Citaat:
Hoe kan zo'n F-16 immers weten wat ze allemaal naar hem gaan smijten tijdens zijn vlucht? |
Citaat:
|
Citaat:
Dat is zoals zeggen dat een onderzeeboot gevoelig zou zijn voor windvlagen. Binnnen het denkkader van romeinen en grieken met hun zeilschepen was dat wellicht een prima redenering... ;-) |
Citaat:
Hier wat geschiedenis: http://www.bbc.co.uk/dna/h2g2/brunel/A591545 Aja Parcifal, ge rijdt zeker auto en mss eens op buitenlandse snelwegen, als er laaghangende hoogspanningslijnen over de snelweg lopen hangt men er draadwerk onder om bepaalde (onbeschermde) electronica van auto´s niet te storen (principe kooi van Faraday); ik heb een 15-20 jaar geleden soms de nieuwste BMW of Mercedessen eens op de pechstrook weten te staan... motor uitgevallen, start niet meer... na een 1/2 uurtje kwam de pechdienst en plots startte de auto weer zonder ingreep... Aan wat denkt ge ? De electro-magnetische straling heeft verticaal vrij spel door de grote vlakke en gebogen ruiten en dito kunststof dashboard en kan de motorelectronica plots lam leggen ttz na een automatische reset en x- minuten boottijd ...ook van de toen (redelijk simpele) antidiefstalbeveiliging... En nu zeg ik niet dat UFO´s ruiten hebben hé, maar ze moeten wel door de aardse lucht data kunnen ontvangen om te navigeren (hoogte van de grond, richting.. enz..) en als die data nu enkele seconden niet meer doorkan of een tiental seconden te verzwakt of gestoord is door sterke electromagnetische radarstraling ? |
Citaat:
Hallo exodus ? Leuke dag gehad ? Ik heb zonet je bovenstaande bericht gelezen – reuze interessant, bedankt voor de tip hoor ! – maar ik vroeg me toch af op basis van wat je die brave heer zijn schrijfsels zomaar voor waarheid aanneemt ? In afwachting van je ongetwijfeld stevig gefundamenteerde argumenten, verblijf ik met de meeste hoogachting Kiko |
Citaat:
Ik denk dat we mogen stellen dat de huidige schepen daar toch een pietsje minder last van hebben dan toen indertijd? Of vind je mijn veronderstelling te ver gegrepen? :-D Citaat:
Die straling neemt immers kwadratisch af bij toenemende afstand. Je zou al kabels moeten hebben die praktisch tegen de auto hangen om daar merkbare effecten van te hebben, en waarschijnlijk dan in de vorm van een vonkbrug van kabel naar auto. ;-) In zo'n 'gevoelige' auto zal je dan gegarandeerd ook storingen hebben bij gebruik van een GSM bijvoorbeeld. Maar ik merk dat je nog altijd het huidige technisch kader gebruikt om gedrag van UFO's te voorspellen. Wel, binnen dat huidig technisch kader, kunnen die UFO's gewoon niet bestaan. Dus ofwel bestaan ze niet, ofwel werken ze buiten het huidig technisch kader. Wat kies je? |
[quote=parcifal;4280464]
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Hopeloze discussie als je me niet gelooft... wat leesvoer ;-) http://nl.wikipedia.org/wiki/Elektro...ompatibiliteit http://en.wikipedia.org/wiki/Electro..._compatibility |
Citaat:
Beide argumenten sluiten echter niet uit dat ik het fout kan hebben. Citaat:
Het wattage is laag, : het uitgezonden vermogen is max. 2 Watt. En wat is het uitgezonden vermogen van een hoogspanningskabel? En wat is de effectieve veldsterkte op de grond van een 150 kV kabel die 20 meter hoog hangt? Citaat:
|
Citaat:
Wijlen Kolonel Corso was voormalig hoofd van de Foreign Technology Desk en lid van de National Security Council onder Eisenhower. Er is over die man zijn boek en zijn verklaringen enorm veel te doen geweest, vooral vanwege zijn functie en de claims die hij maakte. De geloofwaardigheid van zijn verklaringen wordt bevestigd door tal van academici en hooggeplaatsten. Hier een gans interview met de man (lang): Interview Coast to Coast. Zijn credibiliteit wordt hier bevestigd door Dr John Alexander. Een andere bevestiging komt van Paul Hellyer, voormalig minster van Defensie in Canada: Citaat:
Citaat:
Citaat:
En voor de skeptics: hier is een gans artikel - vanuit academische hoek!- dat elke mogelijke kritiek op de Corso affaire grondig analyseert en weerlegt. deel 1: http://www.exopoliticsjournal.com/Jo...-1-2-Salla.pdf deel 2: http://www.exopoliticsinstitute.org/...-1-3-Salla.pdf Bron: met toestemming: Exopolitics, Dr Michael Salla: Citaat:
|
Citaat:
ik geef met plezier wat meer documentatie en bronnen aan voor het citaat van mijn collega exodus ;-). Zie hierboven mvg straddle |
nog even dit erbij zeggen:
Citaat:
We hebben hier in Engeland een man die weldra zal worden uitgeleverd aan de VS: Gary Mc Kinnon.... hij heeft een NASA computer kunnen hacken en heeft een aantal zaken gezien die erop wijzen dat er "non terrestrial officers" zijn, alsook foto's van vermeende constructies op de maan. Het verhaal van constructies op de maan komt van verschillende bronnen overigens (John Lear, Richard Hoagland, e.a.). |
Citaat:
|
Citaat:
En is ook nog is suïcidaal van wat ik lees op wikipedia blijkbaar. "McKinnon's mother claimed that he was suicidal and that he would not survive a U.S. prison incarceration". |
Citaat:
Hij kreeg geen gratie, en plots wordt hij nu ziek verklaard... Dat is nog maar sedert kort dat hij die diagnose heeft gekregen. Zelfs Brown is bezig om de uitlevering te stoppen. Overigens, het is maar een anecdote die ik even verduidelijkte omdat Mc Kinnon in dat artikel voorkwam. Ik wil er verder niks mee bewijzen. |
@ doubled:
Citaat:
. |
Citaat:
Ik moet zeggen die man klinkt best geloofwaardig. Dat is trouwens de eerste keer dat ik iemand hoor, die vrij geloofwaardig overkomt. Maar wat moet de aannemen voor waarheid. De man is dus zogezegd autistisch en van wat ik hoor, kan hij net zo goed gewoon naar een sataliet of een ruimtestation aan het kijken zijn geweest ruimte. Voor alle duidelijkheid ik heb over de foto's waar de man naar aan het kijken was.. volgens zijn verhaal. Het is toch ook wel ongelooflijk hoe gemakelijk dat je in die computers geraakt ...wat een apen zijn dat bij NASA. Vind het trouwens ook raar dat die zomaar zijn verhaal kan doen :roll: en waarom zit jij altijd russisch te brabbelen. Mijn beste ...ik kom van oekraine. |
Citaat:
|
Citaat:
Hier zijn links waar je 'm gratis kunt bekijken (mindere kwaliteit): http://www.watch-movies-links.net/movies/district_9/ |
Eens op een andere manier proberen...
Sommigen willen foto´s die ze kunnen uitvergroten en bestuderen, ik heb er hier een paar redelijk recente, maar niet direct van UFO´s, maar wel onverklaarbare schade aan een auto, zonder een ongeval of maar enig "fysiek" kontakt te hebben gehad (ik ben nu eenmaal een "stralen-man") Citaat:
Drie foto´s voor uit te vergroten, wat ik zie is een blikschade - en enkel blik - door iets waar metaal niet tegenkan; de lak en de kunstofdelen onderaan en bumper vooraan achteraan zijn in elk geval niet -direct- beschadigd... (indirect mss een beetje omdat het aan het blik hangt) Is dat alles ? zullen jullie nu vragen... OK, jullie hebben erom gevraagd: :-) Het rode is exclusief voor @ Parcifal Eerst vrijgegeven "Government UFO Documents": Citaat:
Of Nasa: Citaat:
Citaat:
(er zijn ernstigere fora voor dit onderwerp, maar ik kom nog eens kijken of het hier serieuzer geworden is ;-)) De fanatiekste ufologen zijn de grootste skeptici... Deze mensen controleren en onderzoeken alles tot in de fijnste details... zelfs een obsessie voor sommigen. Opm: de website http://www.metaseek.nl/search/web/1/ufoevidence of direct http://www.ufoevidence.org/ krijg ik niet meer geopend, al 3 dagen niet, verleden week ging hij nog. |
Citaat:
Photoshop of echt? Wie ziet nog het verschil? Who cares? Een gedeukte voiture... Iemand met een magneetje gespeeld? Een blonde scapatrut die met haar Suv ergens ingeknald is? Whatever dus ;-) Moest meteen hieraan denken: http://www.youtube.com/watch?v=jgG45Lvhow0 Het active denial system voor crowd control. Ook iets dat een energiebeam uitstraalt.. You get my point. Ja, Miceleken, ja... But what's your point, baby? Wanneer komen de aliens? Kwestie dat ik een goed biertje in de frigo kan leggen als welkomstgeschenk. |
Uri Geller zal het wel weten, denk ik.
Overigens, " kip en ei" is er duidelijk en onomstotelijk vastgesteld dat de lak eerder aanwezig was dan de deuken? |
Citaat:
Ge weet toch die fotootjes die de autoverzekering nodig heeft bij voertuigschade... hopelijk had dat vrouwtje omniumverzekering. Citaat:
alhoewel daar keep your lane aanbevolen wordt, die stoute nozems met die powerbeams toch. Allez ga maar verder naar de cinema, dan kun je je gedachten verzetten en kun je beter slapen. ;-) |
Citaat:
Voor enkelingen is hier geen discussie mogelijk, anders kunnen ze niet in slaap geraken, drink nog maar ene mss lukt het dan... @ Starkad en Willem gelijk "strontvliegen op die strontfoto" gevlogen... de rest lezen ze natuurlijk niet... sensatie boem boem... |
Citaat:
En voor de rest, nou, nou, nou, jongeman. Laat die scabreuze praat maar lekker op planeet Niburu. Wij zijn dan wel strontvliegen, maar jij ziet stront vliegen. 'k Zal de rest wel lezen hoor schat, beetje geduld hebben hé. De grote mensen werken ook nog overdag. |
Citaat:
Bekijkt dan maar eens goed wat een ADS systeem kan, denkt ge nu echt dat dit een 80 kmh rijdende auto zo in de flank kan beschadigen ? :lol: http://www.democraticunderground.com...ress=385x99531 Natuurlijk staan die 60 miloen$ prototypes langs de snelweg en testen ze hun wapens op burgerauto´s. Goe bezig. :lol: |
Zoals ik al dacht hé, Miceleetjen... Veel foto's van Billietje Mayer en de extensieve collectie van The Daily Telegraph die uitentreure overal herkauwd worden. Overigens werkt de helft van uw linkjes niet. Dus, van strontvliegerij gesproken...
Misschien is het de staatsveiligheid wel die ze snel, snel gedeletet heeft.. |
Citaat:
|
Toch deze dingen enzo? |
Zoalos er auto' s worden gepimpt met kogelgaten enzomeer, zal er ook best wel af en toe een gedeukt exemplaar zonder ontdeuken vaardig worden opgeschilderd en wellicht gebruikt voor een practical joke ...
|
Citaat:
Direct na de feiten... Citaat:
Natuurlijk heeft dat vrouwtje dat in de rapte zelf aangericht en de politie (911) gebeld. Citaat:
Ik zal maar stoppen zeker... er zouden nog een 400-tal foto´s zijn waar geen speld tussen te krijgen is, "dus onverklaarbaar goede kwaliteit". (die website opent nog altijd niet) Aangezien ooggetuigen en fysieke aanrakingen met die UFO-dingen hier blijkbaar niet tellen (bvb Kol. Corso), een fotootje voor de autoverzekering en "ze" weten al geen raad meer... |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Heel juist. Van Willem wisten we dat al. Al ten overvloede bewezen. |
Bon, we gaan door.
Het zijn niet enkel de amerikanen die doortrappen. Citaat:
Jaja, en al die gasten zitten aan den dope: zie ne keer wat voor zeveraars het allemaal zijn: Citaat:
Wat een zielepootjes toch he die generaals en wetenschappers. Allemaal dromers en zwevers. ;-) |
Citaat:
Ge kunt altijd proberen zelf de site te openen, mij lukt het niet, maar ik kan wel wat citeren uit de cache: Citaat:
Citaat:
Wat met alle opgenomen militaire-radardata en pilotengesprekken<>verkeersleiding op band opgenomen ? Allemaal vervalst zeker ? :? Citaat:
|
De kans dat aliens bestaan is alleszins groter dan die franse generaal van de luchtmacht.
Hij heeft nooit bestaan. |
Citaat:
Gaat jij dat maar vertellen aan Wikipedia en aan Cometa. Ik denk dat ze eens goed gaan lachen. http://www.bibliotecapleyades.net/so...tareport01.htm |
Wat met alle opgenomen militaire-radardata en pilotengesprekken<>verkeersleiding op band opgenomen ?
Allemaal vervalst zeker ? :?[/quote] kom zeg hoeveel keer is dat al niet gezegt dat dat niet allemaal waterdicht is. heb jij slechte ogen of oren, dan kan ik het begrijpen. |
Maar we hebben die generaal niet nodig, het franse CNES (Space Agency) heeft immers officieel hun ganse UFO dossier online gezet:
http://www.cnes-geipan.fr/ |
Citaat:
Voor de rest niets, geen krantenartikel, geen receptie, niks...? Sinds wanneer is wikipedia een geloofwaardige bron? |
En de Canadezen mogen we niet vergeten:
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:48. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be