Citaat:
|
Citaat:
Dat is hier al aangetoond, zo'n twintigtal keren ondertussen. |
triestige figuur...
Citaat:
Door jou is er trouwens bij mijn weten nog nooit niks aangetoond hier , behalve je eigen onmacht om eens een grappige posting te schrijven. Iets om eens mee te lachen...Allee, Jacques, één enkele keer eens ? Kom, doe uw best eens ...:-) |
Citaat:
Ook al ondertussen een twintigtal keren herhaald. |
Citaat:
Ga zelf maar in de hoek staan met de ezelsoren, daar is je plaats. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ah en tot nu toe staan ze achterop?? LOL |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Het zou ook kunnen dat wij op een mooie dag tot op andere planeten kunnen reizen, en daar wezens aantreffen die minder technologisch gevorderd zijn dan wij. Het k�*n allemaal, d�*t is mijn punt. Stomweg " DA KAN NI " zeggen, dat moet men afleren. Wij weten helemaal niet wat kan en wat niet kan. Er is nog een heleboel dat wij niet weten , wat de beterwetende wijsneuzen daar ook van mogen zeggen !:-) |
Kunnen smurfen?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:-) |
Citaat:
|
De psychologische uitleg is eigenlijk vrij simpel:
Voor iemand als meneer klinkt wetenschappelijke uitleg als volstrekt onbegrijpbaar. Hij begrijpt zelfs niet alle woorden die in een wetenschappelijke publicatie voorkomen. Bovendien stroken bepaalde vaststellingen in de fysica met zijn boerenverstand. Een verklaring dat er aliens zijn die alles zitten uit te spoken is voor hem dus veel aannemelijker dan een wetenschappelijke verklaring: hij begrijpt dit simpelweg beter! |
Citaat:
Hij verstaat je niet. |
Dat is dezelfde reden als waarom plebs kwakzalvers, homeopaten en dergelijk volk opzoekt:
De uitleg van de kwakzalver over "ik ga negatieve energie uit je nemen en dan ga je genezen zijn" is veel begrijpbaarder dan een complexe, medische uitleg die nog eens vol onzekerheden zit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be