Citaat:
Ik vrees dat we middenin de Sahara zaten, zonder drugs & alcohol. Daar de 4 vrienden die ook getuige waren, psychologen zijn van beroep, denk ik dat ik wel zou gewezen zijn op mijn "waanzinnig gedrag" moest dat uberhaupt het geval geweest zijn... De 2 touaregs die ons die dag hadden gegidst naar het tentenkamp, zeiden over het voorval enkel: "Snappen jullie niet dat wij geen tv nodig hebben in de woestijn? Dit is onze televisie... en elke nacht is er wel iets nieuws te zien." 8-) |
Citaat:
Je beschrijft ook niet je ervaring. "Ufo's zien vliegen", zegt niet echt veel. En niemand had een camera bij? |
Citaat:
We vragen steeds naar die waarnemingen ( in diezelfde wetenschappelijke zin )...niet meer niet minder |
Citaat:
Meteorieten die in een groene vlam uitéénspatten om vervolgens als individuele brokstukken uit te doven. Prachtig schouwspel, maar niets overtrof de UFO. Iedereen had camera's bij... Geen tijd om die boven te halen; fenomeen duurde 5sec. Heel hoog in het zenith werd een metaalachtig object verlicht door een externe bron??? (maan/zon achter de horizon?). Met een "fade-in" verscheen dat ding -groter als 2 handen voor je uitgestrekt- en enkele seconden later verdween het met een "fade-out"... alsof het object zich buiten de atmosfeer bevond. Structuur was duidelijk te zien: een ronde vorm binnen een ronde? vorm, met assymetrische, rechthoekige structuren opgevuld. De omtrek van het object was helemaal niet duidelijk, (wellicht werd het object niet volledig belicht). |
Citaat:
|
Citaat:
En zelfs al vloog dat ding daar 15min... hoe zouden we daar in godsnaam een foto van kunnen trekken s'nachts zonder statief? :roll: Een video-opname zou zelfs in HD kwaliteit een grijze brij geven... en daarbij, niemand zou zelfs een goede opname als bewijs aanvaarden. :-P Zolang de wetenschap zich afzijdig houdt van het onderwerp, zal ik nooit weten wat ik gezien heb. :| |
Citaat:
De meeste vidcams hebben een 0-3 lux setting, Zelfs mijn +5j oude GSM had nightmode om te fotograferen. (nokia W800) HD heeft er geen bal mee te maken. Je bent ons blazen aan't wijsmaken |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De aarde is plat....omdat ik het hier zeg, natuurlijk. |
Citaat:
Is het geval recent gebeurt misschien en heeft dat je opvattingen verandert? |
Citaat:
|
Citaat:
Hetv is geen religie. Je ziet iets vliegen wat je niet kan verklaren, end of story. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Je zou misschien zelfs het top-secret "bracketing" kunnen toepassen, maar zoals je zegt. Wat weet ik ervan, ik ben immers geen fotograaf. 8-) |
Cdude & andere fotografen hier op het board:
Ik daag jullie uit om vannacht -gelijk welke- kunstsateliet te fotograferen, & daarna een overvliegend vliegtuig vast te leggen op de gevoelige plaat/chip en de resultaten hier te posten... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:56. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be