Citaat:
miljoenen mensen geloven dat dat feitelijke waarheid is, honderdduizenden gaan er elk jaar heen en spijzen de bedevaart-industrie. tientallen verklaren zich genezen van vieze aandoeningen na besprenkeling met heilig water. ufo's zijn maar flauwe kost daartegen. In een deathmatch tussen ufo's en moeder maria, wint maria zonder probleem, hoeveel mensen zijn al genezen door groene slijmerige mannetjes met een bol kopje en een gevorkte tong? zero, nada, nihil, ha! de aliens gaan een ruggegraatloze toekomst tegemoet! Fatality! |
Citaat:
En ik zie dagelijks UFO's, want ik kan niet elke ster, komeet, planeet, vliegtuig, luchtspiegeling, drone, vreemde wolk, weerballon en God weet welk atmosferisch verschijnsel herkennen of verklaren. Maar ik label het niet direct als buitenaards omdat dat spannend en mysterieus is. |
Citaat:
Laat die mensen toch in hun waan parcifal ;) |
Citaat:
En als ik dan zeg dat spoken en ufo's geen vergelijking waardig zijn spring je van A tot Z en zou je hopeloos terug naar elke letter grijpen om er toch iets tegenover te stellen dat uw ongelijk niet toegeeft. We doen maar. |
Citaat:
|
Citaat:
Ufo's die van Venus komen of ufo's die uit het binnenste van de Aarde komen. Wat is het meest logische? ;) |
Citaat:
nog andere dingen te melden? Smurfen? Kabouters? roze olifanten? smijt het in de groep, jongen. :lol: |
Citaat:
Miljoenen andere wel. Je moet echt eens een boek lezen. |
Citaat:
Handshake ;) |
https://www.youtube.com/watch?v=9QUYjegE2mw
Zie je wel dat aliens bestaan ! Ze hebben hem! Btw Lesley Kean heeft een goed boek. "UFOs: Generals, Pilots, and Government Officials Go on the Record |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
is er iets of.is er niets? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Typ in google: age ocean floors kmz. Eerste link openen met google earth. Eens zeeer goed bekijken ;) |
Ik kan niet terugkijken in tijd en ik kan hypotheses niet als waarheid slikken.
Beetje te autistisch voor. |
Citaat:
Subductiezones? Nooit van gehoord? En de aanmaak van nieuwe oceaankorst ter hoogte van de mid-ocenische ruggen? Misschien een prentje, omdat logisch nadenken duidelijk niet uw sterk punt is. |
Citaat:
Nog nooit iets gezien. En een boek heb ik ook al gelezen: http://www.bol.com/nl/p/ufo-s-in-bel...0000022643601/ |
Nu genereren die een wolkenveld onder zich he microwezen :p
Ge moet dus zoeken naar abnormale wolken. En die chemtrails? Daar al iets van gezien? Soms tot 8 lijnen naast elkaar, daartussen nog eens enekel lijnen gekruist en moments later een heel wolkentapijt dat uiteen rimpelt door "waves/vibes" En dat zie ik regelmatig in de maand tevoorschijn komen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:41. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be