Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

six 16 november 2013 14:18

Allemaal heel straffe feiten hier.

Micele 16 november 2013 14:26

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bulevardi (Bericht 6888571)
Dat is geheim, hence geheime diensten. ;)

Vertel nu eens hoe die Russen in 1947 in Roswell kwamen dit
http://en.wikipedia.org/wiki/Mikoyan...Bel_p110.2C2-2 was hun eerste - toen geheim - vliegtuig wat überhaupt 900 kmh haalde, reikwijdte zal gene vette geweest zijn, tanken in de lucht bestond toen niet.

Citaat:

Specifications (I-270)[edit]

Data from MiG:50 Years of Secret Aircraft Design[2]

http://vvs.hobbyvista.com/Research/B...v/BI/index.php
^ Belyakov and Marmain 1994, pp. 110, 112.
Vertel me nu eens welk Russisch vliegtuig of vliegend object tot in Roswell - New Mexico geraakt zou zijn, en hun eerste ballistische missile vloog pas in... 1959 (ontwikkeld = tekeningen vanaf 1953).

Ik ben gewoon nieuwsgierig. ;-)

Micele 16 november 2013 14:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door six (Bericht 6888604)
Allemaal heel straffe feiten hier.

Zelfs Roswell was de fout van "de communisten (lees Russen)". :lol:

http://en.wikipedia.org/wiki/Harry_S...rt_of_Cold_War

With the Soviet Union expanding its sphere of influence through Eastern Europe, Truman and his foreign policy advisors took a hard line against the USSR. In this, he matched American public opinion, which quickly came to view the Soviets as intent upon world domination.[86]

http://en.wikipedia.org/wiki/Truman_Doctrine


Ook de fout van de Russen:

A 1949 cartoon by Herblock.

http://www.fsmitha.com/h2/ch24cld.html (3-tal blz...)
Cold War: 1945-49 Truman and Churchill versus Stalin

Bulevardi 16 november 2013 15:00

Ik wacht nog tot een Russische klokkenluider deze uiterst geheime informatie vrijgeeft.

meneer 16 november 2013 18:06

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 6888298)
Ha, eindelijk ontdekt onder welke vorm gij als aliën voorkomt (laatste afbeelding)

:lol: Je vergist je. Ik draag geen bril. En ik draag schoner kostuums.

meneer 16 november 2013 18:07

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door six (Bericht 6888384)
Ik stel voor dat jij je computer door het raam gooit en een homeopathische computer aanschaft.

Weer aan het raaskallen, ventje ?

meneer 16 november 2013 18:10

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bulevardi (Bericht 6888394)
Omdat het nu toevallig Russen waren.

Waarom zij? Omdat beide landen tegenover elkaar enorm aan het concurreren waren in functie van technologisch vernuft, na de oorlog.
Zeker met al de rakettechniek die ze hadden uitgevonden tijdens de oorlog, waar ze verder mee konden, en de Duitse dokters die op onmenselijke wijze experimenteerden konden ze zeker gebruiken.

Onzin. In Roswel zijn gewoon Aliens " aan land " gekomen. Al dan niet door technische problemen met hun ruimtevaart-tuigen. Want ja, zelfs buitenaardse machine's kunnen wel eens in panne vallen blijkbaar.:-)

meneer 16 november 2013 18:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6888404)
Dokter Rutten.

tien pond grutten tien pond kaas, Another Jacques is nooit de baas.

meneer 16 november 2013 18:14

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door six (Bericht 6888604)
Allemaal heel straffe feiten hier.

Meer nieuws uit de kosmos !

Citaat:

"Aliens bestaan, maar ze zijn wel dom"


23/04/'08 Wetenschap “De kosmos wemelt van buitenaards leven. Aliens bestaan, maar ze zijn waarschijnlijk dommer dan wij.” Dat zegt de befaamde astrofysicus Stephen Hawking (66) in een rede ter ere van de vijftigjarige NASA.


De geniale vorser van de George Washington universiteit, die door een ongeneeslijke aandoening motorisch gehandicapt is en spreekt met een stemsynthesizer, waarschuwde voor het dodelijke gevaar van ontmoetingenmet ruimtewezens. “De kans is groot dat de aliens ons besmetten met ziekten waar wij geen weerstand tegen hebben.”
"Toch zijn de meeste aliens eenvoudige levensvormengewoon, terwijl intelligent leven uitzonderlijk is. Primitief leven komt véél voor, intelligent leven is zeldzaam.”
Wonen op Mars

Hawking lanceerde ook een oproep om de ruimte te ‘koloniseren’, al zijn de 287 al ontdekte planeten rond verre sterren ongeschikt voor menselijk leven. “Er zijn aanwijzingen genoeg om te geloven dat er wél geschikte planeten bestaan: als slechts één procent van het duizendtal sterren op dertig lichtjaren buiten ons zonnestelsel een planeet bezit met de afmetingen van onze aarde, dan zijn er kanshebbers genoeg voor kolonisering in onze ‘buurt’”, zei de geleerde.

“Met de bestaande technologie kunnen wij er nu nog niet op bezoek gaan,maar sterren expedities moeten ons doel worden op lange termijn, binnen enkele honderden jaren. Ik denk ook aan de creatie van nederzettingen op de maan of op Mars. Dat kan onze levensverzekering zijn voor het geval dat de mens op aarde verdwijnt door catastrofes als nucleaire oorlogen of de klimaatverandering.”


Hawking zegt :" De kosmos wemelt van buitenaards leven. Aliens bestaan, maar ze zijn waarschijnlijk dommer dan wij "

Zou hij gelijk hebben ?
parcifal, six ? Zijn jullie Aliens ? Is DAT het geheim ?

Micele 16 november 2013 18:34

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bulevardi (Bericht 6888711)
Ik wacht nog tot een Russische klokkenluider deze uiterst geheime informatie vrijgeeft.

Wat nu opeens, het is toch al jaren gekend of is dat jouw post niet ?

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bulevardi (Bericht 6888356)
Is toch al jaren bekend dat dit om een Russisch experiment was op de mens, door wetenschappers die na WO2 door de Russen "in dienst" zijn genomen, geen aliëns dus.

En dit ook niet ?
Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Bulevardi (Bericht 6888417)
Het internet? Ik denk dat je zelf ook wel met google om kan...

http://www.huffingtonpost.com/2012/0...n_1373352.html

Citeer eens past copy uit die link waar dat staat, dat kun je toch ? ;-)

Another Jack 16 november 2013 18:37

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Micele (Bericht 6889037)
Wat nu opeens, het is toch al jaren gekend of is dat jouw post niet ?



Dus-dus-dus.... ?

Elke aliens is een Rus?

meneer 16 november 2013 20:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6889042)
Elke aliens is een Rus?

elke boeffer is een zatlap ?

Another Jack 16 november 2013 20:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6889250)
elke boeffer is een zatlap ?

Het moet rijmen, simpele.

meneer 17 november 2013 00:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6889262)
Het moet rijmen, simpele.

Jacques kan slijmen en dichten zonder zijn gat op te lichten.

six 17 november 2013 01:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6889002)
Meer nieuws uit de kosmos !

Hawking zegt :" De kosmos wemelt van buitenaards leven. Aliens bestaan, maar ze zijn waarschijnlijk dommer dan wij "

Zou hij gelijk hebben ?
parcifal, six ? Zijn jullie Aliens ? Is DAT het geheim ?

Ik ga eens eerlijk, niet-arrogant antwoorden meneer. Ik hoop dat ik gehoor van je krijg:

De kans dat leven bestaat op andere planeten buiten ons zonnestelsel, indien de planeten gelijkaardig zijn aan onze aarde, is bijna 100%. Er is zelfs een flinke kans dat Mars, of manen van Jupiter, leven bevatten.

Wat bedoelt dr. Hawking met dom? Dat zij niet slim genoeg zijn om een motor te ontwikkelen die hen van hun planeet naar de onze zal doen varen. Je moet denken: wij hebben op astronomische schaal heel trage motoren. Denk aan hoelang Voyager onderweg is geweest om ons zonnestelsel te verlaten.
Stel dat op een planeet holbewoners, of erger, planten en alien-dinosaurussen leven. Die zijn zeker niet slim genoeg om hier te geraken.
Het kan echter wel zijn dat zij virussen dragen die hier niet bestaan en waar hier geen antistoffen tegen bestaan.

Of er slimmere aliens bestaan? Ja, dit kan. Of zij ons in de gaten houden, ja dit kan ook. Het is niet onmogelijk. Maar wij zien hen niet. Dus ons leven baseren op hun bestaan heeft geen zin.

Als je nog vragen hebt, mag je ze stellen en ik zal mijn best doen om ze te beantwoorden. Ik hoop dat ik niet arrogant ben geweest en dingen in mensentaal heb uitgelegd. Indien jij iets niet begrijpt, vraag gerust en ik zal het zo duidelijk mogelijk uitleggen.

praha 17 november 2013 01:48

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Carnivore (Bericht 6886638)
Het placebo-effect is nochtans ook een aantoonbaar effect, waar men, voor zover ik weet, bijster weinig onderzoek naar doet.

eumzz ... daar zie ik de noodzaak nu niet meteen van in, Carnivore
Zoals je zelf zegt het is aantoonbaar en dus het is wetenschappelijk bewezen dat er zo'n werking bestaat.
( p.s. het is zelfs zo dat men bij nieuwe geneesmiddelen vereist dat ze beter scoren dan wat je kan verwachten aan placebo-effect alvorens men over 'medicinale werkzaamheid' kan spreken )

De vraag is natuurlijk ... hoe ga je dat placebo-effect willen opwekken ?
In feite maakt dat niet uit zolang de patiënt er maar zelf in gelooft.
Men kan opteren voor een medicinaal-nietsdoend pilletje in een klassieke geneeskundige omgeving waarin ( zeer terecht !!! ) mensen kunnen blijven geloven of men kan opteren dat te verkrijgen uit een alternatieve sfeer ( tenminste zólang die vlieger opgaat natuurlijk )
Als mensen beginnen door te krijgen dat bv homeopathie in werkelijkheid dikke quatsch is dan valt het geloof in dat systeem + de placebo-werking ervan weg

Citaat:

Wat normaal is natuurlijk, als men gaat aantonen dat de geest een groter effect heeft op het lichaam dan... Veel centen zitten daar niet in he?
mmm blijkbaar niet dus hé want het effect is erkend en wordt aangewend.

En deels ook weer wel...
Klassiek of alternatief .... een systeem waar je niet met klinkende munt zult voor moeten betalen daalt ook in geloofwaardigheid.
Zie maar naar de astronomische bedragen die worden gerekend door velen van die charlatans. :-)

praha 17 november 2013 01:51

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6886928)
Ho, ik zou dat niet zeggen dat daar niet veel centen inzitten, zowat de hele esoterische/kwak-industrie heeft die niche al ingepalmd.

En als het gaat over manipulatie en feel-good verhaaltjes, de basis voor placebo's, zijn zij natuurlijk incontournable.

²

meneer 17 november 2013 01:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door six (Bericht 6889437)
Ik ga eens eerlijk, niet-arrogant antwoorden meneer. Ik hoop dat ik gehoor van je krijg:

De kans dat leven bestaat op andere planeten buiten ons zonnestelsel, indien de planeten gelijkaardig zijn aan onze aarde, is bijna 100%. Er is zelfs een flinke kans dat Mars, of manen van Jupiter, leven bevatten.

Wat bedoelt dr. Hawking met dom? Dat zij niet slim genoeg zijn om een motor te ontwikkelen die hen van hun planeet naar de onze zal doen varen. Je moet denken: wij hebben op astronomische schaal heel trage motoren. Denk aan hoelang Voyager onderweg is geweest om ons zonnestelsel te verlaten.
Stel dat op een planeet holbewoners, of erger, planten en alien-dinosaurussen leven. Die zijn zeker niet slim genoeg om hier te geraken.
Het kan echter wel zijn dat zij virussen dragen die hier niet bestaan en waar hier geen antistoffen tegen bestaan.

Of er slimmere aliens bestaan? Ja, dit kan. Of zij ons in de gaten houden, ja dit kan ook. Het is niet onmogelijk. Maar wij zien hen niet. Dus ons leven baseren op hun bestaan heeft geen zin.

Als je nog vragen hebt, mag je ze stellen en ik zal mijn best doen om ze te beantwoorden. Ik hoop dat ik niet arrogant ben geweest en dingen in mensentaal heb uitgelegd. Indien jij iets niet begrijpt, vraag gerust en ik zal het zo duidelijk mogelijk uitleggen.

Jaja, als we een planeet met holbewoners ontdekken is het wel wiedes dat die niet tot bij ons kunnen geraken.
Maar ! Dat neemt niet weg dat mogelijk hun voorouders daar wél in gelukt zijn.:-)
Een beschaving kan namelijk vergaan, en de mensen terug tot op een lager niveau zakken. De geschiedenis van die beschaving blijft dan verder bestaan in de vorm van legende's , mythes en volksverhalen, de technologie van weleer word " magie " en " hekserij ".
Zulke zaken kunnen zowel Aliens als onszelf overkomen ...
Het kan ook dat op andere planeten héél intelligente wezens bestaan, die ons reeds bezochten, en zich voor de één of andere reden niet openlijk kenbaar willen maken.
Dat je je leven niet moet afstellen op deze mogelijkheden ga ik akkoord mee, en dat doe ik dus ook niet. Het mag allemaal bestaan, of niet bestaan, dat verandert juist niets aan ons dagelijkse leven.
Desondanks blijft het mij boeien.

six 17 november 2013 02:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6889447)
Jaja, als we een planeet met holbewoners ontdekken is het wel wiedes dat die niet tot bij ons kunnen geraken.
Maar ! Dat neemt niet weg dat mogelijk hun voorouders daar wél in gelukt zijn.:-)
Een beschaving kan namelijk vergaan, en de mensen terug tot op een lager niveau zakken. De geschiedenis van die beschaving blijft dan verder bestaan in de vorm van legende's , mythes en volksverhalen, de technologie van weleer word " magie " en " hekserij ".
Zulke zaken kunnen zowel Aliens als onszelf overkomen ...
Het kan ook dat op andere planeten héél intelligente wezens bestaan, die ons reeds bezochten, en zich voor de één of andere reden niet openlijk kenbaar willen maken.
Dat je je leven niet moet afstellen op deze mogelijkheden ga ik akkoord mee, en dat doe ik dus ook niet. Het mag allemaal bestaan, of niet bestaan, dat verandert juist niets aan ons dagelijkse leven.
Desondanks blijft het mij boeien.

O, uiteraard. De theorie dat de antieke goden astronauten waren bestaat, er is zelfs een boek over. Het slechte nieuws is, is dat er vrij veel mensen mee bezig zijn geweest en dat het heel onwaarschijnlijk is dat het effectief zo is geweest.
Er zijn wat onverklaarbaarheden in het verleden maar helaas is dat niet waarschijnlijk.
Nuja, verleden, wij hebben de toekomst voor ons.
Er zijn radiotelescopen die expliciet luisteren naar tekens van de buitenwereld.
Ik dacht dat je ze online kunt volgen, ik zal eens zoeken. Zal je wel interesseren, niet?

six 17 november 2013 02:05

De theorie is anders inderdaad wel interessant. De Sovietschrijvers Ardaki en Boris Strugaski hebben ze beschreven: wat als er wezens onder ons leven die ons op onmerkbare wijze vooruithelpen?

Het is iets wat veel mensen blijft fascineren. Echter, om te kunnen achterhalen of het zo is, moet men het hoofd koel houden. Je snapt uiteraard hoe winstgevend het kan zijn om zichzelf uit te geven voor iemand die contact heeft met aliens.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:19.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be