het volgens hem overweldigend bewijs van UFO's en de gevonden wrakstukken ervan op crashsites hoefde hij slechts één stukje te presenteren waarvan de samenstelling van het materiaal ontegenzeggelijk als buitenaards kon geklasseerd worden om zijn gelijk te bewijzen... Niets van dit alles dus ,maar documentaires draaien ,lezingen op UFO congressen geven en boeken erover schrijven doet echter bij de goedgelovigen de kassa vlot rinkelen.... De commerce moet immers draaien hé...;-) |
Citaat:
Zie mijn posten #20767en #20782. Men doet trouwens als 70 jaar geheim onderzoek naar ufo's. Als er geen waren zou men niet proberen te weten komen gedurende 70 jaar wat en wie ze zijn. https://www.youtube.com/watch?v=DFPUq_nE_Hs En wees er maar zeker van: luchtballons en/of een troep wilde ganzen zijn het dus niet. |
Citaat:
En hoewel dat nog altijd veel waardchijnlijker is dan aliens, vond jij dat altijd al een beetje ongeloofwaardig. Oh yea of little faith! :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Kijk, hier vind ik uw visie toch weer eigenaardig. Enerzijds ga jij er steeds maar van uit dat de overheid "goed werk" levert, en dat de "democratie werkt" en dergelijke meer. En anderzijds kom je hier af met zogezegd de grootste en meest enorme samenzwering die al die overheden tegen hun bevolkingen nu al voeren sinds bijna een eeuw, waarbij overheden hun bevolking zouden onthouden van de meest belangrijke kennis ooit, en gans de wetenschappelijke wereld, op een piepklein groepje samenzweerders, in het ootje nemen. Hoe verzoen jij die twee visies van de "overheid" ? |
Citaat:
De openbaarmaking kwam in de versnelling omdat de filmpjes over de tic-tac-ufo's werden gelekt (waar Elizondo ook voor iets tussenzat). Een andere belangrijke speler in dit gebeuren was senator Reid. Nu is het de nog de vraag wat ze ons gaan onthullen deze maand. Maar wees zeker dat als het rapport niet voldoet en men de indruk krijgt dat er wéér heel wat dingen worden achtergehouden, dat dan het spel opnieuw op de (ufo)wagen zal zitten. |
Citaat:
De geheimhouding zou kunnen begrepen worden omdat men de openbare opinie wil sparen en de mensen niet ongerust wil maken. Immers indien deze ufo's echt bestaan en deze hoedanigheden qua vliegkunst bezitten die men hun toedicht (en daar lijkt het op uit te draaien), dan is de veiligheid van het nationale luchtruim niet meer verzekerd. Hoe gaat men dat verkopen aan het grote publiek? Moeilijk, en daarom verdoezelde men het probleem of verborg men het voor het grote publiek. Openbaar making zou bovendien kunnen geleid hebben tot paniek onder de bevolking. Ondertussen deed de overheid wel ernstig onderzoek naar deze onbekende vliegende voorwerpen. En dit al 70 jaar lang, zo blijkt! Maar nu is de geest uit de fles en niet meer te stoppen. |
Citaat:
Met andere woorden, de overheden van de wereld zouden volgens U aan een gigantische samenzwering hebben gedaan die al de rest van hun acties totaal te verwaarlozen maakt, he. Met andere woorden, volgens U gaat er binnen de maand een officiele aankondiging zijn dat men nu gans de wereld al op een beschamende manier oplicht sinds 70 jaar, en gaat eindelijk het contract tussen onze overheden en die aliens openbaar gemaakt worden, in een publieke parade waar die aliens te gast zullen zijn, en de journalisten te woord zullen staan ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:54. |
|
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be