Citaat:
Heeft er trouwens iemand uit die kliek effectief voor een rechtbank, onder eed, verklaring afgelegd? Zeggen dat je het wil doen en het ook effectief doen zijn twee verschillende zaken! |
Citaat:
Het blijft wachten op de allereerste die met tastbaar bewijs af komt. |
Citaat:
Ik vind het persoonlijk echter onwaarschijnlijk dat ze honderden charlatans verzameld hebben, waarvan allen gewerkt hebben voor het leger of voor de aerospace industrie, die allemaal een bende leugenaars zijn van de eerste tot de laatste. Ik vind dat gewoon zeer onwaarschijnlijk. Vele van deze mensen zijn piloten, astronauten, of mensen die controle hadden over kernwapens. Zij zijn bovendien grondig geevalueerd op hun psychische stabiliteit. We moeten volgens mij eerlijk zijn en rekening houden dat ze de waarheid spreken! |
Citaat:
|
Citaat:
Luister bv naar deze verklaring. Ofwel is deze man een leugenaar van jewelste, ofwel spreekt hij de waarheid, er is geen middenweg. En dat geldt voor alle getuigen uit de disclosure project wegens het detail van hun getuigenis, er zijn nog talloze zulke getuigenissen die ik zou kunnen posten. Ik blijf mij mijn standpunt dat het onmogelijk is dat zij allen zulke fantastische leugenaars zijn. UFO Crash in Peru: https://www.youtube.com/watch?v=2VaeZRH9R2Y |
Citaat:
|
Citaat:
Je mag altijd zaken uit zijn relaas aanhalen om aan te tonen dat jouw redenering klopt, dan discussieren we tenminste inhoudelijk. ;-) |
Wij zijn de hemel, wij zijn de aarde.
Wij zijn de alien. |
Citaat:
Zo uit het niets, wanneer het even stil was aan de toog, riep die zo'n dingen. En daarna terug in slaap vallen. En wij maar wachten tot de gerolde sigaret aan zijn vinger begon te schroeien... |
De stand van zaken.
Een eenvoudig en interessant boekje kwam vrij recent op de markt wat dit onderwerp betreft (2016, Aspekt). Het is van een zekere Robert Jan Blom, journalist. Het boek heet: De stand van zaken UFO's. Mensen die onbevooroordeeld er meer van willen weten, zouden het zeker kunnen aanschaffen. Het boek telt 182 blz. en het kost de luttele som van €12.95. |
Citaat:
|
Citaat:
De kans hiertoe is zéér klein. Eigenlijk onbestaande. Meer nog, ook al vertelt u meestal onzin, er is een kleine kans dat u ook eens iets zinnigs zegt. Maar ook deze kans is in feite zo goed als onbestaande. |
Citaat:
|
Citaat:
Gezien de (enige) recensie tip ik op een waarschijnlijk goed geschreven schnabbel van een joernalist. Voeg misschien uw recensie toe, Oostelijke? Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Ik sprak dan ook over een eenvoudig boekje. Kortom, u hebt het weer eens niet gelezen. Maar u wauwelt wel recensenten na. Typisch voor debunkers. |
Citaat:
Is de veronderstelde bewijslast ervan groter dan de diarree van youtube filmpjes die hier gepost worden, ook door u? U wauwelt alleen hersenloze UFO-warhoofden na. Vreemd, want ik schat u intellectueel hoog in. Moet ik dat herzien? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Jij bent ontplofte sterren die hier via het universum (de hemel) zijn binnengedrongen op de aarde en aldus ben je de hemel en de aarde. Het Koninkrijk is in en rondom U AJ. Het is omnipresent en er is "Iets" dat daar lichtjaren voorsprong in heeft dan de mens. Maar door uw instelling zult gij daar maar matig over te weten komen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be