Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Bigelow kan er misschieb een joetjoep filmke over maken ? |
Citaat:
Waarom heel die poespas? En nochtans volgens Elizondo “is there a lot , a lot more.” |
Citaat:
Hij mag het niet ! :lol: |
Citaat:
En wanneer men zich daar niet aan houdt, kan men goed in de problemen komen. Lachen is gezond daar niet van, maar gelieve u toch wat eerst beter te informeren. |
Citaat:
Ja, met ernstige zaken zoals vliegende schotels valt niet te lachen hee HO ? |
Ik ben momenteel de remake uit 2009 van de scifi serie "V" aan het bekijken. Mooi, prachtige vliegende schotels. https://www.imdb.com/title/tt1307824/
Jammer dat Elizondo & company nooit met dergelijk tuig afkomen. |
Citaat:
|
Citaat:
Welke fallacy is dit nu ook weeral:roll:? |
Citaat:
|
Citaat:
Welke fallacy. Ik zien geen fallacy. De man werkt nauw samen met de Amerikaanse overheid. Meer bepaald met de NASA. Dat de Amerikaanse overheid steeds meer taken overlaat aan privé-bedrijven en daar mee samenwerkt, is al lang aan de gang. In ons geval is dit Bigelow Aerospace. En wellicht zijn er nog ettelijke andere bedrijven die met de NASA meewerken. Want het bedrijf van Bigelow is natuurlijk niet het enige privé-bedrijf dat samenwerkt met de Amerikaanse overheid. Door de aard zelf van de samenwerking wordt ook zeer sensitieve informatie die valt onder classified information doorgespeeld aan zulke bedrijven, in casu aan het bedrijf van Bigelow. Het bedrijf weet dit en houdt zich aan de (zeer) strenge regels van geheimhouding. Zo goed al zeker kreeg het bedrijf van Bigelow ook informatie toegespeeld van het nu beruchte NASA-onderzoek naar Ufo's , een jarenlang onderzoeksproject onder leiding van Louis Elizondo. Niet alleen Bigelow houdt zich aan de regels van geheimhouding. Ook Elizondo doet dit blijkbaar vermits beiden heren er niets over kwijt willen en hierover geen nadere informatie willen noch mogen lossen en ze dit in zoveel woorden ook zeggen. Alhoewel, en daar moet men niet zoveel verbeelding voor hebben, ze beiden over een pak informatie beschikken. En de vraag is dan ook gerechtvaardigd: waarom heel die poespas? Het onderzoek werd gefinancierd met Amerikaans belastinggeld en dient dan ook volledig openbaar worden gemaakt, alle foto's en alle filmpjes incluis. Vaneiges. En nu ook aan u: informeer u eens wat over dit onderwerp. Misschien zult u dan wat minder irrelevante vragen stellen. |
Citaat:
Ik lees daar +- 170 parsecs Al eens bij stilgestaan hoe groot die lichtkegel is ? |
Citaat:
Zelfs een tiener begrijpt geheimhouding. Trollen natuurlijk niet. :-P |
wel ja, omdat aliens volgens believers toch graag fysiek menselijke trekjes geven
Ik kwam bij toeval deze tegen...misschien is een aan aanpassing in de Drake vergelijking nodig ... dat scheelt een paradox |
https://www.hln.be/wetenschap-planee...emen~a20fb00b/
Buitenaards leven is misschien wel dichter dan we ze zouden denken... |
België test opvolger van F16
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik mag het allemaal gaarne lezen, gewoon leuk, maar ik geloof er allemaal niets van.
Tot nu is er geen enkel hard bewijs. En dat is voor mij immer zeer van belang. Niet alleen hierbij. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be