Citaat:
de buitenaardse UFO's (die er wel zijn) zullen niet of met moeite op aarde kunnen komen daar 1. er een schild om de aarde hangt om ze tegen te houden. 2.Komen ze er toch door dan moeten de militairen deze neerschieten (zie hiervoor de 2 DVD's Secret Space 1 & 2). en zoek eens op :project paperclip, de nazi's werden vanuit Duitsland naar USA overgebracht, zodat ze hun expertise naar de USA brachten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Stephen Hawking waarschuwt voor contact met intelligent buitenaards leven
Stephen Hawking, een vooraanstaand theoretisch natuurkundige en kosmoloog, zegt te geloven in het bestaan van buitenaardse wezens. Hij waarschuwt de mensheid ervoor geen contact met hen op te nemen, zegt hij in een documentaire die is uitgezonden op Discovery Channel.
"In een universum met meer dan honderd miljard sterrenstelsels die elk honderden miljoenen sterren bevatten, is het bijna onmogelijk te denken dat de aarde de enige plek is waar leven is geëvolueerd", aldus een van 's werelds meest vooraanstaande wetenschappers. "Volgens mijn wiskundige brein geven die cijfers alleen al aan dat het rationeel is om na te denken over buitenaards leven. De echte uitdaging is om uit te zoeken hoe aliens zouden kunnen zijn." Volgens Hawking zou dat leven kunnen bestaan uit microben - elementaire dieren zoals wormen die ook al miljoenen jaren op aarde leven - maar de wetenschapper suggereert dat buitenaards leven zich verder dan dat heeft kunnen ontwikkelen. "Kijk maar naar de ontwikkeling van de mensheid. Maar misschien willen we die wel niet ontmoeten. Ik stel me voor dat ze in massieve ruimteschepen leven omdat ze alle bronnen op hun eigen planeet hebben verbruikt. Misschien zijn het nomaden, op zoek naar een nieuwe planeet." Dat zou volgens de natuurkundige een ramp kunnen betekenen voor het menselijke ras. "Als zij ons bezoeken, dan zou dat net zulke gevolgen kunnen hebben als toen Columbus in Amerika aankwam. Dat is niet goed afgelopen voor de indianen." Hawking is rolstoelgebonden door een progressieve neurologische aandoening. Hij kan alleen communiceren via een spraakcomputer. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dit zal gewroken worden op het veld van eer. Kies uw d(e)imensie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Uiteindelijk is het heel simpel. Bijna iedereen die erg bekend of beroemd is wordt geleid door de illuminati!! Zo bespelen ze de publieke opinie! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Door je uitlatingen trek je hetzelf compleet in het belachelijke. Hoe ver moet je niet weg zijn om een bimbo als Pamela als frontvrouw van de "illimunati" te zien? |
Citaat:
ver schoppen? hmmm waarom zou ik niet mogen zeggen hoe het zit? befaamds en begaafdst?? U bent voor gek gehouden! |
Citaat:
Ik wacht in spanning. |
Citaat:
Peter Falk (Columbo), Tom Hanks, Tom Cruise, Madona, Lady Gaga (alletwee illuminati slaven). dat ze slim of dom zijn maakt echt niet uit, zolang ze hun agenda kunnen dienen. Als ze 'op' zijn voor de agenda is het bekeken met ze (bv Michael Jackson) |
Citaat:
|
Citaat:
Geen katdie dat soort mensen serieus neemt :roll::roll: |
Citaat:
|
Citaat:
Ik zal mij om uwentwil van verder commentaar onthouden waar het betrokkene betreft. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:34. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be