Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

exodus 11 april 2011 10:21

Citaat:

Memo FBI: buitenaardsen landden in Roswell

De Britse Daily Mail schenkt op zaterdag als één van de eerste grote kranten aandacht aan de documenten van de FBI die stellen dat in 1947 buitenaardsen zijn neergekomen in Roswell.

De officiële verklaring ontkende altijd de betrokkenheid van buitenaardse schepen. In 1981 werd toenmalig president Ronald Reagan ingelicht over EBE, een buitenaards wezen van de planeet Serpo, een planeet op 38 lichtjaar van de Aarde.

Een memo die na 61 jaar is geopenbaard door de FBI (1) bewijst dat buitenaardsen inderdaad geland zijn in Nieuw-Mexico. Het gaat om een memo van speciaal agent Guy Hottel aan de directeur van de FBI. In de memo met als onderwerp ‘Vliegende Schotels’ onthult agent Hottel dat een onderzoeker van de Amerikaanse luchtmacht heeft vastgesteld dat drie vliegende schotels zijn neergekomen in Nieuw-Mexico en dat lichamen van buitenaardse wezens zijn geborgen.


http://www.niburu.nl/index.php?optio...2:et&Itemid=25

http://www.dailymail.co.uk/news/arti...nline-FBI.html

exodus 11 april 2011 10:31

Bovenstaand bericht staat nu ook al in verschillende Belgische kranten. Het lijkt erop dat ze via de mainstream de massa meer en meer aan het kneden zijn om buitenaards leven te doen accepteren.

Mensen die de feiten over UFO's onderzocht hebben weten natuurlijk al lang dat ze echt bestaan.

plakker 11 april 2011 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 5405440)
Bovenstaand bericht staat nu ook al in verschillende Belgische kranten. Het lijkt erop dat ze via de mainstream de massa meer en meer aan het kneden zijn om buitenaards leven te doen accepteren.

Mensen die de feiten over UFO's onderzocht hebben weten natuurlijk al lang dat ze echt bestaan.

Dat heb ik ook al enkele keren gedacht.
Nu goed, ik vind het alvast razend spannend.
Een natuurlijk breder beeld van ons bestaan en dat van andere werelden zou onze kijk op onze aardse problemen wat futiel doen lijken.

parcifal 11 april 2011 11:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 5405440)
Bovenstaand bericht staat nu ook al in verschillende Belgische kranten. Het lijkt erop dat ze via de mainstream de massa meer en meer aan het kneden zijn om buitenaards leven te doen accepteren.

Ah. alweer de mysterieuze 'ze'. :-D
Papier of wazige foto's maken niet veel indruk, tenzij bij die die al overtuigd zijn uiteraard.

Waarom halen 'ze' eens geen echte ufo tevoorschijn, of tenminste toch brokstukken?
Is dat te moeilijk? Kunnen 'ze' dat niet? Waarom?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 5405440)
Mensen die de feiten over UFO's onderzocht hebben weten natuurlijk al lang dat ze echt bestaan.

Inderdaad, ongeveer 1 a 2% van alle ufo-meldingen blijft onverklaard momenteel.

Marxmannetje 11 april 2011 12:25

Citaat:

tenminste toch brokstukken?
Is dat te moeilijk? Kunnen 'ze' dat niet? Waarom?
Dat hebben ze al geprobeerd: http://www.youtube.com/watch?v=hrGlZ...el_video_title
http://www.youtube.com/watch?v=RwY_5...el_video_title

globalmedia 11 april 2011 16:55

aliens die eruit zien als mensen in testpilotenpakken,
zoiets kan men zelf toch niet verzinnen

Sodomis 14 april 2011 00:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 5405440)
Bovenstaand bericht staat nu ook al in verschillende Belgische kranten. Het lijkt erop dat ze via de mainstream de massa meer en meer aan het kneden zijn om buitenaards leven te doen accepteren.

Mensen die de feiten over UFO's onderzocht hebben weten natuurlijk al lang dat ze echt bestaan.

Ach, ik heb onlangs voor de "massamedia" gewerkt en ik kan je verzekeren dat ze daar vooral bezig zijn met reclame te verkopen.
De artikels zijn enkel opvulling. :|

giserke 14 april 2011 07:30

Gisteren avond laat heb ik ook iets zien voorbij vliegen.
Eerst was het rood, dan groen, dan oranje dan weer rood.
Ik weet niet zo goed meer wat het was.
Nen UFO zeker? 8O

Sodomis 14 april 2011 14:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 5410039)
Gisteren avond laat heb ik ook iets zien voorbij vliegen.
Eerst was het rood, dan groen, dan oranje dan weer rood.
Ik weet niet zo goed meer wat het was.
Nen UFO zeker? 8O

Lijkt me een beschrijving van een verkeerslicht... zo snel aan het rijden soms? :lol:

alfa16vjtd 14 april 2011 14:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 5405502)
Ah. alweer de mysterieuze 'ze'. :-D
Papier of wazige foto's maken niet veel indruk, tenzij bij die die al overtuigd zijn uiteraard.

Waarom halen 'ze' eens geen echte ufo tevoorschijn, of tenminste toch brokstukken?
Is dat te moeilijk? Kunnen 'ze' dat niet? Waarom?



Inderdaad, ongeveer 1 a 2% van alle ufo-meldingen blijft onverklaard momenteel.

Je vergeet wel dat de vorige ufomeldingen er in de jaren vijftig zestig gekomen zijn en dus een goed excuus voor het goedpraten van geheime projecten zoals het black project ,.....

niet tegenstaande geloof ik toch in buitenaards leven

Antoon 14 april 2011 17:11

MEDIA WERELDWIJD LATEN ZICH VOOR DERDE KEER FOPPEN DOOR UFO-VERHAAL




Lees maar zelf.



It says it all... :lol:


.

D'ARTOIS 14 april 2011 17:19

In die tijd bestonden (nog) geen faxen. En of zinkoxyde copiën zo lang goed blijven vraag ik me af.
En copie van een copie van een copie. Waarom niet het origineel?

Marxmannetje 14 april 2011 17:48

Het grappige is dat dit allemaal geklasseerd waren tot valse hoaxes, maar als je dieper kijkt is het een fenomeen van al sinds de oudheid:
http://www.youtube.com/watch?v=ctb-g...el_video_title

http://www.youtube.com/watch?v=QtdTQ...el_video_title

parcifal 14 april 2011 21:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Marxmannetje (Bericht 5410989)
Het grappige is dat dit allemaal geklasseerd waren tot valse hoaxes, maar als je dieper kijkt is het een fenomeen van al sinds de oudheid:

Wat zal een toekomstige beschaving denken als binnen een groot aantal eeuwen stuiten op een goedbewaarde kluis uit de 21ste eeuw van onze tijdrekening met daarin een paar boeken van Harry Potter en een aantal exemplaren Marvell Comics : Superman, Batman, Spiderman? 8-)

bgf324 18 april 2011 17:22

http://www.hln.be/hln/nl/959/Bizar/a...Irkoetsk.dhtml

exodus 6 mei 2011 08:35

Hier een getuigenis van iemand die claimt een UFO gezien te hebben. Deze getuigenis is interessant in de zin van dat men zaken waarin men moeilijk kan geloven probeert weg te drukken in het onbewuste.

Citaat:

An eyewitness filed a sighting report regarding a huge ship which appeared over Saskatoon in Canada.

“I was about to head to bed, I decided to go outside for a cigarette. I went to my front door and lit up. I looked up to the sky and saw what I believe was a UFO which hovered above downtown Saskatoon. I couldn't get over how big it was."

“I took reference points from various places like trees and a condo unit that is 500 plus meters from my front door. My best estimate was that this UFO was at least 6 stories high and looked to me from the distance it appeared to be away from me to be at least a mile wide to two miles in length. I remember thinking how beautiful it was. The underside was extremely clear and my focus was on the designs that were underneath. They seemed to be mayan or even egyptian designs. With gold or silver trim and black fill the design looked to be some sort of maze.”

“I looked to figure the size of this craft which filled the sky. My reference points were two trees and suggested this was at least a couple of miles wide and by the distance it seemed to be away from me (one mile) this craft was at least as tall as the condo block which it hovered over. It stretched from the condo block as far as my eye could see. Then the UFO flew straight up to space. There was no noise, No recognizable power source it seemed more like some kind of anti gravity propulsion that took it away at an extremely high speed. I was fascinated to see whether the craft would have some heat trail as it left the atmosphere yet there was nothing it just disappeared into the stratosphere.”

“The strangest thing for me was what happened after the event. I went into my house and immediately forgot i'd seen a UFO. It wasn't until two days later when i went out for a smoke at roughly the same time when i looked up to the sky and my brain clicked 'oh that was where the UFO was' Then i nearly fell over in disbelief that i could forget even for a couple of days such an experience. I spent the next day going over in my mind what had really happened. Maybe it didn't happen, Maybe it was a dream, Maybe i'd had some kind of memory wipe or something, after much deliberation i came to the conclusion that this was a real event, I then told my wife and posted on facebook, hoping someone else would have seen it.”

“Nothing came back, no sightings. I have an idea that this and many other UFO's use some kind of cloaking device or even mind manipulation to reduce sighting occurrences. I don't know all i do know is this craft was the most beautiful thing i'd ever seen."
http://www.niburunews.com/index.php?...:ufo&Itemid=28

exodus 13 mei 2011 10:12

Interessant artikel ivm wat wij hier al jaren zeggen:

http://www.youtube.com/watch?v=CaTgO...layer_embedded

Citaat:

Wordt na Osama bin laden de kaart van de buitenaardsen gespeeld?

In de nacht van zondag op maandag werd de dood van Osama bin Laden aangekondigd door de Amerikaanse president Obama. Osama werd omschreven als de dader van 9/11 en staatsvijand nummer 1.

Maken de Verenigde Staten met deze aankondiging de weg vrij voor een nieuw verzonnen wereldwijd gevaar, zoals bijvoorbeeld een buitenaardse dreiging? De feiten op een rij.

De zogenaamde dood van Bin Laden is wereldwijd door veel mainstream media gevierd. Voor veel Amerikanen wordt een pijnlijk deel van de geschiedenis afgesloten. Aan de andere kant dragen bepaalde media bewijsmateriaal aan dat Bin Laden al enige jaren geleden overleden is. De aankondiging door Obama kwam zeer goed uit met het oog op de aankomende verkiezingen. Maar er is meer dan alleen politiek eigenbelang.

De Verenigde Staten kunnen zich nu richten op nieuwe uitdagingen in de internationale arena. Toch kan de enorme stapel bewijs niet worden genegeerd die erop wijst dat het meeste van de war on terror bekokstoofd is. Zullen de Verenigde Staten zich nu in een propagandastunt gaan storten op een nieuw verzonnen wereldwijd gevaar? Wellicht gaat het dit keer niet om extremisten die zich zogenaamd schuilhouden in Afghaanse grotten en terroristische aanslagen plannen, maar om een meer technologisch ontwikkelde vijand - buitenaardsen.

Laatste kaart

Dit verband wordt gelegd omdat verschillende nazi-wetenschappers na de Tweede Wereldoorlog belangrijke functies kregen toegewezen binnen de NASA, diverse inlichtingendiensten en belangrijke wetenschappelijke instituten. Zij wisten in de veertiger jaren al van de plannen van hogerhand. Eerst zou de Sovjet-Unie de vijand zijn, daarna zouden we te maken krijgen met terroristen uit ontwikkelingslanden en tot slot zou de kaart worden gespeeld van asteroïden en buitenaardse invasies.

Tijdens de persconferentie van het Disclosure Project op 9 mei 2001 verklaart Carol Rosin wat Wernher von Braun haar heeft verteld over wapensystemen in de ruimte die ons zouden moeten beschermen tegen verschillende vijanden, waaronder als laatste een buitenaardse dreiging (zie video onder). En dat alles gebaseerd op grote leugens.

Militair-industrieel-complex

Alhoewel Bin Laden wordt aangewezen als het meesterbrein achter 9/11 is er veel bewijs dat 9/11 is georkestreerd waarbij Bin Laden en Al Qaida marionetten waren voor mysterieuze krachten die internationaal gezien binnen de hoogste lagen opereren. Deze krachten opereren in het geheim en fabriceren nieuwe wereldwijde gevaren om het enorme Amerikaanse militaire-industrieel-complex (MIC) draaiende te houden, alsmede een ontelbare hoeveelheid geheime operaties die uitgevoerd worden door de CIA en andere inlichtingendiensten in de wereld.

Dr. Wernher von Braun was één van de architecten van het ruimtevaartprogramma van de NASA en daarvoor hielp hij mee aan de ontwikkeling van de V1 en V2 raketten ten tijde van nazi-Duitsland. Door zijn werk kwam Von Braun zeer veel te weten over de diepe werking van het militaire-industrieel-complex. Carol Rosin werkte samen met hem bij Fairchild Aerospace.

De oorlog in Libië is het bewijs dat nieuwe vijanden gevonden moeten worden na de zogenaamde dood van Osama bin Laden. Op deze wijze kan het militaire-industrieel-complex astronomische bedragen blijven uitgeven en kunnen de geheime programma’s blijven bestaan die de huidige wereldwijde en politieke omstandigheden hebben gecreëerd.

Valse vlag

Zijn er aanwijzingen dat de kaart van een false flag alien invasion gespeeld zal worden? Het Amerikaanse publiek wordt op grote schaal geconditioneerd door een veelvoud aan films die de laatste tijd in de bioscopen worden getoond waarin buitenaardse beschavingen worden afgeschilderd als vijandige entiteiten die de Aarde willen veroveren. Te denken valt aan War of the Worlds, The Event, V, Skyline, Battle: Los Angeles, Cowboys & Aliens, enzovoorts. Vorig jaar nog waarschuwde professor Stephen Hawking dat de ontdekking van buitenaards leven een gevaar is voor de gehele wereld.

De angst voor vreemdelingen (xenofobie), van op of buiten de Aarde, is aangepraat. Het doel hiervan is om elk contact met een 'ander' te vermijden of zelfs te verafschuwen. Vooral het buitenaards contact met de bevolking moet worden afgewend, vanwege de informatie die contactees krijgen en ervaren dat er geen enkel gevaar bestaat. En daar mag geen woord over naar buiten komen, vandaar de diepgewortelde bangmakerij en ridiculisering van dit fenomeen via de media, wat een groot effect heeft gehad op de opinie van het grootste deel van de bevolking.

Psychologische oorlogvoering waarbij de Amerikaanse media en belangrijke wetenschappers worden ingezet vindt sinds enkele decennia plaats. Geavanceerde ruimtewapens worden in het geheim in een baan om de Aarde gebracht. Je zou zeggen dat het alleen nog wachten is op de aankondiging. Of is er echt sprake van een ommezwaai, worden de plannen van het militaire-industrieel-complex gedwarsboomd en werkt men toe naar een aankondiging dat er buitenaards contact is en dat buitenaardse beschavingen die de Aarde bezoeken enkel goede intenties hebben?

Sodomis 5 juni 2011 00:29

Citaat:

The underside was extremely clear and my focus was on the designs that were underneath. They seemed to be mayan or even egyptian designs. With gold or silver trim and black fill the design looked to be some sort of maze.”
Beschrijving doet me denken aan het ding dat ik zag in de Sahara jaren geleden.

zie post #3984 in deze draad.

CryptoConspon 5 juni 2011 10:37

Volgens mij gaat er een 'merge' plaatsvinden tussen de geisoleerde aarde en het universum
De aarde is eeuwenlang gekidnapped geweest , maar het is nu weer tijd dat de aarde zich
weer organisch aansluit bij de rest van het universum en al het leven wat daar is.
Ik weet dat een boel mensen het niet geloven, maar er begint al meer en meer mensen 'wakker te worden'. Verder over de UFO verhalen in de kranten denk ik zeker dat dat te maken heeft met de komende 'staged alien invasion' maar omdat de lui die dit soort dingen 'verzinnen' altijd op meerdere lagen werken dat er nog meer aan de hand is.
Maar het is overduidelijk dat voor wie ogen heeft de krantjes voornamelijk propaganda rondstrooien en zo met ons bewustzijn klooien op een manier die gevaarlijker is voor het bewustzijn dan men denkt!

Dionysus 5 juni 2011 10:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door CryptoConspon (Bericht 5492032)
Volgens mij gaat er een 'merge' plaatsvinden tussen de geisoleerde aarde en het universum
De aarde is eeuwenlang gekidnapped geweest , maar het is nu weer tijd dat de aarde zich
weer organisch aansluit bij de rest van het universum en al het leven wat daar is.
Ik weet dat een boel mensen het niet geloven, maar er begint al meer en meer mensen 'wakker te worden'. Verder over de UFO verhalen in de kranten denk ik zeker dat dat te maken heeft met de komende 'staged alien invasion' maar omdat de lui die dit soort dingen 'verzinnen' altijd op meerdere lagen werken dat er nog meer aan de hand is.
Maar het is overduidelijk dat voor wie ogen heeft de krantjes voornamelijk propaganda rondstrooien en zo met ons bewustzijn klooien op een manier die gevaarlijker is voor het bewustzijn dan men denkt!

Dus een almachtige buitenaardse samenleving op Culture-niveau (enorm wijdverspreid, technologisch zo veel verder dat het net zo goed magie is, FTL, cryogenica en/of generatieschepen, etc. etc.) zal samenwerken met de corrupte regeringen van één miezerig planeetje om zichzelf als de slechterik/onderdrukker af te schilderen.

Oh wacht, je bent Pindar. Carry on


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:01.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be