Citaat:
Maar dat is pure theorie en een eerste aanzet tot praktijk is zelfs niet eens in zicht. Maar goed, de mogelijkheid bestaat dat er toch buitenaards leven is dat de oplossingen voor de vele vraagstukken rond ruimtereizen heeft opgelost. Maar dat maakt Exodus zijn verhaal geen millimeter minder onwaarschijnlijk. Mijn persoonlijk gedacht hierover is dat de mens eerst een AI zal moeten ontwikkelen alvorens de technologie te kunnen ontwikkelen die interstellair reizen mogelijk maakt. Maar dat is dus maar een gedacht he. |
Als er hier effectief 50 verschillende rassen van buitenaardse wezens op Aarde ronddwalen, komen ze blijkbaar onderling toch goed met elkaar overeen.
Nog een geluk. Ik zou immers niet graag getuige zijn hoe Snurragl van Epsilon VI een grappig bedoelde opmerking van Gor verkeerd opvat, en bijgevolg in woede de banden van het extradimensionale ruimtetuig van Gor plat steekt. Dit heeft dan tot gevolg dat de reptilian Romexurgan - die altijd dat de kant van Gor kiest - Snurragl niet meer uitnodigt voor de jaarlijkse galactische barbecue, tenzij hij zijn excuses aanbiedt aan Gor en instaat voor nieuwe banden, inclusief winterbanden. Snurragl vertikt dit en haalt Xx-X de Semuriaan uit zijn cocon bij om te oordelen over de hele situatie. Nu is het een publiek geheim dat Xx-X met zijn tentakels niet kan blijven van de vrouw van Gor, YleYle. Zij laat zich zijn aandacht welgevallen. Normaal gezien kan Gor leven met het overspel van YleYle, vooral omdat ze hem onlangs 60.000 eieren gebaard heeft, hoewel er toch eentje tussen zat die verdacht goed leek op Xx-X... |
Citaat:
Ter info, de snorkels hebben daar niets mee te maken. |
Citaat:
|
Citaat:
Wat vandaag ondenkbaar is, is morgen volstrekt normaal, banaal zelfs geworden. Met in de ruimte reizen zal het ook zo vergaan hoogstwaarschijnlijk. |
Citaat:
|
Citaat:
De uitspraak van de Russische premier Medvedev dat bepaalde geheime diensten de aliens op Russisch grondgebied in de gaten houden, kan wel eens niet "om te lachen" geweest zijn. |
Citaat:
Mag ik dan dus besluiten dat jullie nog meer fantaseren als ik en waarschijnlijk vergelijkingen/analogien zitten te maken tussen fantasie en werkelijkheid. Dat verklaart veel over het niveau van de discussie hier tussen jullie. Zoals ik al zei, tenzij ge er nog op zit: back to school kinderen ! Laat in het vervolg de ernstige discussies wat betreft SF over aan mensen die niet teveel naar die SF series kijken. |
En dan vragen ze zich af waarom de aliens zich niet massaal tonen. De bewijzen worden hier elke dag op dit forum geleverd.
|
Citaat:
Wordt het niet stilaan tijd om uit de (cryogene?) kast te komen? Hetzelfde voor de Prof_eet , hoewel die duidelijk nog wat evolutionair werk voor de boeg heeft. Wat betreft Pindar, die mag gerust in de kast blijven. Slijmerige en dr*k rondwerpende biomassa's zonder centraal zenuwstelsel hebben we niet echt nodig. Dat wordt een retourtje naar het vacuum voor de Pinda. :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
In bepaalde black projects werkt men samen met buitenaardsen.
Citaat:
|
Nieuws van de disclosure project!
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben allezins benieuwd.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 20:46. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be