Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Partijdiscussies (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=121)
-   -   Maar 1 partij (https://forum.politics.be/showthread.php?t=37238)

Xnorf 19 juli 2005 23:25

Maar 1 partij
 
Het is toch leuk om te zien dat 90% van de posts hier over het VB gaan :-) Bewijst nog maar eens dat er maar 1 echte politieke partij is in Vlaanderen ;-)

De rest is het vermelden niet waard :twisted:

Postmoderne Flikker 20 juli 2005 05:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
Het is toch leuk om te zien dat 90% van de posts hier over het VB gaan :-) Bewijst nog maar eens dat er maar 1 echte politieke partij is in Vlaanderen ;-)

De rest is het vermelden niet waard :twisted:

Aha. en omdat een maand geleden 90% van de posts over homo's ging is de enige echte geaardheid homoseksualiteit. Ben je daar dan ook mee akkoord?


:D

Hans1 20 juli 2005 10:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
Het is toch leuk om te zien dat 90% van de posts hier over het VB gaan :-) Bewijst nog maar eens dat er maar 1 echte politieke partij is in Vlaanderen ;-)

De rest is het vermelden niet waard :twisted:

Vandaar uw logo, blijkbaar!:lol:

vrijevlaming 20 juli 2005 11:28

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hans1
Vandaar uw logo, blijkbaar!:lol:

blijkbaar kijkt u over een klein detail in zijn logo :rofl:

krizis 20 juli 2005 14:47

mjah, ge moet ook hetvolgende toegeven, op online forums komt maar een bepaald soort volk op af hé, dikwijls gefrustreerde werklozen, en deze groep vind het wel cool om nog ergens bij te horen en dan is "lekker extreem rechts zijn" en "shokeren" wel leuk, dat valt op, dat lokt reactie uit ... nu, ik hoor sindskort ook tot de werklozen, zonds ik een paar weken geleden ben afgestudeerd, maar der liggen hier al een paar voorstellen van bedrijven klaar, maar ik neem eerst 2 maanden chill-vakantie ... dermee da'k nu zoveel hier zit :)
Werk zal ik wel vinden denk ik zo, bij deze, iemand die een industrieel ingenieur electronica / it nodig heeft ...

gorik 20 juli 2005 19:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door krizis
mjah, ge moet ook hetvolgende toegeven, op online forums komt maar een bepaald soort volk op af hé, dikwijls gefrustreerde werklozen, en deze groep vind het wel cool om nog ergens bij te horen en dan is "lekker extreem rechts zijn" en "shokeren" wel leuk, dat valt op, dat lokt reactie uit ... nu, ik hoor sindskort ook tot de werklozen, zonds ik een paar weken geleden ben afgestudeerd, maar der liggen hier al een paar voorstellen van bedrijven klaar, maar ik neem eerst 2 maanden chill-vakantie ... dermee da'k nu zoveel hier zit :)
Werk zal ik wel vinden denk ik zo, bij deze, iemand die een industrieel ingenieur electronica / it nodig heeft ...

U hoeft zich echt niet te verantwoorden hoor tegenover de andere forumgangers. :lol:

khaled 20 juli 2005 19:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door krizis
Werk zal ik wel vinden denk ik zo, bij deze, iemand die een industrieel ingenieur electronica / it nodig heeft ...

Ha, een 10 jaar jongere soortgenoot.
Zal ik jouw vertellen over de aankomende desillusies, of ondervind je het liever zelf aan den lijve ? ;-)

Toch veel succes gewenst !

En probeer tijdens je vakantie ook eens iets te doen aan je stereotype beeld van "extreem" rechts.... Het strookt niet (meer) met de realiteit.

MaximusC 21 juli 2005 18:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door krizis
mjah, ge moet ook hetvolgende toegeven, op online forums komt maar een bepaald soort volk op af hé, dikwijls gefrustreerde werklozen, en deze groep vind het wel cool om nog ergens bij te horen en dan is "lekker extreem rechts zijn" en "shokeren" wel leuk, dat valt op, dat lokt reactie uit ... nu, ik hoor sindskort ook tot de werklozen, zonds ik een paar weken geleden ben afgestudeerd, maar der liggen hier al een paar voorstellen van bedrijven klaar, maar ik neem eerst 2 maanden chill-vakantie ... dermee da'k nu zoveel hier zit :)
Werk zal ik wel vinden denk ik zo, bij deze, iemand die een industrieel ingenieur electronica / it nodig heeft ...

Gefrustreerde werklozen? Is dat dan een volk appart? Welke klasse stel je je er dan bij voor?

Volgens mij komen hier enkel mensen die ofwel zo zijn zoals u het zegt want hier zitten zoals op ieder forum spammers. Maar het merendeel zijn toch mensen met een intresse voor politiek of niet?

Oprechte Vlaamsche Groeten,
Maximus

Raven 22 juli 2005 14:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door krizis
mjah, ge moet ook hetvolgende toegeven, op online forums komt maar een bepaald soort volk op af hé, dikwijls gefrustreerde werklozen, en deze groep vind het wel cool om nog ergens bij te horen en dan is "lekker extreem rechts zijn" en "shokeren" wel leuk, dat valt op, dat lokt reactie uit ... nu, ik hoor sindskort ook tot de werklozen, zonds ik een paar weken geleden ben afgestudeerd, maar der liggen hier al een paar voorstellen van bedrijven klaar, maar ik neem eerst 2 maanden chill-vakantie ... dermee da'k nu zoveel hier zit :)
Werk zal ik wel vinden denk ik zo, bij deze, iemand die een industrieel ingenieur electronica / it nodig heeft ...

Nee, jeroen heeft daar zelfs eens een poll over gehouden... De overgrote meerderheid op dit forum is jonger dan 25.

Musketo 22 juli 2005 15:21

Maar 1 echte partij?


We zullen de LSP eens laten vechten tegen de VB-mietjes.

Het zal dan wel minder zijn.

Raven 22 juli 2005 17:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Maar 1 echte partij?


We zullen de LSP eens laten vechten tegen de VB-mietjes.

Het zal dan wel minder zijn.

T'merendeel van de LSP-gastjes is nog maagd. Wat gaan die al vechten...

Musketo 22 juli 2005 17:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven
T'merendeel van de LSP-gastjes is nog maagd. Wat gaan die al vechten...

Heel straf Raven, heel straf.

giserke 22 juli 2005 17:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Raven
T'merendeel van de LSP-gastjes is nog maagd. Wat gaan die al vechten...

als we kwezel Colen mogen geloven, mogen er bij de VB jongeren ook alleen maar maagden aanwezig zijn.

Xnorf 22 juli 2005 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Musketo
Maar 1 echte partij?


We zullen de LSP eens laten vechten tegen de VB-mietjes.

Het zal dan wel minder zijn.

LSP ? Buiten dit forum NOOIT van gehoord...

tzal dus ni veel groter zijn den de BUB, als het überhaupt al groter is :s

Musketo 23 juli 2005 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Xnorf
LSP ? Buiten dit forum NOOIT van gehoord...

tzal dus ni veel groter zijn den de BUB, als het überhaupt al groter is :s

:roll:

LSP vergelijken met de B.U.B.

Goed bezig.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:44.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be