Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Toemaatje van hetzelfde artikel: Ik zal jullie eens iets vertellen”, begon de 77-jarige Sanders tijdens de opnames van een populaire podcast. “Mijn vrouw eist dat ik de informatie die er is, openbaar maak.” Daarop vroeg de presentator van de show of Jane, de vrouw van Sanders, gek van ufo’s is. “Nee”, ontkende Sanders. “Maar ze wil wel graag weten of ik iets weet als senator. Ze vraagt me regelmatig of ik toegang heb tot enige informatie.” |
Citaat:
Hoeveel volk daagt er effectief op aan het militaire domein Area 51 om te kijken of er ruimtewezens zitten? Op sociale media en vooral Facebook heeft een opmerkelijk event zich als een razende bosbrand verspreid: de bestorming van het militair domein Area 51 in Nevada in de Verenigde Staten. Ruim 2 miljoen mensen willen er vandaag zogezegd bij zijn als de bestorming wordt ingezet om eens en voor altijd uit te maken of er buitenaardse wezens verborgen worden gehouden. Het event is niet meer dan een uit de hand gelopen grap, maar nu dagen mensen toch echt op. (VRT, news ) Toch maar afwachten of de soep zo heet wordt opgediend. Maar het gaat wel de goede kant op. |
Citaat:
Het was een scheet in een fles. |
Citaat:
Vraag is: is dit het begin van het einde voor zulke manifestaties, of .. is dit het einde van het begin van zulke manifestaties. Zullen er in de toekomst nog volgen? Mocht het zo zijn dan zit de Amerikaanse overheid wel met een groot ei. In ieder geval, diezelfde Amerikaanse overheid was er niet gerust in. En wellicht terecht. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ben gearriveerd. Vanavond groot vuurwerk in A51.
|
Citaat:
Mocht het iets zijn, wat dan ook dat echt géén daglicht mag zien, gaan de 'betogers' echt wel moeten opletten denk ik. :twisted: Bestorming Area 51 om aliens te zien, blijft uit. Had ik wel verwacht. :lol: |
Citaat:
"Amerikaans leger geeft bestaan van ufo's toe: "Geen uitlaat, geen strepen, ongelooflijk snel en steeds meer". (Nieuwsblad, 19 september 2019) Dit fenomeen is wereldwijd te bespeuren. En dat wil al wat zeggen. De debunkers moeten het nu stilletjes benauwd krijgen. En terecht. |
Het bestormen van Area 51 om de Ufo's aan de wereld te kunnen tonen blijkt geen groot succes : enkel een paar honderd LoLo's zijn komen opdagen, en niet de honderduizenden facebook warriors die op voorhand 'present' gaven.
Leuke mensen wel : |
Citaat:
Misschien is zelfs het schema tot die disclosure slim en op voorhand uitgetekend. Mogelijk scenario: 1)Men laat een geheim overheids ufo-onderzoek (Advanced Aerospace Threat Identification Program) (AATIP) van miljoenen dollars uitlekken in een paar kranten door een voormalige onderzoeker (Elizondo). 2)Dezelfde onderzoeker (Elizondo) van dit onderzoek neemt ostentatief ontslag en gaat zelf op zoek naar de waarheid, zo lijkt het. Dit omdat de overheid zogezegd zo goed als niets van het onderzoek wil mededelen aan het publiek. 3)Deze onderzoeker weet dan een paar piloten te over te halen voor de camera hun verhaal te doen. Piloten die het verschijnsel ‘ufo’ als zijnde vliegende tuigen voor de videocamera publiekelijk bevestigen (o.a. piloot Lt. Ryan Graves, David Fravor, en anderen) . Meerdere piloten beginnen uit de biecht te klappen. 4) De onderzoeker (Elizondo) neemt vervolgens contact op met een hoge functionaris (Christopher Mellon). Deze functionaris regelt een onderhoud van één der piloten met Amerikaanse congresleden (is effectief zo gebeurd). 5)De Amerikaanse luchtmacht verplicht vervolgens de piloten als het ware om ufo-encounters te melden. 6)De Amerikaanse overheid bevestigt tenslotte dat ufo’s bestaan en dat deze tuigen zich meer en meer manifesteren. 7)…? (verdere onthulling ,wellicht te verwachten in een vrij nabije toekomst) |
Citaat:
Waarnemingen zijn er geweest, zijn er nu en zullen er zijn. Het mysterie blijft en verklaringen zijn cheap. De Psychosociale hypothese is veruit (vele lichtjaren) de beste verklaring. Alien-Believers vinden dat te normaal en zullen dat nooit accepteren, ook al is er geen enkel bewijs dat Ufo's iets met aliens te maken hebben. |
Citaat:
Men zou zelfs kunnen zeggen: stilletjes, stapje voor stapje, langzaam maar zeker wordt het Amerikaans publiek voorbereid op het feit dat er vliegende tuigen hun luchtruim bevolken die men niet kan thuisbrengen en waartegen de Amerikanen niets vermogen. Uw 'psycho-sociale' uitleg kunt u op uw buik schrijven, vrees ik. Wie ze zijn, weten we niet. Ze hoeven niet noodzakelijk 'buitenaards' te zijn. Natuurlijk niet. Maar ze kunnen het zijn. Er rest natuurlijk nog die derde mogelijkheid: de Amerikanen zelf hebben in hun 'dark programs' deze tuigen ontwikkeld en houden zelf(s) het Amerikaanse leger voor de gek door hun 'ultra-secret' gedrag. |
Citaat:
Alle waarnemers uit die tijd leugenaars? Of fantasten? Of mensen die zich vergissen? No way! https://www.cia.gov/library/readingr...act-or-fiction Laatste verslag op pagina 13 lijkt me wel wat om nu maar een voorbeeld te geven. |
Citaat:
Écht ....da's dan zoiets als met een hete naald door een open deur wandelen... of wat ? |
Citaat:
Of denkt dat ge dat ge erboven staat omdat ge wat boekskes gelezen hebt met 'getuigenissen' Niks dus ...zoals gewoonlijk Enkel misschien een begin van een impliciet einde aan wat iedereen als wist dat het de hele ufo hetze de VS airforce als dekmantel zeer welgekomen was |
Citaat:
Lijkt me nogal wiedes als zéér positieve 'prognoses' van de initiatiefnemers laten uitschijnen dat 2 milj personen daar wat amok gaan komen maken |
Citaat:
Ze waren er nooit zo keened op wat vrij te geven omwille van de stoom nog wat op te drijven...bij mijn weten hebben ze nooit ontkend dat er zoiets als ufo's zouden zijn. Lijkt me ook sterk daar de term zelf ('53) door de USAF is geïntroduceerd Citaat:
Probeer het nu nog eens maar dan zonder verdere presumpties Je zal merken dat de uitdraai ook in die richting gaat |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:30. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be