Citaat:
Maar ik heb wel ruim verstand van radars en luchtverkeersveiligheid. En jij ? Wat denk jij waarom die UFO´s zich nooit willen bekend maken aan de burgerluchtverkeersleiding en aan de militaire luchtverkeersleiding ? |
Citaat:
Ik heb althans nog nooit gehoord dat Zaventem, Charles de Gaule, Heathrow of Schiphol platgelegen hebben door een UFO-melding. Of weet jij het beter? :-D Misschien heeft Vermeer wel gelijk, maar dan wil ik daar toch wel een bron van zien. Dat jij direct naar conclusies springt dat is jouw particuliere probleem, niet het mijne. |
Citaat:
Inhoudelijk heb je dus niets ? |
Citaat:
- omdat ze het niet willen |
Citaat:
Dus die UFO´s worden door robotten gevlogen of met afstandsbediening ofzo ik gis maar... wie heeft die UFO´s dan gemaakt en wie bestuurt ze (vanop afstand) nog altijd ? Geraakt die aardse kerosine dan niet op van die aardse UFO´s ? :lol: Waarom rukt de militaire luchtvaartspolitie (QRA wg. schending luchtsoevereiniteit en luchtvaartwetten) nog niet eens uit om die dingen te onderscheppen ? Juist omdat het tevergeefs is met onze -vergelijkswijze- paard-en-kar-vliegtuigen. :lol: Kijk sé zo gaat dat met aardse vliegtuigen als ze de luchtsoevereiniteit van een ander land schenden: Citaat:
|
Citaat:
Heb je zulke dingen ook tijdens je actieve dienst tegen collega's verteld? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En daarmee zit de negeerpauze erweer op. Wat wil je, te vertellen hebben ze toch nooit iets, daarbij hun staart belet hun dat weer. :-D |
Citaat:
Citaat:
Neen echt, dat UFO's of de fenomenen die worden waargenomen niet ernstig moeten worden genomen, daar twijfel ik niet aan. Maar ernstig nemen betekent meteen ook dat ze wetenschappelijk moeten worden benaderd en verklaard. En vooralsnog is er geen enkel feit dat onomstotelijk aantoont dat we de eer hebben niet-aardsen op deze planeet te mogen verwelkomen. Ik geef toe, ik zou het fantastisch vinden dit nog in mijn leven te mogen meemaken. Dat zou nogal es nieuws zijn. Het neemt niet weg dat m'n verwachtingen dienaangaande bijzonder klein zijn. En anderzijds vind ik de aardse fenomenen in die mate buitengewoon verwonderenswaardig dat een dosis buitenaardse verwondering niet nodig is. De realiteit van buitenaardse intelligentie is dat het tot nader order bij wishfull thinking, speculaties, veronderstellingen en heel veel mist & hoaxes blijft. Dus, wat schieten we daar überhaupt mee op? Terug naar de orde van de dag ! |
Citaat:
Idd we schieten er niks mee op, we ondergaan het gewoon. Citaat:
Maar ik vraag me toch luid af wanneer die "kerosine" van die UFO´s nu eindelijk gaat opgeraken. Want volgens sommigen op dit forum vliegen die aardse UFO´s met kerosine, en tanken die regelmatig in´t geniep aan de luchthavens en militaire depots. ;-) |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat moet toch geruststellend zijn, over alles zo zeker zijn hé...Lijkt wel een bijbel of koranfreak, die hardstochtig in zijn boekske gelooft. Alles is in detail uitgelegd, en staat voor eeuwig en altijd rotsvast in zijn gefossiliseerde hersens gebeiteld. Ook al zou er een Alien voor zijn neus staan, zou hij nog zeggen " Tiens, is ' t al weer carnaval, of Halloween ? ":lol: |
Citaat:
Dat is nu net het hele probleem he... |
Citaat:
TOP SECRET, ooit over gehoord ? |
Citaat:
:| |
Citaat:
Aan zulke gasten moet je niet te veel vragen, die zitten mentaal al rap aan hun limiet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:40. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be