Allemaal heel straffe feiten hier.
|
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Mikoyan...Bel_p110.2C2-2 was hun eerste - toen geheim - vliegtuig wat überhaupt 900 kmh haalde, reikwijdte zal gene vette geweest zijn, tanken in de lucht bestond toen niet. Citaat:
Ik ben gewoon nieuwsgierig. ;-) |
Citaat:
http://en.wikipedia.org/wiki/Harry_S...rt_of_Cold_War With the Soviet Union expanding its sphere of influence through Eastern Europe, Truman and his foreign policy advisors took a hard line against the USSR. In this, he matched American public opinion, which quickly came to view the Soviets as intent upon world domination.[86] http://en.wikipedia.org/wiki/Truman_Doctrine Ook de fout van de Russen: A 1949 cartoon by Herblock. http://www.fsmitha.com/h2/ch24cld.html (3-tal blz...) Cold War: 1945-49 Truman and Churchill versus Stalin |
Ik wacht nog tot een Russische klokkenluider deze uiterst geheime informatie vrijgeeft.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Zou hij gelijk hebben ? parcifal, six ? Zijn jullie Aliens ? Is DAT het geheim ? |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De kans dat leven bestaat op andere planeten buiten ons zonnestelsel, indien de planeten gelijkaardig zijn aan onze aarde, is bijna 100%. Er is zelfs een flinke kans dat Mars, of manen van Jupiter, leven bevatten. Wat bedoelt dr. Hawking met dom? Dat zij niet slim genoeg zijn om een motor te ontwikkelen die hen van hun planeet naar de onze zal doen varen. Je moet denken: wij hebben op astronomische schaal heel trage motoren. Denk aan hoelang Voyager onderweg is geweest om ons zonnestelsel te verlaten. Stel dat op een planeet holbewoners, of erger, planten en alien-dinosaurussen leven. Die zijn zeker niet slim genoeg om hier te geraken. Het kan echter wel zijn dat zij virussen dragen die hier niet bestaan en waar hier geen antistoffen tegen bestaan. Of er slimmere aliens bestaan? Ja, dit kan. Of zij ons in de gaten houden, ja dit kan ook. Het is niet onmogelijk. Maar wij zien hen niet. Dus ons leven baseren op hun bestaan heeft geen zin. Als je nog vragen hebt, mag je ze stellen en ik zal mijn best doen om ze te beantwoorden. Ik hoop dat ik niet arrogant ben geweest en dingen in mensentaal heb uitgelegd. Indien jij iets niet begrijpt, vraag gerust en ik zal het zo duidelijk mogelijk uitleggen. |
Citaat:
Zoals je zelf zegt het is aantoonbaar en dus het is wetenschappelijk bewezen dat er zo'n werking bestaat. ( p.s. het is zelfs zo dat men bij nieuwe geneesmiddelen vereist dat ze beter scoren dan wat je kan verwachten aan placebo-effect alvorens men over 'medicinale werkzaamheid' kan spreken ) De vraag is natuurlijk ... hoe ga je dat placebo-effect willen opwekken ? In feite maakt dat niet uit zolang de patiënt er maar zelf in gelooft. Men kan opteren voor een medicinaal-nietsdoend pilletje in een klassieke geneeskundige omgeving waarin ( zeer terecht !!! ) mensen kunnen blijven geloven of men kan opteren dat te verkrijgen uit een alternatieve sfeer ( tenminste zólang die vlieger opgaat natuurlijk ) Als mensen beginnen door te krijgen dat bv homeopathie in werkelijkheid dikke quatsch is dan valt het geloof in dat systeem + de placebo-werking ervan weg Citaat:
En deels ook weer wel... Klassiek of alternatief .... een systeem waar je niet met klinkende munt zult voor moeten betalen daalt ook in geloofwaardigheid. Zie maar naar de astronomische bedragen die worden gerekend door velen van die charlatans. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
Maar ! Dat neemt niet weg dat mogelijk hun voorouders daar wél in gelukt zijn.:-) Een beschaving kan namelijk vergaan, en de mensen terug tot op een lager niveau zakken. De geschiedenis van die beschaving blijft dan verder bestaan in de vorm van legende's , mythes en volksverhalen, de technologie van weleer word " magie " en " hekserij ". Zulke zaken kunnen zowel Aliens als onszelf overkomen ... Het kan ook dat op andere planeten héél intelligente wezens bestaan, die ons reeds bezochten, en zich voor de één of andere reden niet openlijk kenbaar willen maken. Dat je je leven niet moet afstellen op deze mogelijkheden ga ik akkoord mee, en dat doe ik dus ook niet. Het mag allemaal bestaan, of niet bestaan, dat verandert juist niets aan ons dagelijkse leven. Desondanks blijft het mij boeien. |
Citaat:
Er zijn wat onverklaarbaarheden in het verleden maar helaas is dat niet waarschijnlijk. Nuja, verleden, wij hebben de toekomst voor ons. Er zijn radiotelescopen die expliciet luisteren naar tekens van de buitenwereld. Ik dacht dat je ze online kunt volgen, ik zal eens zoeken. Zal je wel interesseren, niet? |
De theorie is anders inderdaad wel interessant. De Sovietschrijvers Ardaki en Boris Strugaski hebben ze beschreven: wat als er wezens onder ons leven die ons op onmerkbare wijze vooruithelpen?
Het is iets wat veel mensen blijft fascineren. Echter, om te kunnen achterhalen of het zo is, moet men het hoofd koel houden. Je snapt uiteraard hoe winstgevend het kan zijn om zichzelf uit te geven voor iemand die contact heeft met aliens. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:33. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be