Pandareus |
23 november 2017 19:06 |
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Het Oosten
(Bericht 8580167)
.
En dat kunnen we dus ook niet. We kunnen hoogstens zeggen dat Allah kan bestaan.
|
We kunnen hoogstens zeggen dat niemand ooit enig bewijs kon/kan leveren voor het bestaan van Allah & company.
Citaat:
Maar we mogen nooit beweren dat er geen leven bestaat in galaxie X omdat we daar geen bewijs voor hebben. En dat laatste is nu precies wat u beweert i.v.m. ufo's.
|
Citaat:
Niemand heeft het hier over wazige Youtube filmpjes.
|
Enig idee hoeveel honderden keren je hier al verwezen hebt naar die wazige filmpjes ? Maar goed, momenteel gaat het over de beweringen van hoogbejaarden die in de herfst van hun leven wat beweringen op papier hebben gezet met nul komma nul bewijs. En een paar hearsay fantasten om de zaak op te leuken.
Citaat:
Indien de brief van Sarbacher authentiek is (en daar ziet het naar uit)
|
De authenticiteit van zijn brief is irrelevant, enkel het bewijs voor de inhoudelijke claims is van belang.
Citaat:
dan zie ik niet goed in waarom hij minder geloofwaardig zou zijn dan lijnpiloten die geconfronteerd worden met ufo's.
|
Niemand betwist het feit dat er piloten zijn die dingen gezien hebben die ze niet kunnen verklaren.
Citaat:
Wanneer hij zich de discussie herinnert in zijn 'kantoor' dat de structuur van deze 'aliens' veel weg had van deze van sommige insecten (hij preciseert ook waarom men denkt dat dit zo is) dan is dat niet iets wat men uit zijn duim zuigt.
|
Fantasten zijn er altijd geweest, en zullen altijd blijven bestaan. Trouwens, discussies interesseren niemand : het gaat om tastbaar bewijs van de claims die men maakt in die discussies.
Als ik zeg dat ik een roze vliegende eenhoorn gezien heb, dat aan jou vertel in de marge van een vergadering en jij gaat dat in je ouwe dag te boek stellen of "onder ede" in een verklaring neerpennen dan hebben we juist niets. Nul komma nul.
Citaat:
Zeker niet in de jaren '80, datum van deze brief. Hij zegt gewoon (sommige dingen...)wat hij zich herinnert uit die vroegere tijd als antwoord op een brief.
|
Een oude wetenschapper die gewoon een praatje maakt...
"ah ja, voor ik het vergeet, 50 jaar geleden heb ik van een collega vernomen dat die op de vergadering waar ik afwezig was vernam dat de overheid een vliegende schotel heeft. En ja, ik heb daar 50 jaar niks mee gedaan maar nu voel ik de drang opkomen om dat te vertellen". :roll:
|