Waarom zorgen maken over aliens? Met onze tripjes naar Mars zijn wij de aliens!
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het ging 'm erover dat het gewoon veel aannemelijker zou zijn .... er is niemand die met zekerheid stelt dat die mensen hallucineren, liegen of dat een hoax betrof |
Citaat:
Normaliter is het wel omgekeerd hé Stel je voor data interpreteren naargelang wat getuigenissen zouden vertellen. Dan krijg je dit soort zaken natuurlijk |
Laten we eens allemaal even zot doen en aannemen dat het verhaal van Exodus allemaal echt is. Er zijn dus Aliens, ze complotteren in samenwerking met alle overheden van de planeet en niemand mag het weten. Bon.
En dan? Ik heb een gelukkig en voorspoedig leventje, ik ben gezond, in mijn familie leven de meeste mensen vrij oud, onze kinderen zijn gelukkig, ik heb al veel landen bezocht, voel me vrij en voldaan en heb vrienden met wie ik goed kan lachen. Ik kan dus alleen maar concluderen dat, mochten die aliens, reptiliens, buitenaardse complotteurs en andere vieze creaturen hier rondlopen, ze niets verkeerd doen. In ieder geval niets waar ik onder lijd. Dus Exodus, wat is eigenlijk uw punt? |
Citaat:
De bange aardbewoner ? En idd. zoals je nu eens zo mooi zelf zegt of minstens doet veronderstellen in je 2e alinea: niets mag je rustig en comfortabel leventje hier op aarde verstoren en dus om te beginnen de gedachte van een mogelijke buitenaardse beschaving ook niet. Droom verder. Hetzelfde kan gezegd worden van mogelijke 9/11 complottheorieen waarin jullie, niet toevallig, geen fluit van geloven. Het zou jullie rustig leventje wel eens zodanig kunnen verstoren, dat het leven voor jullie de moeite niet meer is om te leven. Want laat een ding duidelijk zijn: als een en ander ooit voor de volle 100% zou bewezen worden en/of officieel toegegeven worden gaan jullie het wel oneindig veel moeillijker hebben. Ik zeg wel "als" of m.a.w. in de veronderstelling, want jullie geest zal het altijd wel blijven ontkennen/blokkeren. |
Citaat:
De implicaties voor de mensheid zijn trouwens enorm moest dit allemaal naar boven komen, en zou iedereen zijn leven in een bepaalde mate impacteren. De mensheid zou een interstellaire beschaving kunnen worden als we beschikken over antizwaartekracht technologien en revolutionaire vormen van energiewinning die ons niet meer afhankelijk zouden maken van grote bedrijven die de energie verdelen. De overheden zouden vallen, alle systemen van gewin op de kap van de mensheid zouden vallen. M.a.w je veilig huis tuin en keuken leventje zou toch wel een grote verandering ondergaan. De comploteurs zijn trouwens verantwoordelijk voor WO I en WO II, en nog onnoemelijk veel conflicten en bloedvergieten. Veel te veel om op te noemen. Als zij zouden verwdijnen zou het een enorme impact hebben. |
Citaat:
De ongelovigen zeggen in feite : "Het zijn mogelijk aliens, maar de leap of faith ( :) ) is te groot om te maken op basis van dit materiaal, wetende hoe weinig betrouwbaar menselijke waarneming en geheugen zijn. Bovendien zijn er ontzettend veel hoaxes in dit domein. Bij gebrek aan onweerlegbaar overtuigend bewijsmateriaal schorten we voorlopig ons oordeel op en zeggen : ja, er zijn onverklaarbare dingen waargenomen, we weten voorlopig niet wat die zijn. Gezien de nodige voorwaarden is het zeer onwaarschijnlijk dat het aliens zijn." Jullie skippen gewoon alle nuances en verklaren botweg : Hey, deze getuigen zeggen wat ik leuk vind, dus hebben ze gelijk en verklaar ik ze onfeilbaar. Maar plots zijn wij het die zogezegd de wijsheid in pacht hebben? Zou het kunnen dat je nog erg erg jong bent, beste, en nog heel heel veel moet leren? |
Citaat:
Het is een droom die nooit uitkomt, weet je. Het lijkt me realistischer om te werken met wat we werkelijk bij de hand hebben. Dagdromen is leuk maar als het putje winter is, kan je maar beter zien dat je een warm huisje hebt met een goede kachel. Denken dat de aliens de wereld gaan komen redden, is gewoon de extreme 'deus ex machina'-gedachte. Dat komt alleen voor in verhalen en sagen om een happy end te forceren. Het echte leven is geen verhaaltje of sage met een happy end, sorry. Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Waarom komen ze niet tussen in onze conflicten? Wij hebben ze zelf gecreeerd door ons bewustzijn, wij laten ons ook manipuleren. Dit kan cru lijken dat ze infeite niet helpen maar wij hebben zelf gekozen om de resultaten van onze gedachten en acties in deze realiteit te ondervinden. En uiteindelijk heb je niets verliezen in the bigger scheme of things, de dood is een illusie. Als er van de huidige overheden ooit een "disclosure" komt waarbij de UN en de president van Amerika het eens komt te zeggen, dan zal het zeker ter manipulatie van hun voordeel zijn. Citaat:
|
In mijn vorige post sprak ik over de Pleiadians en de Sirians. Bij deze een bericht afkomstig van de Sirians:
Citaat:
|
En hier nog een bericht van de Sirians, hoe buitenaardse rassen vanuit hun standpunt de aarde waarnemen, en ook een stuk over de mensen die nog altijd niet kunnen geloven dat aliens bestaan en zelfs hier op aarde zijn:
Citaat:
|
Leuke SF verhaaltjes. That's it.
|
Citaat:
|
Citaat:
Kan je je voorstellen hoeveel tijd en energie hij zo aan die flutverhalen zou besteed hebben? |
Citaat:
De wereldleiders weten dat en hebben de opdracht gekregen vanwege hun buitenaardse mede samenzweerders om het bloedbad in Syrië voor te doen als een lokale burgeroorlog waar ze wegens meningsverschillen niet kunnen tussenkomen. Een speciale reuzachtige bunker werd door de Sirians gebouwd in Antartica onder het smeltend ijs om de wereldleiders en hun families op te vangen met de belofte dat ze als enige 'mensen' zullen overleven en een mooie toekomst als beschermde minderheid in een wereld van aliens zullen krijgen. De gelijkenis is duidelijk: .........................................Assad de Sirian.................................................. ...................Assad vermomd als Syrian................... . Hier een schets van de ingang van de speciale reuzebunker in Antartica: |
Citaat:
Syrië.... Sirian... (euro valt) Hoe kon ik zo blind zijn ? Het is overduidelijk, de oude legenden zijn waar !! (begint gelouterd aan pelgrimstocht naar Bugarach) |
Citaat:
Hij zou het bijgevolg stukken moeilijker hebben om zijn wereldbeeld bij te stellen dan de gemiddelde scepticus. |
Citaat:
Citaat:
. |
Citaat:
Als je zegt dat die regel opgaat voor mij, dan gaat het nog veel meer op voor debunkers zoals Randi, en wetenschappers die er een carrïere op gebouwd hebben. De vraag is gewoon, welk wereldbeeld is correct? Geen enkel wereldbeeld is misschien volledig correct, maar diegene die het meest openlaten zijn het meer correct. Alleszinds die van Randi en consorten niet. Die ontkennen zaken die bestaan. |
De grote filosoof Urbanus zei het nog het meest treffend :
http://www.youtube.com/watch?v=SUUzIcLk7g0 Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:44. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be