Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Immigratie en integratie (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=16)
-   -   Ondertussen 1000 stuks vreemd crapuul uit het land... (https://forum.politics.be/showthread.php?t=240006)

andev 8 augustus 2017 13:50

Ondertussen 1000 stuks vreemd crapuul uit het land...
 
Citaat:

Staatssecretaris voor Asiel en Migratie Theo Francken (N-VA) hoopt tegen het einde van de week zijn ‘duizendste criminele vreemdeling in 2017’ te repatriëren.
Op zijn Facebookpagina communiceert hij vandaag tevreden over de 138 criminele vreemdelingen die vorige maand vanuit de gevangenis teruggestuurd werden naar hun thuisland. Het gaat daarbij onder meer over ‘1 moordenaar en 3 doders (doodslag), 1 kindontvoerder, mensensmokkelaars, pooiers, tientallen drugsdealers en hopen zware dieven’. Francken specificeert daarbij nog dat er ook 25 Marokkanen gerepatrieerd werden. Die groep haalt hij er niet toevallig uit, want de N-VA’er is meer dan trots over zijn samenwerkingsakkoord met de Marokkaanse overheid. Dat akkoord ging Francken vorig jaar samen met premier Charles Michel en minister van Binnenlandse Zaken Jan Jambon (N-VA) hoogstpersoonlijk doorduwen.
Naast Marokko waren Albanië, Roemenië en Algerije in juli de belangrijkste bestemmingen. 60 procent van de ‘verwijderingen’ komt volgens het kabinet-Francken uit die landen.
uit DSonline
Eindelijk een politieker die zich inspant om onze samenleving van vreemd uitschot dat hier zo maar komt rondlopen te vrijwaren in de mate van het mogelijke... Zijn voorgangers hadden blijkbaar die zorg veel minder.
En ja, er zijn ondertussen wel meer vreemdelingen weer ons land binnengelopen maar we durven toch denken dat ze niet allemaal te vergelijken zijn met het uitschot waar het hierboven om gaat! En dat diegenen van hetzelfde soort die hier nu nog rondlopen misschien twee keren gaan nadenken vooraleer "hun slag" te slaan en de vetpotten van ons land voor hun soort achter zich te laten!
Ondertussen kunnen we ons niet van de indruk ontdoen dat het steeds maar erger aan het worden is met de "activiteiten" van die ongewenste vreemdelingen alhier! Meer en meer kunnen de kranten hun pagina's helpen vullen met wat er zowat overal, erg en minder erg, gebeurt aan inbraken, diefstallen, geweldadige agressie enz
Sommigen van die vreemdelingen zijn zelfs al vanop jonge leeftijd aan de slag onder de noemer "jongere" met soms als bijkomende vermelding dat het Belgen zijn van vreemde afkomst. Moeten we dat soort echt voor "Belgen" laten doorgaan en ze soms onder die noemer in de nationale en internationale pers zetten? Genre "Twee Belgen werden gevat enz"...

Gamla 9 augustus 2017 02:07

Van een krachtdadig optreden gesproken. Ferm. (sarcasme)

Skobelev 9 augustus 2017 05:36

En hoeveel binnengelaten op dezelfde periode? Dooie mus.

Gamla 9 augustus 2017 07:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8504710)
En hoeveel binnengelaten op dezelfde periode? Dooie mus.

Honderdduizend.

Skobelev 9 augustus 2017 16:03

Deze mogen na hun voorarrest ook illegaal in het land blijven.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...verlaten.dhtml

Theeeeejo, je bent vannacht weer dronken geweest....

Gamla 9 augustus 2017 16:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8505112)
Deze mogen na hun voorarrest ook illegaal in het land blijven.
http://www.hln.be/hln/nl/957/Binnenl...verlaten.dhtml

Theeeeejo, je bent vannacht weer dronken geweest....

Ria Valk. :-)

andev 9 augustus 2017 16:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Gamla (Bericht 8504764)
Honderdduizend.

Zou er een reden zijn waarom den Théo er veel moet binnenlaten tegen zijn goesting, en waarom hij er niet meteen een paar tienduizend weer het land uitschopt ook al zou hij dat willen?
En hoe gaat dat in de ons omringende landen? Stromen ze daar niet meer massaal binnen? Vliegen ze daar met tienduizenden weer buiten?
En ik vraag me af hoe het Verenigd Koninkrijk zal reageren ivm het multiculprobleem aldaar eens de Brexit uitgevoerd zal zijn...
Misschien zullen er dan hier minder vreemdelingen rondhangen die denken dat ze hoe dan ook vroeg of laat de plas zullen kunnen oversteken?

Universalia 13 augustus 2017 17:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8504710)
En hoeveel binnengelaten op dezelfde periode? Dooie mus.

Dat kan u een beetje vergelijken met de drugsvangsten.

Zovéél kg/ton drugs onderschept in de haven van Antwerpen.

Jaja ok maar hoevéél is er langs een andere kant doorgegaan???

Ik heb het niet gezien dat men ze eruit gezet heeft dus geloof ik er ook weinig of niets van.

reservespeler 13 augustus 2017 18:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8507405)
Dat kan u een beetje vergelijken met de drugsvangsten.

Zovéél kg/ton drugs onderschept in de haven van Antwerpen.

Jaja ok maar hoevéél is er langs een andere kant doorgegaan???

Ik heb het niet gezien dat men ze eruit gezet heeft dus geloof ik er ook weinig of niets van.

Zo kunnen we bezig blijven.
Andere vraag, heeft u al die asielzoekers zien binnenkomen? Nee, en toch gelooft u de media.

Universalia 13 augustus 2017 20:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door reservespeler (Bericht 8507413)
Zo kunnen we bezig blijven.
Andere vraag, heeft u al die asielzoekers zien binnenkomen? Nee, en toch gelooft u de media.

Laten we het zo stellen dat ze enorm 'goed' zijn in alle mogelijke manieren te bedenken om 'ongezien' ons land de EU te bezoedelen.

Dat bepaalde media er nog een schepje bovenop doen dat zijn we ondertussen al wel gewoon dacht ik.

Daarom ook heeft zelfs éne zekere Trump een eigen media kanaal opgestart waar alleen en alleen maar de waarheid, over bepaalde situaties' op 'verkocht' zal worden.

Aan de kust zie je toch al meer en meer figuren lopen die daar echt niet hoeven te zijn, ik bedoel nu niet de badgasten. :rofl:

Mindset 13 augustus 2017 21:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Skobelev (Bericht 8504710)
En hoeveel binnengelaten op dezelfde periode? Dooie mus.

Ja ok, maar blijven dweilen. Nu nog de kraan toe krijgen.

reservespeler 14 augustus 2017 06:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Universalia (Bericht 8507463)
Laten we het zo stellen dat ze enorm 'goed' zijn in alle mogelijke manieren te bedenken om 'ongezien' ons land de EU te bezoedelen.

Dat bepaalde media er nog een schepje bovenop doen dat zijn we ondertussen al wel gewoon dacht ik.

Daarom ook heeft zelfs éne zekere Trump een eigen media kanaal opgestart waar alleen en alleen maar de waarheid, over bepaalde situaties' op 'verkocht' zal worden.

Aan de kust zie je toch al meer en meer figuren lopen die daar echt niet hoeven te zijn, ik bedoel nu niet de badgasten. :rofl:


Dat weet ik wel, maar het gaat over het feit dat ie niet geloofd wat ie zelf niet gezien heeft.

Skobelev 14 augustus 2017 06:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Mindset (Bericht 8507490)
Ja ok, maar blijven dweilen. Nu nog de kraan toe krijgen.

Ze is afgebroken vrees ik.

Pericles 14 augustus 2017 11:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door andev (Bericht 8505118)
Zou er een reden zijn waarom den Théo er veel moet binnenlaten tegen zijn goesting, en waarom hij er niet meteen een paar tienduizend weer het land uitschopt ook al zou hij dat willen?
En hoe gaat dat in de ons omringende landen? Stromen ze daar niet meer massaal binnen? Vliegen ze daar met tienduizenden weer buiten?
En ik vraag me af hoe het Verenigd Koninkrijk zal reageren ivm het multiculprobleem aldaar eens de Brexit uitgevoerd zal zijn...
Misschien zullen er dan hier minder vreemdelingen rondhangen die denken dat ze hoe dan ook vroeg of laat de plas zullen kunnen oversteken?

Francken moet gewoon de verdragen van Dublin toepassen en push back doen.
Goed, de res tvan West Europa doet dat ook niet. Hij is dus gewoon net zo laf als de rerst.
Hij zou beter een voorbeeld nemen, aan Orban en co.
Maar ja, , zijn (toekomstige) pré zal belangrijker zijn zeker dan om het even welk principe.:cry:

Another Jack 14 augustus 2017 13:09

Staan ze nog altijd aan de schoolpoorten in het Leuvense, Pericles?

Hypochonder 14 augustus 2017 13:23

Dit is één van de redenen waarom sp.a het zo slecht doet in de peilingen: al hun kiesvee krijgt een enkeltje terug naar hun teerbeminde thuisland.

vlijmscherp 14 augustus 2017 13:25

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8507756)
Dit is één van de redenen waarom sp.a het zo slecht doet in de peilingen: al hun kiesvee krijgt een enkeltje terug naar hun teerbeminde thuisland.

dat zijn geen stemgerechtigden hoor.

Pericles 14 augustus 2017 13:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Hypochonder (Bericht 8507756)
Dit is één van de redenen waarom sp.a het zo slecht doet in de peilingen: al hun kiesvee krijgt een enkeltje terug naar hun teerbeminde thuisland.

Bwa de NGO's gaan precies toch wat minder taxi kunnen gaan spelen.
Dat moet frustrerend zijn. ;-)

Hypochonder 14 augustus 2017 13:53

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp (Bericht 8507757)
dat zijn geen stemgerechtigden hoor.

Wat begrijp je niet aan PEILINGEN?

andev 14 augustus 2017 17:55

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Pericles (Bericht 8507702)
Francken moet gewoon de verdragen van Dublin toepassen en push back doen.
Goed, de res tvan West Europa doet dat ook niet. Hij is dus gewoon net zo laf als de rerst.
Hij zou beter een voorbeeld nemen, aan Orban en co.
Maar ja, , zijn (toekomstige) pré zal belangrijker zijn zeker dan om het even welk principe.:cry:

Mocht hij er eventjes met vuile voeten door gaan zou de rest van de niet-NVA politiekers staan dansen van blijdschap omdat ze een reden zouden hebben om Francken te laten afzetten, nietwaar?
Niet dus.
En zonder Francken zou het meteen zoveel beter gaan!
Ook niet dus.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be