Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Frank51 8 april 2015 23:19

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 7607989)
Mars is bezaaid met tientallen miljoenen stukken steen in alle vormen en afmetingen.

Dat er af en toe eens iets tussen zit dat, met enige fantasie en in jouw geval wishful thinking, vanuit een bepaalde hoek op een dier of mens schijnt te lijken, is de logica zelve. Neem echter een foto van de andere kant van het rotsblok en de illusie is volledig verdwenen.

Maar deze uitleg zal ongetwijfeld veel te simpel zijn.

In 3d kun je effectief zien dat deze 'gedaante' op de rand van een berg zit. Daarachter is er een dal. De andere kleur valt enorm op en is niet logisch te verklaren. Natuurlijk krioelt het internet van dingen die zogezegd gezien worden op marsfoto's, daar spreek ik niet van. Het is die ene foto. Ander kleur, duidelijk een arm, vrouw ook, hoofd. Het kan nog een standbeeld zijn ook. Zie je die andere 'liggen'? Siësta aan het doen. 2de wezen.



Dat rechtse is niets. Dat is een steen.

Frank51 8 april 2015 23:21

Onderstaand beeld is een analyse van het perspectief die ik ooit deed tussen de originele foto (links) en de anaglyph (rechts). Dus eigenlijk hebben we 2 foto's van exact dezelfde tijd. Jammer dat ze geen ander beeld namen van dezelfde locatie maar op een ander tijdstip. Want ik heb de indruk dat op de arm een 'blur' zit wat erop wijst dat die in beweging is.


Yog Sothoth 9 april 2015 06:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7607985)
Heb je de teksten al gelezen? Ik al 2 keer. Allemaal. Ik begrijp nog bepaalde zaken niet. Hoax of niet, het is de interessantste tekst die ik ooit las.
Enorm veel bijgeleerd. Vele zaken had ik al ontdekt die erin staan. Holle planeten, interne 'zon' en beschavingen, enz..

Vraag aan dit kind of ze uit haar nek lult:
http://simonarich.com/balancing-chakras
Meditatie komt rechtstreeks uit het boek. Velen geven het op door de enorme hoofdpijn de eerste dagen. Ik kan het wel niet. Geen tijd ook.

Holle planeten met interne zon? Het wordt hier met de minuut beter :-D

Yog Sothoth 9 april 2015 07:18

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7607950)




De oorsprong van de tabletten vindt u hier: http://www.crystalinks.com/emeraldprefacebw.html

Niet te verwarren met dit : http://en.wikipedia.org/wiki/Emerald_Tablet

Zoals ik verwacht had. Geen woord over wie die ontdekt heeft of waar ze zich nu bevinden, niks concrete achtergrondinformatie, alleen de typische wollige, zweverige new-age zever. Stikt naar een hoax van hier tot ginder, iedereen met ook maar het minste beetje rationeel denkvermogen heeft dat direkt door.

Frank51 9 april 2015 09:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 7608107)
Zoals ik verwacht had. Geen woord over wie die ontdekt heeft of waar ze zich nu bevinden, niks concrete achtergrondinformatie, alleen de typische wollige, zweverige new-age zever. Stikt naar een hoax van hier tot ginder, iedereen met ook maar het minste beetje rationeel denkvermogen heeft dat direkt door.

Het stinkt hier ook naar vrijmetselaars.

Frank51 9 april 2015 09:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 7608093)
Holle planeten met interne zon? Het wordt hier met de minuut beter :-D

Ik begrijp dat dit moeilijk is voor sommigen om te vatten. Maar het is nochtans zo. Zelfs in de teksten van Thoth is het terug te vinden:

Deep in the Halls of Life grew a flower, flaming,
expanding, driving backward the night.

Placed in the center, a ray of great potence, Life
giving, Light giving, filling with power all who came near it.
Placed they around it thrones, two and thirty,
places for each of the Children of Light,
placed so that they were bathed in the radiance,
filled with the Life from the eternal Light.

There time after time placed they their first created bodies
so that they might by filled with the Spirit of Life.
One hundred years out of each thousand must the
Life-giving Light flame forth on their bodies.
Quickening, awakening the Spirit of Life.

Frank51 9 april 2015 09:33

We hebben het hier over aliens, dus:

Deep in Earth's heart lie the Halls of Amenti,
far 'neath the islands of sunken Atlantis,
Halls of the Dead and halls of the living,
bathed in the fire of the infinite ALL.


Far in a past time, lost in the space time,
the Children of Light looked down on the world.
Seeing the children of men in their bondage,
bound by the force that came from beyond.
Knew they that only by freedom from bondage
could man ever rise from the Earth to the Sun.

Down they descended and created bodies,
taking the semblance of men as their own.
The Masters of everything said after their forming:

"We are they who were formed from the space-dust,
partaking of life from the infinite ALL;
living in the world as children of men,
like and yet unlike the children of men."

Then for a dwelling place, far 'neath the earth crust,
blasted great spaces they by their power,
spaces apart from the children of men.
Surrounded them by forces and power,
shielded from harm they the Halls of the Dead.

Als je dit allemaal zever vindt, dan moet je beslist ook de Bijbel zever vinden.
"God schiep de mens als zijn evenbeeld"? De Genesis is best wel interessant, maar door de jaren heen is de vertaling grotendeels gewijzigd. Vb ipv Goden is het nu 1 God. De Soemerische kleitabletten of de tabletten van Thoth zijn veel juister omdat dit de rechtstreekse bronnen zijn.

Frank51 9 april 2015 09:38

Als je goed leest, merk je ook dat de zwaartekracht uit het heelal komt en niet dat massa andere massa aantrekt. Ook dit is een ontdekking (de deeltjes zijn kleiner dan neutrinos maar zelfde principe) die nog moet gebeuren in de wetenschap. Gelukkig zijn er al experimenten gedaan die dit bewijzen.

Yog Sothoth 9 april 2015 10:00

Da's dus duidelijk. Ofwel weer Pindar, ofwel iemand anders die even zot is.
Antwoord liever hier eens op: waar zijn die fameuze tabletten van Thoth nu op dit moment?

Frank51 9 april 2015 10:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 7608297)
Da's dus duidelijk. Ofwel weer Pindar, ofwel iemand anders die even zot is.
Antwoord liever hier eens op: waar zijn die fameuze tabletten van Thoth nu op dit moment?

Vraag het eens aan de "Brotherhood of the White Temple". Die zullen meer weten. Ze kunnen overal liggen, ergens in een belangrijke loge zeker?

In 1925, Dr. M. Doreal, founder and leader of the Brotherhood of the White Temple, embarked on a quest to retrieve the tablets from an unknown resting place and return them the great pyramid of Giza. Before returning the tablets, Doreal was allowed the opportunity to translate the tablets so that their valuable information can be seen by the eyes of modern humanity. There are many varying translations of the emerald tablets that can be found today in books and online, but only the translation done by Dr. Doreal and published by the Brotherhood of the White Temple is considered to be the one, true translation of the knowledge stored on the Emerald Tablets of Thoth.

microwezen 9 april 2015 11:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7608252)
Als je dit allemaal zever vindt, dan moet je beslist ook de Bijbel zever vinden.

De bijbel is inderdaad zever.
En nu?

DeProf_eet 9 april 2015 12:04

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 7607989)
Dat er af en toe eens iets tussen zit dat, met enige fantasie en in jouw geval wishful thinking, vanuit een bepaalde hoek op een dier of mens schijnt te lijken, is de logica zelve. Neem echter een foto van de andere kant van het rotsblok en de illusie is volledig verdwenen.

Dat zal dan wel ongetwijfeld wel mogelijk zijn. Maar uw commentaar van wishfull thinking is totaal irrelevant om de doodeenvoudige reden dat jullie exact hetzelfde doel voor ogen hebben, nl steeds en altijd debunken. Ik heb het al geschreven: jullie vertrekken vanuit het standpunt van wat het eindresultaat moet zijn, niets met aliens te maken. Jullie instelling is even vooringenomen als die van mensen die wel in aliens geloven.

Er is nog iets anders: denk je nu echt dat, moest dit alles zo zijn dat er gewoon zou toegegeven worden dat er aliens bestaan/zijn. Kun je nu zó verschrikkelijk naiief zijn door te denken dat zoiets geen enorm hoge consequenties zou hebben ? Alleen al vanuit dat standpunt zou je moeten weten dat er nooit bekentenissen zullen gedaan worden. Als je als overheid, de mens al 3/4 eeuw vanalles wijsmaakt, mensen ridiculiseert, ik zeg dus voorzichtig "als", hoe kun je dat dan ooit nog goedmaken/rechtzetten.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 7607989)
Maar deze uitleg zal ongetwijfeld veel te simpel zijn.

Nog zoiets, jullie denken en/of besluiten met jullie simpele geest dat wij alles zomaar klakkeloos geloven.

Yog Sothoth 9 april 2015 12:45

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7608342)
Vraag het eens aan de "Brotherhood of the White Temple". Die zullen meer weten. Ze kunnen overal liggen, ergens in een belangrijke loge zeker?

In 1925, Dr. M. Doreal, founder and leader of the Brotherhood of the White Temple, embarked on a quest to retrieve the tablets from an unknown resting place and return them the great pyramid of Giza. Before returning the tablets, Doreal was allowed the opportunity to translate the tablets so that their valuable information can be seen by the eyes of modern humanity. There are many varying translations of the emerald tablets that can be found today in books and online, but only the translation done by Dr. Doreal and published by the Brotherhood of the White Temple is considered to be the one, true translation of the knowledge stored on the Emerald Tablets of Thoth.

Ik heb de moeite gedaan ze te googelen... het eerste dat ik die is "donate", dat begint al goed! Dan zag ik staan "Emerald tablets", maar dat leidde dan ook weer naar "Buy now". Geen informatie over de ontdekking van die tabletten, alleen dat Doreal die vertaald zou hebben. Heeft iemand die eigenlijk ooit met eigen ogen gezien? Alles lijkt erop te wijzen dat dat gewoon een verzinsel van Doreal is om zijn sekte rond op te bouwen en geld los te peuteren van lichtgelovige sukkels. Nu ja, zijn bewering dat die afkomstig zijn van Atlantis is al een weggevertje van hier tot ginder, dat zou bij iedereen met wat gezond verstand een alarmbelletje moeten doen rinkelen.

Frank51 9 april 2015 14:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 7608520)
Ik heb de moeite gedaan ze te googelen... het eerste dat ik die is "donate", dat begint al goed! Dan zag ik staan "Emerald tablets", maar dat leidde dan ook weer naar "Buy now". Geen informatie over de ontdekking van die tabletten, alleen dat Doreal die vertaald zou hebben. Heeft iemand die eigenlijk ooit met eigen ogen gezien? Alles lijkt erop te wijzen dat dat gewoon een verzinsel van Doreal is om zijn sekte rond op te bouwen en geld los te peuteren van lichtgelovige sukkels. Nu ja, zijn bewering dat die afkomstig zijn van Atlantis is al een weggevertje van hier tot ginder, dat zou bij iedereen met wat gezond verstand een alarmbelletje moeten doen rinkelen.

Sja, is logisch dat je moet betalen voor dat boek. Ken jij een drukker die gratis werkt? Die teksten zijn dezelfde zoals in de link die ik gaf
Hier nog een pdf versie van het boek: http://www.horuscentre.org/library/H...s_Of_Thoth.pdf
Gratis en voor niets. Werk je op tot in de hoogste loge die er bestaat en verwijt die 'sekte' maar eens dat ze enkel geld willen lospeuteren van de lichtgelovige sukkels. Grote kans dat je het niet meer navertelt.

Yog Sothoth 9 april 2015 16:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7608641)
Sja, is logisch dat je moet betalen voor dat boek. Ken jij een drukker die gratis werkt? Die teksten zijn dezelfde zoals in de link die ik gaf
Hier nog een pdf versie van het boek: http://www.horuscentre.org/library/H...s_Of_Thoth.pdf
Gratis en voor niets. Werk je op tot in de hoogste loge die er bestaat en verwijt die 'sekte' maar eens dat ze enkel geld willen lospeuteren van de lichtgelovige sukkels. Grote kans dat je het niet meer navertelt.

Dat is wat sekten meestal doen, en ik vermoed dat je een flinke duit mag neertellen om je tot in de "hoogste loge" op te werken. Serieus, man, hoe naief moet je zijn om die onzin te geloven? Trouwens, de foto's die je tonen komen niet overeen met de beschrijving, die dingen zouden onverwoestbaar zijn, maar ze zien er toch behoorlijk verweerd uit!

Kristof Piessens 9 april 2015 16:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 7608107)
Zoals ik verwacht had. Geen woord over wie die ontdekt heeft of waar ze zich nu bevinden, niks concrete achtergrondinformatie, alleen de typische wollige, zweverige new-age zever. Stikt naar een hoax van hier tot ginder, iedereen met ook maar het minste beetje rationeel denkvermogen heeft dat direkt door.

Die tabletten bestaan toch...je quote bij een foto van frank51 en zegt vervolgens het bovenstaande dat er een zweem van geheimzinnigheid rond is ?

Neen, als je effectief ziet naar de foto's zelf de onderste is niet gefaket...dat is een duidelijk bewijs dat iemand ze in zijn/haar handen heeft gehad, en ook zo is gefotografeerd...alleen inderdaad zoals je zegt, mist het enige zin voor informatie over wie ze werkelijk heeft gevonden en hoe ?

Kristof Piessens 9 april 2015 16:31

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Yog Sothoth (Bericht 7608107)
Zoals ik verwacht had. Geen woord over wie die ontdekt heeft of waar ze zich nu bevinden, niks concrete achtergrondinformatie, alleen de typische wollige, zweverige new-age zever. Stikt naar een hoax van hier tot ginder, iedereen met ook maar het minste beetje rationeel denkvermogen heeft dat direkt door.

Die tabletten bestaan toch...je quote bij een foto van frank51 en zegt vervolgens het bovenstaande dat er een zweem van geheimzinnigheid rond is ?

Neen, als je effectief ziet naar de foto's zelf de onderste is niet gefaket...dat is een duidelijk bewijs dat iemand ze in zijn/haar handen heeft gehad, en ook zo is gefotografeerd...alleen inderdaad zoals je zegt, mist het enige zin voor informatie over wie ze werkelijk heeft gevonden, waar en hoe (waren ze ergens verborgen ? of zijn die overgegaan naar de volgende bewakers ?)

microwezen 9 april 2015 16:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Frank51 (Bericht 7607997)
In 3d kun je effectief zien dat deze 'gedaante' op de rand van een berg zit.

Er zijn echter geen 3D beelden van.
Dus alle bewerkingen die er op gedaan zijn, zijn het resultaat van de denkwereld van de tekenaar.

Yog Sothoth 9 april 2015 17:12

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Kristof Piessens (Bericht 7608751)
Die tabletten bestaan toch...je quote bij een foto van frank51 en zegt vervolgens het bovenstaande dat er een zweem van geheimzinnigheid rond is ?

Neen, als je effectief ziet naar de foto's zelf de onderste is niet gefaket...dat is een duidelijk bewijs dat iemand ze in zijn/haar handen heeft gehad, en ook zo is gefotografeerd...alleen inderdaad zoals je zegt, mist het enige zin voor informatie over wie ze werkelijk heeft gevonden, waar en hoe (waren ze ergens verborgen ? of zijn die overgegaan naar de volgende bewakers ?)

Het enige dat je hebt is een foto van iets dat even goed iets kan zijn dat een kunstenaar in zijn vrije tijd ineen geknutseld heeft en vervolgens een eigen leven is gaan leiden, al dan niet doelbewust. Het zou niet de eerste keer zijn! "Enige zin voor informatie" is trouwens een serieus understatement! Er is gewoon geen enkele informatie, ze hebben niet eens de moeite gedaan om er een geloofwaardig verhaal rond te verzinnen. Dan vind ik de kristallen schedels toch nog een beter staaltje werk, daar hebben ze tenminste nog de moeite gedaan om er effectief een paar te maken.

geertvdb 9 april 2015 17:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7608465)

Er is nog iets anders: denk je nu echt dat, moest dit alles zo zijn dat er gewoon zou toegegeven worden dat er aliens bestaan/zijn.

ja maar, het is niet zo.
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7608465)
Kun je nu zó verschrikkelijk naiief zijn door te denken dat zoiets geen enorm hoge consequenties zou hebben ? Alleen al vanuit dat standpunt zou je moeten weten dat er nooit bekentenissen zullen gedaan worden.

Dus uw argument dat aliens bestaan is het feit dat we er geen bewijzen van hebben. want de overheid zal het altijd verborgen houden. Zo kunnen we alles bewijzen, inclusief het spaghetti monster./


Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 7608465)
Nog zoiets, jullie denken en/of besluiten met jullie simpele geest dat wij alles zomaar klakkeloos geloven.

ja, inderdaad:-D da's de nagel op de kop!


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:18.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be