Citaat:
Het ging erover of dat onze technologie gekopieerd of geïnspireerd was op alien-technologie en of dat dat voor ons zou verborgen blijven. wel, ALS uw geëerde 'betrouwbare mensen' dat zouden stellen dan weten we alvast dat het prietpraat is. |
@Praha, tijd de film te bespreken? Are we in contact with another mind?
|
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat over het feit dat er bestuurde vliegende voorwerpen gespot worden in het luchtruim van alle continenten door niet de eerste en de beste personen (alhoewel doorsnee-mensen deze observaties tevens doen). Voorwerpen die tot zulke vliegprestaties in staat zijn die wij met onze huidige (bekende) technologie niet kunnen evenaren. Men noemt die voorwerpen 'niet-identificeerbare vliegende voorwerpen', of in het Engels :'ufo's'. D�*�*rover gaat het in essentie. Men kan het bestaan van zulke tuigen gewoonweg niet meer ontkennen. |
Citaat:
https://m.youtube.com/watch?v=czKEJEFNwUY |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=GqAllf_BKEw |
Citaat:
|
Er is toch altijd zoiets geweest, "aliens on the moons".
En van die complottheorieën over de achterkant van de maan. |
Citaat:
Vertel eens hoe we dat denken te weten ... toch niet die vermeende onfeilbare respectabele getuigen ? Citaat:
Er is tot nu toe, ik kan me vergissen, geen enkel geval bekend waarbij geverifieerd is dat die bijzonder 'vliegprestaties' ook werkelijkheid waren. Citaat:
Een term die inderdaad niet te ontkennen valt, bij definitie. Je doet het voorkomen als ware het dat die term is uitgevonden speciaal om uw 'bestuurde vliegende objecten met bijzonder meta-technologische vliegprestaties' te beschrijven. |
Citaat:
De zaak moet ondertussen bezaaid zijn met die dingen. Wat een bijzondere niet-met-onze-technologie-te-evenaren vliegprestaties toch |
Citaat:
|
Hebt ge netflix? Daar staat een docu op over rare dingen op de maan.
Eerst lachte ik er ook mee, na die docu stelde ik me toch vragen. "Zijn die beelden echt?" Als ze echt zijn zijn er toch rare dingen op de maan. |
Citaat:
|
Wel Geert, ik denk niet dat het alien is. Ik denk dat wij mensen veel verder staan dan we durven vermoeden.
Zoiets als de Jetsons :) https://www.youtube.com/watch?v=cArZavRkRYI Vanaf 3min. It is real. |
Citaat:
Eén radar zou zich kunnen vergissen omdat hij bijvoorbeeld niet goed werkt. Maar, helaas voor u, het zijn veel radars die deze vliegprestaties vastleggen. Zij zouden zich dan allemaal vergissen. Eén piloot zou zich kunnen vergissen, dat is waar. En twee piloten ook. Misschien zelfs drie. ¨Maar niet zovele piloten overal ter wereld. Wanneer bovendien de bevindingen van die piloten vaak worden bevestigd door de grondradar, dan is het plaatje duidelijk. Toch maar eens wat bijscholen op dit vlak. Ik raad u het zeer gedegen (en nuchter) boek aan van Leslie Kean, UFO ‘s. Een relatief recent boek uit 2010. Het is wel in het Engels, maar dat zal voor u wel geen probleem zijn. Dit natuurlijk indien u zich wilt informeren. Als u daarentegen zegt: “heel die ufo-geschiedenis, is larie en apekool”, tja dan zijn we uitgepraat. |
Citaat:
En waarom zou die niet kunnen crashen? Zelfs een vogel kan crashen. Niet vaak, maar het gebeurt. Een tot nu toe niet gekende (of bekend gemaakte) technologie, is niet volmaakt. Niets is volmaakt. |
Citaat:
Zie je, het is absurd en onnozel om eigenschappen toe te dichten aan iets wat "unidentified" is. |
Citaat:
Daarentegen zijn deze onbekende vliegende tuigen niet ‘unidentified’ voor wat hun vliegbewegingen betreft. Men kan die vaak volgen op de radar. En telkens weer staat men versteld van de snelheid en het plotse veranderen van richting. Dat zijn nu eenmaal de feiten. Ontkennen heeft geen zin. Radars over de hele wereld liegen niet. |
Citaat:
Neen toch? We mogen niks uitsluiten! |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:45. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be