|
Citaat:
https://www.demorgen.be/nieuws/beroe...sing~b7594225/ Citaat:
|
Citaat:
Maar nu hebben we bronnen boven elke verdenking: satellieten. En die filmen de objecten maar evenzeer. Maar zeg me, hoelang gaat u uw debunking nog volhouden? Het wordt stilaan hilarisch. |
Citaat:
Er was zelfs een favoriet van Het Oosten bij ,namelijk DR Richard Haines...:lol: Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Uwe strohalm is allang afgebroken met DR Richard Haines... |
Ik kan dat ook. lol.
Citaat:
Nochtans waren er 2600 schriftelijke verklaringen en een rapport van de Luchtmacht, en sowieso een heleboel andere rapporten. Citaat:
|
Citaat:
https://ufomeldpunt.be/rapporten/Het...an%20%2789.pdf Het volledig artikel is zeer interessant, het toont duidelijk aan hoe de UFO-hysterie werd opgezweept door volkomen onkritische Believers als Auguste Meeusen en SOBEPS en ook de Media natuurlijk. De betrokken militairen van het CRC waren veel koeler in hun evaluatie en geven eigenlijk aan dat er niks van belang te rapporteren viel/ Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Als ervaren radarelectronicus kan ik al zeggen dat er fouten in die pdf staan.
nu dat ik het nog eens doorlees zeker. Het spreekt zich zelfs een paarmaal tegen. Ik hecht toch veel meer belang aan het officieel militair rapport getekend door de kolonel. Valse echos? Lol. Soit 30 jaar later hebben we zelfs camerabeelden die authentiek verklaard zijn door het Pentagon. :cheer::cheer: |
Citaat:
De CRC heeft niets te zeggen, buiten wat optekenen in hun log. De Scramble 2 F-16 werd vanuit Bevekom gestart, ook de rijkswacht werd er eerst op af gestuurd. Niks van belang. :lol: |
Citaat:
Maar alweer blaast de hysterie van ufo-believers en media dit op tot ver buiten zijn reele proporties. |
/
|
Citaat:
Er zouden 15 van dergelijke Nazi-Ufo's gebouwd zijn ooit, zo gaat de mythe en ze zouden verborgen zijn nabij de Nazi trein vol goud die ergens in Polen in een verlaten mijn staat. Fantastisch verhaal, in alle opzichten. Graven is de boodschap, mijn beste. Tonnen goud en Ufo's en knappe wilde wijven liggen ergens te wachten tot je ze vindt. ;-) |
Citaat:
Moest het zo zijn geweest (1)- en dat is de vraag-, dan zijn die tuigen natuurlijk nu (in 2021) zeer geperfectioneerd. _________________ (1) De toestellen waren op het einde van de oorlog nog niet echt operationeel om ingezet de worden in de oorlog. Zo gaat het verhaal. Maar ze vlogen wel al. |
Citaat:
Het ding is nooit meer dan 3 meter boven de grond geraakt, kortstondig. Het design was hopeloos fout. https://en.wikipedia.org/wiki/Sack_AS-6 Citaat:
|
Citaat:
|
Kortelings nu (we zijn nu eind mei 2021) zal in de VS het rapport van het Pentagon moeten verschijnen waarin de militaire "UFO"-waarnemingen moeten staan....
Uiterraard,na de recente filmpjes en zelfs interviews van (ex-) US NAVY-piloten (nota bene van waarnemingen van soms al een decennium en meer geleden ) is het niet meer te ontkennen dat er "iets" gaande is. Recent hebben de Amerikaanse militairen ook officieel niet meer ontkend dat ze "dingen waarnemen" die niet lijken te passen bij bekende technologie,en soms zelfs niet bij onze "fysica"....(dat laatste doet menigeen dan speculeren dat die "waarnemingen" feitelijk een soort "projecties" zijn van gebeurtenissen uit extra dimensies.... Op YT zijn nog wel filmpjes te vinden waarin mensen als wijlen Carl Sagan (de diep betreurde.. :-( ) aanschouwelijk maken welke "rare" dingen projecties kunnen lijken te zijn... enfin....wachten we even op het rapport.Zal het "de bom" zijn die we verwachten,of iets van.....tsja.....ok....dat was het dus...:| |
Citaat:
|
Citaat:
En daarom: Petit-Rechain, de laatste strohalm van de debunkers hier al te gader. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:29. |
|
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be