Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

meneer 25 februari 2014 19:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 7032879)
Niet jouw beste argument tot nog toe. ;-)

Is geen argument. Ik zeg gewoon aan die mens voort te doen waar hij mee bezig is.

meneer 25 februari 2014 19:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 7032948)
Afgaande van wat hier reeds jaren aan BS wordt verkocht over Aliëns was dit toch hèt moment om er weer op te springen, kwestie van nog eens een duizendtal bladzijden onzin te verkopen. En zie, ze hebben het gemist.

Wat onzin verkopen betreft ga jij nog een stapje verder : je verkoopt hem niet, je onzin, maar strooit hem overal rond, zelfs daar waar niemand er op zit te wachten. Zoals hier bvb.
Loop naar de maan met je onzin.

meneer 25 februari 2014 19:13

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Verbazing (Bericht 7033331)
Nee hoor, ze kunnen niet alles verklaren dus MOET het wel een alien zijn :D

En je kan evengoed zeggen : nee hoor, ze kunnen niet alles verklaren, maar het MAG absoluut géén Alien zijn.
Dat komt niet in de Fanatieke Sceptici hun Bullshit-kraampje te pas.

meneer 25 februari 2014 19:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7033413)
Dat jij geen enkele analyse aanvaart die jouw overtuigingen -telkens weer- keldert is ondertussen al lang duidelijk en we weten heel goed waarom.
Elke vorm van eerlijkheid is u vreemd als het aankomt op de verdediging van uw fantasiewereldje waar je zo zwaar emotioneel hebt in geinvesteerd.

komende van u is dit wel heel grappig.

Another Jack 25 februari 2014 19:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7033882)
Is geen argument. Ik zeg gewoon aan die mens voort te doen waar hij mee bezig is.

U erop wijzen dat men u al iets meer dan 70 keren heeft aangetoond?

parcifal 25 februari 2014 20:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7033893)
komende van u is dit wel heel grappig.

Ik heb geen emotionele investering in dit onderwerp.
Als je me morgen een alien of ufo toont en die doorstaat de standaard-tests voor echtheid, geef ik direct toe dat ik ongelijk had. Dezelfde minuut en zonder reserves.

Aan de overkant zullen ze nooit hun ongelijk toegeven en dat is het grote verschil.

Dixie 25 februari 2014 22:12

de ufo pinNAR is gesignaleerd ...

meneer 25 februari 2014 23:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7034062)
Ik heb geen emotionele investering in dit onderwerp.
Als je me morgen een alien of ufo toont en die doorstaat de standaard-tests voor echtheid, geef ik direct toe dat ik ongelijk had. Dezelfde minuut en zonder reserves.

Aan de overkant zullen ze nooit hun ongelijk toegeven en dat is het grote verschil.

Nieuws voor jou : de Aliens zijn in staat zich te verstoppen voor ons, en doen dat ook.;-)
En vermits zij op technologisch gebied veel verder gevorderd zijn dan wij slagen ze er meestal in ook nog. Het enige dat we te zien krijgen is een UFO af en toe, of de getuigenis van iemand die ontvoerd werd... Dat verklaart zo het één en ander nietwaar ?:-)

meneer 25 februari 2014 23:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 7034249)
de ufo pinNAR is gesignaleerd ...

Ga die domme zever in Israël verpatsen.

Mambo 26 februari 2014 01:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7034435)
Nieuws voor jou : de Aliens zijn in staat zich te verstoppen voor ons, en doen dat ook.;-)
En vermits zij op technologisch gebied veel verder gevorderd zijn dan wij slagen ze er meestal in ook nog. Het enige dat we te zien krijgen is een UFO af en toe, of de getuigenis van iemand die ontvoerd werd... Dat verklaart zo het één en ander nietwaar ?:-)

Al een geluk dat al hun boordlichten branden.

Dixie 26 februari 2014 01:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7034435)
Nieuws voor jou : de Aliens zijn in staat zich te verstoppen voor ons, en doen dat ook.;-)

bewijzen van deze leugens:-D

Antoon 26 februari 2014 12:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7033893)
komende van u is dit wel heel grappig.

deze zin is plagiaat ;-)

parcifal 26 februari 2014 12:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7034435)
Nieuws voor jou : de Aliens zijn in staat zich te verstoppen voor ons, en doen dat ook.;-)
En vermits zij op technologisch gebied veel verder gevorderd zijn dan wij slagen ze er meestal in ook nog. Het enige dat we te zien krijgen is een UFO af en toe, of de getuigenis van iemand die ontvoerd werd... Dat verklaart zo het één en ander nietwaar ?:-)

Hoe gaat het met de onzichtbare vliegende roze eenhoorn in je garage?
Je geeft hem toch alle dagen eten?

meneer 26 februari 2014 15:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 7034974)
Hoe gaat het met de onzichtbare vliegende roze eenhoorn in je garage?
Je geeft hem toch alle dagen eten?

Wel, die eenhoorn is verhuisd. Je zou het moeten weten want hij woont nu in uw achterste. Hij heeft daar meer plaats en de ingang bevalt hem : uw kringspier is zo een echte klapdeur, zoals in een saloon !:lol:

meneer 26 februari 2014 15:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 7034953)
deze zin is plagiaat ;-)

bewijs ?:-)

meneer 26 februari 2014 15:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mambo (Bericht 7034538)
Al een geluk dat al hun boordlichten branden.

Dat is niet waar. Zij vliegen zonder licht gewoonlijk.:-)

Antoon 26 februari 2014 15:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 7035232)
bewijs ?:-)

Moet ik ze gaan terugzoeken tussen de massa's lul-berichten van deze draad? :lol:

meneer 26 februari 2014 15:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 7035243)
Moet ik ze gaan terugzoeken tussen de massa's lul-berichten van deze draad? :lol:

Je moet niets. Je mag zelfs blijven voortzeveren zoals gewoonlijk, zoals ik dat van u gewoon ben. Dat stoort mij niet meer dan het gekef van mijn buur zijn schoothondje.:-)

Dixie 27 februari 2014 00:50

PinNAR terug in je mand ...

meneer 27 februari 2014 17:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Dixie (Bericht 7036001)
PinNAR terug in je mand ...

Tegen wie heb je het in godsnaam man ? ! WIE is PinNAR ? Een Alien van uw vriendenkring ? Een rabbijn ?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be