Citaat:
Als men een moordenaar nooit vind in een 100% moordzaak (met lijk) is dat ook U... Maar die moordenaar loopt wel ergens rond hé. |
Citaat:
|
Citaat:
In uw vergelijking zou je de moordenaar aanduiden zonder daar een bewijs voor te hebben. |
Citaat:
Wat weten ze al van de maan denk je? Alles onderzocht? Zelfs wat op de eigen aarde nog kan leven weten ze nog niet. Of ook niet-geïdentificeerd. Citaat:
Unidentified is het woord. Dus geen nummerplaat. Wel flitsbaar en ze kennen perfect de snelheden -in 1990 al - maar daar heeft de overheid niets aan. |
Citaat:
'...Je kronkelt nog altijd. Ongelooflijk....' https://forum.politics.be/showpost.p...ostcount=19938 ps: je weet toch hoe ze dat wetenschappelijk kunnen aantonen hoop ik ? Spectrometrie van de lichtstralen die rakelings langs een planeet gaan kunnen gemeten worden. |
Citaat:
Ik wil daar een echte foto van hé. :lol: Zo eentje naar analogie: |
Citaat:
'undefined' wat betekend dat woordje ? (voor de zoveelste keer nu al ondertussen... ;) ) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
God weet wat zich in het water van Enceladus bevindt diep onder het ijs. Er is zelfs water op Mercurius. De laatste plaats waar je dat zou verwachten.
Sorry off topic, maar ik behoud me al van de meeste commentaar. :D |
Citaat:
Beide woordjes worden trouwens wel eens door elkaar gebruikt. Undefined of Unidentified, je weet maar al te goed wat er mee bedoeld wordt. Eigenlijk zijn ze zelfs beiden van toepassing. Undefined = Weet jij wat er juist op die foto staat ? Iets dat vliegt en... dat zal ver alles zijn, geen details. Unidentified flying object is idd de juiste benaming... |
Citaat:
Ik kan mijn uitspraken tenminste staven. Kan jij dat ook ? :lol: Is er water op Mars ? Heb je daar ook een foto van ? ;) |
Citaat:
Ze willen nu al weten waar hun thuisbasis ligt (of gewoon in de ruimte waar de planeten "hangen", lol) Adres enzo, coördinaten is het minste. Uiteraard ook welke planeet of zonnestelsel, wie weet ons zonnestelsel. Boven of onder de grond, of boven en onder water kan ook (want blijkbaar kan dat bewezen worden volgens @kojak). M.a.w. de hedendaagse mens interesseert het geen bal omdat ze het niet willen weten. Want wat ze niet kunnen, willen ze niet weten. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Bon. Slaapwel allemaal. ;)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be