Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De waarheid is veel erger ... uit wel te vertrouwen bron, die ik om redenen van diens veiligheid niet zal onthullen, heb ik vernomen dat CERN een dekmantel is. De mainstream gelooft dat het gaat om een deeltjesversneller maar in werkelijkheid is dat een grote ufo die daar neergekomen is...zat men daar met die grote verschroeide cirkel en diende men daar wat op te verzinnen |
Citaat:
Citaat:
;-) |
Citaat:
U ziet toch duidelijk de "2 maten - 2 gewichten" die gebruikt worden in de wetenschappelijke wereld. Jarenlang heeft men GESPECULEERD over anti-materie... met CERN kunnen ze die HYPOTHESES nu onderzoeken. Maar o wee, als mensen durven SPECULEREN over buitenaards bezoek. :roll: |
Citaat:
Ik heb geen enkel probleem met het speculeren over aliens maar gezien hun macroscopische eigenschappen wordt het tijd dat we er ene "vangen" , vind je ook niet? |
Citaat:
|
Iets wetenschappelijker?
ALLE wetenschap begint bij waarneming. Of dat nu een UFO is op een radar of een nieuw deeltje in een haldron-collider... een waarneming is een waarneming. Deductie is bovendien een geldige wetenschappelijke methode. Ik vind het onterecht dat UFO's uit academische hoek compleet genegeerd worden... |
Citaat:
m.a.w believing=seeing niet andersom in het algemeen. Maar we zijn zo gehersenspoeld met het denk idee eerst zien en dan geloven, maar het is dus grotendeels andersom. Als je geen concept hebt om iets waar te nemen zie je het niet of je verdraait het naar je eigen wereldbeeld. |
hier een aardige eye-opener erover:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Mischien toch iets om over na te denken? ;) |
Uri Geller is een kunstenaar, hij doet kunstjes: kijk maars eens naar deze link.
http://www.wikihow.com/Bend-a-Spoon Jou tekst duid aan dat het menselijk geest zich makkelijk laat misleiden. Iets dat de meesten posters (in deze topic zeker) al lang weten en ook al dikwijls hebben aangehaald. Ik denk dat je probeerd te vertellen dat als wij skeptici aan ufo´s worden blootgesteld dat wij ze ook gaan zien. Omdat in onze hersenen dan de patronen zijn gemaakt om ze voldoende te kunnen herkennen. Echter is het ook zo dat het menselijk brein teruggrijpt naar wat hij al kent om iets te identificeren. Het kan dus ook zijn dat UFO zieners iets perfect natuurlijk zien als een ufo omdat een ufo aan hun verwachtingen voldoet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
O, wacht... |
Citaat:
|
Citaat:
Psychologie is me niet geheel onbekend. En misschien ligt het wel aan mijn geloof in intelligent buitenaards leven, dat IK effectief UFO's zie vliegen in het bijzijn van mensen die dit eerder onwaarschijnlijk achten en toch even perplex staan. Maar dat heet dan "projectie" zeker :-) Anyway, ik hoop dat de wetenschap er ooit in slaagt die dingen te vangen :lol: |
Citaat:
Je zegt er niet bij of de ANDEREN ze ook zagen of perplex stonden van jou waanzinnig gedrag? |
Citaat:
|
Citaat:
Oh ja, en geloven in geesten uiteraard. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:57. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be