Citaat:
|
Citaat:
Verder kunnen we er niks zinnigs over zeggen daar ... Citaat:
|
Terug over die spermacel!
Die is aangekomen bij de zon op 8 maart 2012 en blijven hangen tot 11 maart 2012. Als ge goed naar de beelden zien, die officieel en onvervalsd zijn, ziet ge dat het van buitenaf komt. Dat wordt niet veroorzaakt door de zon, maar hecht zich vast aan de zon. Other objects: http://www.ufosightingsdaily.com/201...iscovered.html Zo echt als het maar kan zijn. Nu vraag ik mij af: Zijn wij dat nadat er zoveel miljarden in de ruimtevaart is gepompt. Of zijn het echt wezentjes waar wij mensheid los van staan? |
Citaat:
" een hond heeft mij gebeten " zou je dan zeggen, ook al staat de hongerige Alien nog naast je , en staart in je ogen. |
Citaat:
|
Ja, fuck de site. Ging om de foto's en om de film.
Zijn niet vervalst, maar verklaard als camera afwijking. Dus er is iets te zien, vliegende objecten en een spermacel dat zich vasthecht aan de zon. Al stond op het niburu of wikipedia :) Waar de foto's met film samenstaan, die link deel ik ;) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik zit met het vooroordeel dat het ofwel jonge mennekes zijn die vergeten zijn naar school te gaan of dementerende bejaarden die nooit de kans hebben gekregen een opleiding te volgen die het soort verhaaltjes verzinnen of geloven dat jij hier verkondigt. |
Pampers. Nog of opnieuw.
|
Ah gij wilt ook op mijne neger vliegen!
|
Ah gij wilt ook op mijne neger vliegen!
|
Citaat:
|
Citaat:
Je bent al van school af en hebt er blijkbaar weinig geleerd, zelfs geen respect voor andere mensen/meningen. Ik denk dat je een hopeloos geval bent, maar troost u, er zitten er nog zo een paar hier. Met parcifalluske en Jacques zal je wel overeenkomen, om er maar een paar op te noemen...:lol: Maar desondanks al je gezever staat er toch één ding vast : Aliens bestaan, en ze zitten reeds op onze planeet ! ( kijk ! D�*�*r ! Net achter je !! :lol:) |
Citaat:
|
Citaat:
Nou, niet iedereen heeft natuurlijk hetzelfde gevoel voor humor ... als ze dat al hebben. Ik respecteer personen en ik respecteer dat iedereen een mening heeft en die mag verkondigen. Maar ik hoef niet aan elke mening dezelfde waarde te hechten. Ik dacht dat jij enkele weken geleden deze discussie afgesloten hadden met te stellen dat 'aliens ... er zijn geen sluitende, onomstotelijke bewijzen voor' ... Je bent blijkbaar niet bijzonder consequent met uw conclusies. |
Even een geheugensteuntje :
Citaat:
Als ik dat zou willen dan kan ik blijkbaar nog iets leren van jouw beledigende, denigrerende en vaak zelfs racistische retoriek. Je bent een stichtend voorbeeld van respect. Mijn felicitaties. |
voor jullie conspiracy: http://www.demorgen.be/dm/nl/992/Wet...-op-Mars.dhtml
http://www.scribd.com/doc/202863315/NASA-Lawsuit have fun! |
Citaat:
Ondertussen ben ik er reeds van overtuigd dat zij wel degelijk bestaan, en onze aarde bezocht hebben/ nog steeds regelmatig bezoeken. Misschien dat ze hier zelfs permanente geheime basissen hebben. Er zijn daar wel voldoende aanwijzingen voor, zelfs al kunnen die in fanatieke sceptici-ogen niet als 100 % edelstaalhard bewijs tellen. |
Citaat:
Zo merk ik uit deze posting van jou dat je wel erg uit de hoogte doet. Zo zal ik je voortaan dus ook behandelen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be