Citaat:
|
Ik vind toch dat hier veel gescheld te lezen valt...
Heeft er nu iemand échte bewijzen dat Aliens NIET bestaan ? Want er bestaan miljarden planeten, zoveel weten we ondertussen... Zeggen dat wij de enigsten zijn doet mij denken aan een primitieve stam die op een eilandje zou wonen, midden in de oceaan, en zich zou voorstellen dat zij, die paar honderd man daar, de enigste mensen op aarde zijn... Dat hun eiland de enigste vaste grond is , en heel de rest van de planeet water... |
Citaat:
Betekent dit echter dat ze hier op de Aarde zijn, of geweest zijn ? Tot zolang er geen bewijs hiervan geleverd is, ga ik er van uit van niet. Citaat:
|
Citaat:
Ik wil je alleen zeggen dat ik enorm zelfzekerder ben geworden dat ik al die kennis opgedaan heb. Ik kan wetenschappelijk bewijzen dat de aarde hol is en dan klopt het nog eens met channeling, esoterie, legendes, geschriften en sommige artefacten. Ja, dan twijfel ik er niet meer aan. Ik wil dit delen met mensen, daarom ben ik hier. Geloof jij het niet, is niet mijn probleem. SMD dan. |
Op een of andere manier wil ik wel de optie onderzoeken in hoeverre de buitenaardsen een bestaan hebben op de aarde en omwille van welke redenen...er zou een duidelijk bewijs moeten te vinden zijn, dat aantoont dat ze een probleem hebben, in context van de maatschappelijke vraagstukken zijn de problematieken eerder mannelijk als vrouwelijk van aard en dat de evenwichten voorlopig binnen het besef van het probleem van de blokkering die tot gevolg heeft gehad dat er een planeet werd vernietigd werd door de te mannelijke dominantie in verband met bepaalde "machtsproblematieken" in potentie betekend 'macht' hebben nog niet dat je controle hebt over bepaalde processen en dat is de matrix bij wijze van spreken, iedere reactie is wat anders en toch de angst regeert in de reactie zelf blijkbaar ?
|
Citaat:
Politici, zakenlui, financiers, zij behandelen de mensheid als kuddevee, wiens huid en vlees zij verhandelen... Het is maar een gedacht natuurlijk. Ik heb geen bewijzen. |
Citaat:
En het is niet omdat ze een probleem hebben of hun planeet vernietigd is dat ze hier komen piepen zijn hé... |
Citaat:
Maar dit is een goed overzicht als basis : |
Citaat:
:lol: |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.nationalgeographic.nl/art...oceaan-ontdekt |
Citaat:
Te vinden op 410 tot 660 kilometer diepte in de aardkorst. Wat wel enorm toevallig is of net niet, want volgens mijn berekeningen is de schil van de holle aarde 480km dik. Hoe ze dat water detecteerden, is mij een raadsel en gebruik dit zeker niet als bewijs van een holle aarde. Het kan wel een echte aanwijzing zijn als de data effectief klopt. |
Citaat:
|
Citaat:
Je moet dat zien als warme pap onder hoge druk met een bepaalde hoeveelheid water als element van die pap. Natuurlijk is de omschrijving "ondergrondse oceanen" compleet belachelijk, maar dat verkoopt wel beter' |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:08. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be