Volgens mij is Van Rompuy ne alien met een opgekleefde pruik en een vals brilleke.
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar dien blur, zou da ni zo gedaan zijn om het te censureren? |
Citaat:
Willem, heeft je mama je nooit geleerd om niet te lachen met de mensen? :twisted: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
zeg me misschien liever wat er vermeend wordt te censureren ... dan valt er misschien wat over te zeggen ik zie er eerlijk gezegd niks in ... daar waar het bij de andere fotootjes overduidelijk is in welke richting men suggereert |
|
Hey mannen, niet alien related mss... maar gehoord van die meteor in texas???
NASA zag het al eens niet aankomen, dus houden ze dat allemaal wel echt in de gaten zoals ze beweren te doen? En nog over de vorige discussie, van leven op aarde dat kwam vanbuiten de aardse atmosfeer. als je weet dat een astroide een ijsblok is, dan is het niet moeilijk om aan te nemen dat deze vol met ingevrozen cellen is. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Aaahhh we are the alien!!!
|
Citaat:
|
Ne gentenaar dat ne zin begint met "gast" :) Heel zeldzaam, maar geappreciëerd :)
Ja, maar NASA showed wel dat ze ter onze beveiliging constant de sky/space monitoren he. Maarja, ik overdrijf hoogstwss wel :) Np, zo benk nu eenmaal (soms) |
't Is in feite weer een dikke vette klucht hé, die fameuze SETI en de NASA...of volkssterrenwacht Mira :)
|
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Mogen de andere mensen ook een postje zetten over aliens (toch niet zo'n gevaarlijk vanuit socio-economisch standpunt me dunkt) dat niet tussen twee postjes vol verwijten, spot en hoon moet staan? We weten onderhand dat we gek zijn, klaar voor een Zyprexa-kuur, waarvan akte. Maar waarom al dat verstand niet channelen in een thread vol hatertjes zoals minister van agitatie... |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|
Dit is hier mogelijk al eens geplaatst, maar toch:
http://www.youtube.com/watch?v=s7psGj4M1ZI Toch één van de meest facinerende gevallen, en dan nog HIER in België! Onze F-16s hadden zelfs de UFO's op radar (goei piloten, ons mannen :-)). De driehoeken zijn blijkbaar de meest waargenomen gevallen van al. Ik ben heel benieuwd naar wat ze precies waren. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De F16's zijn pas uitgerukt toen dat de rijkswacht meerdere meldingen kreeg van nen UFO; Dan door de rijkswacht zelf, die het leger op de hoogte bracht, en ja er was iets te zien op de radar, dus 2 F16's erachter. En telkens de F16's dichterbij kwamen schoot dat object weg, van 0 knoppen naar 500 knoppen in een nanoseconde; Vergis u niet. Deze snelheid is dodelijk voor het menselijk lichaam (als ze zo snel opgewekt wordt) Nogal nen "blob" he... Gefilmd door Belg http://www.youtube.com/watch?v=qpGc8w5Wu0Y Foto, enige bewerkte is dat het bijgelicht is om het duidelijker te zien. Eind jaren tachtig en begin jaren 90 waren er veel van die sightings hier te zien van triangles. Ik zou niet weten wat daar fake aan is? Misschien geen buitenaards object, maar wel degelijk een object dat technologisch gezien meer heeft dan wij voorgetekend krijgen. |
Muziek aan de andere kant van de maan?
voor wie het wil nazien, ik heb het vergeleken met de originele NASA documenten en het komt overeen. |
|
Na met alle respect, maar titanic op de maan??? LOL man!
|
|
Citaat:
|
Het enige waarop we ons eigenlijk echt kunnen focussen is, zijn de sightins op aarde. De amateurbeelden.
Want die vanuit de space zelf, zijt er maar zeker van dat NASA/ESA geen foto's/video's zullen publiceren waar nog maar iets op te zien is van UFO's. Ik vind Mexico beelden toch de hotspot voor sightings. De triangle van België verdient ook het nodige aandacht. Roswell was ook maar iets loesj, en nu komen ze met een heel ander verhaal af omdat het toen de "koude oorlog" was. Ja, maakt wel sense, maar toch. Blijft raar. Time will tell, maar ik denk dat we nu op weg zijn naar een hoge piek waar contact onvermijdbaar is. |
Citaat:
|
Ik denk dat ons zonnestelsel wel een boeiende overgangsfase meemaakt ja, maarja, ... dat is gebasseerd op heel weinig :)
Timewave Zero van Mckenna, de maya kalender, david bruce hughes (die dan weer de timewave zero gebruikte van mckenna), ... En ja, waarom zouden ze contact met ons maken, ik denk niet zozeer direct contact. Wel meer en meer zichtbaar zullen worden in de sky. Kijkt er iemand wel 's avonds in het goede lenteweer naar boven? Ge kunt pas iets waarnemen als ge eens de tijd neemt naar boven te kijken he :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
In Engeland worden ondertussen -opnieuw- een aantal archieven opengesteld ivm ufo-sightings. Toch wel interessant. ;-) Citaat:
|
Citaat:
Maar de Belgian UFO-wave is zo biassed als kweniwa :-) Voor de rest gelooft ge voor mijn part maar in Roswell en Bob Lazar 8-) |
Met een grote diamant in de vorm van een UFO moeten wel interessante foto's te maken zijn.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:05. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be