Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Nieuws over Area 51.
Geen Aliens, wel U2 vliegtuigen die voor Ufo's zouden kunnen doorgaan |
Citaat:
Maar je mag altijd bewijzen tonen voor je bewering. Als je d�*t kunt, verander ik direct van mening. |
Citaat:
Maar je mag altijd bewijzen tonen voor je bewering. Als je d�*t kunt, verander ik direct van mening. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.hln.be/hln/nl/960/Buitenl...-Area-51.dhtml Dit is wel interessant : Citaat:
|
Een U2 -nu nog- vergelijken met een "vliegende schotel of Flying Disk", hilarisch.
First flight 1 August 1955 Die U2 van 1947 wil ik toch eens zien (mss een link ? via http://en.wikipedia.org/wiki/Lockhee...tional_history ) IK geloof het eerste persbericht van het leger dat toen uitgebracht werd, en één dag later weer ingetrokken werd. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Net ondekt zie:
Citaat:
Net ontdekt en ze zijn al bijna uitgestorven, zal met de aliens ook wel zo zijn. ;-) Aliens zouden slimmer zijn als beersoorten. LOL |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ga ze zoeken in Zimbabwe, of op de Maan voor mijn part. Maar eigenlijk moet je zover niet gaan : je weet toch dat de Aliens zich geminiaturiseerd hebben en zich verstopt hebben in uw ingewanden, of ben je dat al vergeten ?:lol: |
Citaat:
En euh, kruip nu niet achter het stuur hé ! Dat is te gevaarlijk in uw toestand ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Leer er mee leven, of bewijs het tegendeel. Hoe bewijs jij mij dat er géén Aliens op onze planeet aanwezig zijn ?:-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat gaat nét iets te ver voor hem. We proberen hem dat al jaren duidelijk te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik denk al wel jaren dat Aliens hier waarschijnlijk geland zijn.:-) En jij denkt , als ik je goed volg, dat Aliens waarschijnlijk bestaan. In dat geval, waarom zouden die hier niet kunnen geland zijn ? Wij, mensen, zijn wel op de Maan geland, werken eraan om naar Mars te reizen, hebben ruimtestations en satellieten, wie zou d�*t gedacht hebben nog geen 100 jaar geleden ? Waarom zouden intelligente wezens met een paar honderd of duizend jaar voorsprong op ons er niet in geslaagd zijn om tot bij ons te geraken ? Allemaal vragen waar jullie, sceptici, domweg " Dakanie " op antwoorden. Zonder reden, zonder bewijs... |
Citaat:
Maar het kan niet, zonder meer. Waarom? Ze kunnen het gewoon niet inbeelden dat ze fabeltjes zijn wijsgemaakt, het is een stap te ver. Ze geloven in een sprookje, het sprookje dat de aarde enkel door aardse soorten bewoond is. De realiteit is echter anders. |
Citaat:
|
De mening van Albert Einstein
|
Citaat:
Van een aantal documenten van de Majestic group staat wel al definitief vast dat ze vervalsingen zijn. De kans is groot dat bovenstaand document in dezelfde categorie valt. |
Citaat:
Alleen moet je daar wel tastbaar en verifieerbaar bewijs voor op tafel leggen. Maar om een of andere vreemde reden weiger je consequent en al jaren om dat te doen. :lol: |
Citaat:
Content? |
Citaat:
Ik ben er rotsvast van overtuigd dat er leven is op een andere plaats dan de aarde. Jij noemt dat al Aliens, tja, dat zijn ze ook. Maar dat kan net zo goed een microscopische levensvorm zijn. Uiteraard zal een klein percentage van die "aliens" kunnen uitgroeien tot intelligente wezens. Een heel klein percentage. Wij zitten hier intelligent te wezen, maar met een klein toeval was homo sapiens gewoon uitgestorven en was deze planeet bevolkt met wezens die geen intelligentie hadden. Wij zijn intelligent ja, we geraken zelfs buiten ons zonnestelsel. Maar de kans dat de mensheid uitsterft voor we lijfelijk dat huzarenstukje kunnen herhalen is verschrikkelijk groot. En de mensheid sterft uit, waarschijnlijk binnen de 500 jaar. Waardoor we op de levensduur van onze planeet 500 jaar lang (kort) de kans hebben gehad om contact te maken, al is het maar met radiogolven. Soit, ik ga hier heel de Drake equation niet naschrijven. De enige manier om te weten dat er hier Aliens zijn (geweest) is bewijs. Ja, het kan, maar voorlopig is het bewijs onbestaande. Uiteraard zijn er minder intelligente mensen die "horen zeggen" als bewijs beschouwen. En die komen tot andere conclusies. Dat er Aliens op aarde rondlopen bijvoorbeeld. Of dat iemand die beweerd dat buitenaards leven bestaat, gelooft in Ufo's. Sommige mensen zijn niet in staat om de meest simpele conclusies te trekken, of het gegeven materiaal objectief te analyseren of zelfs maar te bevatten. Jij geeft daar doorlopend bewijs van, waardoor jij alvast niet als betrouwbare bron kan beschouwd worden. Je hebt er het begripsvermogen niet voor. Je denkt dat je ons uitlacht, maar je zet telkens jezelf te kakken. Zoals bijvoorbeeld met die handtekening. |
Citaat:
We hebben niet het eeuwige leven, maar we kunnen best nog wel enkele millennia mee, denk ik. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:52. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be