Ter herinnering :
http://images2-telegraaf.nl/multimed...uy_835712a.pdf Nooit vergeten dat de overheid véél geheimen heeft ! Men verteld ons lang niet alles ! Hou het volk dom, dan is het gemakkelijker te manipuleren ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hier een filmpje: http://www.youtube.com/watch?v=Tr2bhWy2kh4 ;-) |
Citaat:
Als dit het dan weer moest aantonen dan kan het bijna niet anders dan dat jullie beide pipo's op de payroll staan |
Citaat:
|
Citaat:
Als d�*t jullie argumenten zijn om hun bestaan te ontkennen, dan zijn jullie al heel laag gezakt...:lol: Ni dat ik er van verschiet natuurlijk. Het was te verwachten.:lol: |
Aliens zijn insecten(?!).
|
Citaat:
|
Citaat:
(Here we go again...) |
Allez veel blabla maar nog altijd geen enkel concreet bewijs van die Aliens! :lol:
|
Citaat:
http://wetenschap.infonu.nl/diversen...n-de-mens.html |
Een site die beweert dat creationisme onderbouwd is door bewijs? Fail!
|
Citaat:
Laat ons ervan uitgaan, dat daar ook maar iets van mogelijk is, dan is natuurlijk de vraag, hoe die aliens zijn ontstaan ... Op hun beurt, door nog andere 'aliens' van een nog ander zonnestelsel? En, ... hoe zijn die aliens er dan gekomen ? Punt is dat je deze vraagstelling dan eindeloos zou kunnen herhalen. ... En dan blijft uiteindelijk de vraag bestaan ... Hoe is de mens ontstaan? |
Citaat:
Er zijn minstens vier theorieën die de evolutie beschrijven. Voor elke theorie zijn aanwijzingen en onderbouwde bewijzen. De vier meest aangehangen theorieën zijn: 1.Darwinisme; geleidelijke evolutie van levensvormen, 2.Creationisme; plotselinge creatie door god, 3.Alien intervention; schoksgewijze evolutie met hulp van wezens van andere planeet, 4.Spiritualiteit; het leven komt uit andere dimensie. Het spijt me dat ik u bruusk terug in de werkelijkheid moet sleuren , maar enkel voor optie 1 is er concreet bewijs. Enkel de darwinistische evolutietheorie staat boven alle redelijke twijfel. De andere 'theorieën' zijn hypothesen - waarvan sommige zelfs niet die naam waardig. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb trouwens het grootste respect voor Darwin, die een buitengewoon verstandig man was, en uitermate bewust van zijn eigen eventuele tekortkomingen. Lees daarom het volgend stukje over Darwin, denk er over na, en pas het vervolgens toe op uw eigen persoonlijke " zekerheden ". Citaat:
Een vraagstuk zoals Aliens & UFO's bvb, wees daar voor te beginnen al maar niet te zeker over. Ik denk dat we nog voor verassingen gaan komen staan de volgende jaren. |
Citaat:
U vraagt bewijzen? U kan net zo goed bewijzen vragen om te staven dat de zon warmte uitstraalt ... |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.evolutietheorie.ugent.be/node/37 100% zekerheid is er nooit. Wel een praktisch niet te ontkennen waarschijnlijkheid die aan de zekerheid grenst. Dit is tot nu toe de enige theorie die de biologische werkelijkheid die wij kunnen waarnemen het meest precies beschrijft en voorspelt. Iets anders is er niet. Hiermee moeten we het doen. Als mettertijd andere hypotheses zouden kunnen worden aangetoond met de wetenschappelijke methode, dan pas kunnen ook die het stadium van theorie toegekend worden. Er zijn, momenteel, nog geen falsificaties aangegeven die de basisidee van evolutie door natuurlijke selectie ondermijnen. Integendeel, met de moderne wetenschap wordt de theorie vooral bevestigd en bekrachtigd. |
Citaat:
Maakt dat een verschil? ... Mag ik dan ook stellen, als u niet met eigen woorden kan uitleggen, hoe de voortplanting van de mens geschied, dat de mens zich niet kan voortplanten? Nu ja ... De volutietheorie, gaat heel eenvoudig, uit van één centraal idee: "Alle soorten van leven op deze aarde zijn door een langzame evolutie uit een gemeenschappelijk voorouderorganisme ontstaan". [Dit gepaard gaande met wat is gekend als zijnde natuurlijke selectie bron. |
Citaat:
Nuchterheid van geest & kriticiteit tov eigen visie is een voorwaarde voor eerlijke en betrouwbare wetenschap. |
Citaat:
Past natuurlijk perfect, bij het type mens dat. de evolutietheorie naast zich neerlegd |
Citaat:
Ik moet de eerste post van hem nog tegenkomen waarin hij daar niet tegen zondigt. Citaat:
Citaat:
|
Ooit al eens van Universiteit Gent gehoord, meneer?
|
Citaat:
Straks gaat hij je vragen, om te bewijzen dat die universiteit wel echt bestaat ... |
Citaat:
Het is alleen vreemd om ze hier te vragen. Ga es naar een universiteitsbibliotheek. Of raadpleeg ernstige sites die evolutietheorie behandelen. http://www.evolutietheorie.ugent.be http://evolution.berkeley.edu/evolibrary/home.php |
Niet reageren op de zoveelste reincarnatie van dat miserabel stuk ongedierte, hij zal spoedig weer verdwenen zijn. Ik vraag me af wat die denkt te bereiken door hier altijd opnieuw zijn bullshit te komen uitbraken, wetende dat het toch verwijderd wordt.
|
Citaat:
[Ik lees hier heel wat onzin; ... van meer dan één iemand] |
Citaat:
|
Citaat:
Iemand vragen naar bewijs, om te staven dat de zon schijnt, dat is raar. Iemand vragen naar bewijs, om te staven dat de evolutietheorie wetenschappelijk onderbouwd is; en dat dit perfect aantoonbaar is, dat is raar. Iemand vragen naar bewijs, om te staven dat wij afkomstig zijn aliens, dat is helemaal niet raar. |
Citaat:
Doet u even moeite. En kom dan terug met uw argumenten die eventueel tegen evolutietheorie pleiten. Dan hebben we beiden tenminste dezelfde basis voor een discussie. Trouwens, dit heeft allemaal weinig te maken met de topic ... |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Een bron en waarom ik op insecten uitkom is mij meer vreemd dan U meneer. Maar superinsecten lijken ergens in andere realiteit niet ver van de deze aanwezig te zijn. Are they gonna eat me??? |
De aliens OP de aarde zijn een illusie. Een geplaatst beeld.
Denkt U echt dat aliens hier gaan toestormen met superschepen en ons allemaal in shocktoestand gaan stellen? Neen! De bewustwording en samensmelting van zulke culturen gebeurt heel subtiel. En die bewustwording stroomt NU de wereld in. It's in our mind. The up there is within us. De waarheid is niet daarbuiten of op een forum, de waarheid zit in U. Dus stopt met de grootste afleiding ter aarde mee te volgen en naar boven te kijken, maar kijk in het diepste van Uzelf. en deel de wereld wat ge ziet, you'll see... you are not alone. A freak for life :) |
Citaat:
Maw er zijn net zo'n onweerlegbare argumenten voor het principe van evolutie. Ik ga hier echt geen uren moeite doen met het overtypen van wetenschappelijke teksten enkel en alleen omdat je blijkbaar te lui bent om zelf een en ander uit te pluizen. Uit ervaring weet ik dat dit verloren moeite is. Doe zelf es moeite en lees eerst es iets over evolutietheorie. En dan gaan we lekker verder tetteren. Veel gevoel voor humor lijk je ook al niet te hebben. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Zelfs een schurftige hond leert nadat hij een paar keer weggejaagd is, dat hij ergens niet welkom is, Pindar zit nog ver onder het niveau van schurftige hond, hij is hier al minstens 200 keer buitengewerkt en blijft keffend en zeikend terug binnenkruipen. Pindar, misschien toch eens overwegen om een doos valium en slaappillen in te nemen samen met een fles whiskey? Dat verlost u en ons van dat eeuwige gezanik en maakt een betere wereld voor iedereen. Doen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:53. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be