Citaat:
Ze lullen gewoon de onzin van elkaar na, en ze denken dat het echt is. Zo wordt het ook 'verkocht' aan hun. Nu moet ik verder wel zeggen dat het kritisch denken van een wetenschapper zo ongeveer '0' is! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Die miljarden schakelingen worden niet steeds opnieuw ontworpen maar worden modulair opgebouwd. De ing's vertrouwen op de bewezen werking van hun voorgangers en kijk.....mijn i7 is makkelijk 100X "krachtiger" dan mijn oude Athlon. Over de P2 heb ik het niet eens. |
Citaat:
Zoals je kan zien gaat hij ondertussen verder dan menig hollywood film maar blijven er gasten zijn waarbij die onzin er als zoete koek ingaat, zelfs zonder enige vorm van "bewijsvoering" |
Citaat:
Ik weet dat het troep is omdat ik die troep toets aan de feiten die IK ZELF, TER PLAATSE kan waarnemen & afleiden. Je hoeft natuurlijk niet enkel de archeologen te geloven hé. Je kan ook eens gaan klappen met de locals & de sjamaan van het dorp, vaak hebben die een andere visie op de gebruiken van hun voorouders. Die culturen lieten bovendien ook voorwerpen & tekeningen na, die je kan gaan bestuderen in musea of bij de illegale handelaars... Denk je niet dat een archeoloog een gat in de lucht zou springen moest hij bewijzen opgraven voor het bestaan van een buitenaardse beschaving? Zitten na de politici, geestelijken, rocketscientists & rocksterren, nu ook de archeologen in het complot? :-D Kunnen we de NWO-shit in de NWO-draad houden & hier enkel over UFO's discussiëren bitte? |
Citaat:
|
Citaat:
Heeft hij fouten gemaakt, verkeerde conclusies getrokken, bewijs verkeerd geïnterpreteerd, zeker weten. Maar zijn grondbeginsel kun je niet afdoen als fake. En het is dan aan eenieder om hem te geloven of niet. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Je snapt er echt niks van en je bent er alleen maar op uit te ridiculiseren. Ga eens wat boeken van Icke lezen?! ok ok ik weet het antwoord al. man o man wat zeg jij niks door zogenaamd veel te zeggen. |
Citaat:
Ik had ongelijk. sorry |
Citaat:
|
Citaat:
Nu stelt u trouwens dat wat ik schrijf op niets slaat. Dergelijke boutades zijn natuurlijk wel erg makkelijk geschreven, maar graag had ik toch geweten waarom het op niets slaat. Helaas zal u me waarschijnlijk ook deze keer niet met een antwoord verlichten. Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Een film hoeft helemaal niet te kloppen. Sommigen onder ons kunnen nog wel degelijk het onderscheid maken tussen fictie en werkelijkheid. |
Citaat:
Vroeger waren er zeer hoge beschavingen met zeer geavanceerde technologie. Deze technologie is verduisterd en ondertussen doorgegeven via de 'geheime genootschappen' (knight templars, jesuits, vrijmetselaars, rozekruizers, pilgrim, frank society )zodat het uit het publiek gezicht blijft. wat we via de officiele wetenschap te zien krijgen is een lachtertje vergeleken hierbij. |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:51. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be