Citaat:
Dat bedoelde ik dus. |
Ja weet gij het? Als ik het zeg geloof je me niet en is het nog grotere mumbo jumbo
|
Is de empirische werkelijk rondom u dan zo banaal dat je je met zo'n zweefkezerij moet bezighouden?
|
Neen, ik ben een vrij gezegend man. Maar ik volg niet alles mee op netflix, dan trek ik me terug op de tablet en doe ik eens alien ;)
Met wat houdt gij U eigenlijk GANSE DAGEN bezig? :p Oneliners posten op politics. |
Ik geloof in iets.
Ik weet fiets niet wat het is. Wat is dat voor bullshit?? |
Citaat:
|
Citaat:
Uiteindelijk weet je de fiets niet wat het is. Ik geloof dat trouwens niet, dat is voor mij een zekere "wetenschap". |
Citaat:
|
Ja wat wil je dat ik doe AJ? Mezelf hier belachelijk ga maken door mijn ervaringen bloot te leggen? Neen dat ga ik niet doen. Er is gewoon iets, ok?
|
Citaat:
|
Neen iets, 1% dus ge weet niet wat het is, alleen dat er iets is.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De vruchten zijn troost en houvast. |
Neen Jack dat is de onwetendheid.
Angst en onzekerheid. Wat zou jij doen als er een alien contact met je maakt? Verbaasd zijn, toch? Het komt nooit zoals verwacht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
( trouwens je had het daarnet alleen over radars ... meerderen die zich niet zouden kunnen vergissen ) ...maar misschien kunnen we gewoon even een praktisch voorbeeld aanhalen dan snap je het misschien ? Neen 100 radars stellen vast dat een bepaald phenomeen zich met een acceleratie van 100m/s² plots verplaatst Hoe gaat de piloot dat bevestigen ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:09. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be