Buitenaards bezoek in België ? Niet echt nieuws, deze video is van 1989, maar zoals altijd doodgezwegen in de officiële media ...
Het leger op jacht naar UFO's !! http://www.youtube.com/watch?v=tIGXdv-Chjo Welke doodsbange struisvogels blijven nog hun kop in het zand steken nu ? Durf de waarheid in ogen zien, wees geen lafaard : de Aliens zijn onder ons ! Zij houden ons in het oog ! |
En dat zou dus moeten blijken uit dit flut filmpje?
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
http://www.crystalinks.com/abduction.html Citaat:
|
Hier een speciale site voor beginners en onwetenden. Krik uw kennis over Aliens op hier :http://aliens.goedbegin.nl/
Meerdere links, en klare uitleg voor zij die ( nog ) niet geloven in buitenaardse wezens. Lees en Leer ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
9.00 : Exodus komt aan op zijn kantoorjob.
9.15 : start pc op en leest niburu.nl 10.00 : copy/paste van het artikel van de dag naar dit forum. En dat is dan bewijs voor het 'meer en meer' ontwaken van de mensheid. :-D Enfin : http://skepp.be/nl/buitenaards-leven...varing-deel-ii Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ik heb ( toen die nog bestonden ) steeds gevonden dat die mensen geen gevoel voor humor hadden, en geen enkele fantasie ... " Feiten " en " orders ", meer kwam er niet uit...Dat moet jou toch geruststellen ? Gendarmen zijn geen " gedrogeerde linkiewinkie hippie's die uit het zothuis ontsnapt zijn ".:lol: |
Citaat:
10.20 vind niks geschikt voor hem, want hij is te oud en afgeleefd, en tegenwoordig eisen ze dat je een bewijs voorlegt dat je geen geslachtziektes hebt...Grrr...Pech 10.21 surft dan maar naar dit forum om wat te trollen op de draad over Aliens Daar maakt hij zich weer grandioos belachelijk met zijn stomme posting, en word zoals gewoonlijk in zijn vieze, versleten onderbroek gezet.:lol: |
Citaat:
Maar als je nu werkelijk niet ziet van wat een bedroevend laag niveau dit filmpje is, dan kan ik inderdaad alleen maar in ongeloof toekijken. Citaat:
|
Citaat:
Nét zoals de gendarmen vroeger : eerst bewijzen dat je onschuldig bent, tot d�*n ben je een verdachte. Ik zie niet wat je niet begrijpt ? Gendarmen bezaten niet de minste fantasie, geloofden enkel in harde feiten, je moest al je beweringen bewijzen. Daarom verdenk ik die mannen er ook niet van om UFO's gewoon uit te vinden, bijéén te fantaseren, en ik denk ook niet dat zij gedrogeerd waren en hallucnatie's hadden. Duidelijk nu ? |
Ik ben van mening dat zonder ons medeweten er al lang mangemaakte voertuigen zijn die zich verplaatsen op het aards magnetisch veld.
|
Citaat:
|
Citaat:
Weer een bewijs dat je met een half oog naar de aangebrachte zaken kijkt. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
En hun getuigenis laat het vast staan dat het hier met tuigen gaat met een voor ons ongekende capaciteit. Geruisloos blijven hangen. Gigantisch lichten op de zeide van een driehoek. Ze getuigden zelfs dat ze een rood object uit één van die tuigen zien komen hebben, en geruisloos rond een kerktoren zien zweven. En het object ook laserstralen naar de grond hebben zien zenden. Verzin daar maar eens een natuurlijke verklaring voor. :-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Is kolonel niet lager als korporaal-chef ? :roll: Die F16´s en piloten die hun QRA-opdracht vervulden was zomaar tijdverdrijf hé, ook al die verkeersleiders/radartechnici waren beter naar de cinema geweest zeker ? :roll: Je weet toch waarom ? Want de drie opsporingsradars (ASR) van Glons (Nato HK-bunker), Beauvechain (Bevekom) en Semmerzake hadden al die dagen gelijktijdig knal identieke pannes (dezelfde coördinaten en moves van die dikke blips), dit op meerdere radardisplays, dit heeft de Vlaamse en Waalse verkeersleiders en dito radartechneuten tegelijkertijd misleid, dat kan alleen maar een wereldsamenzwering van de CIA geweest zijn en-of Mossad en wie weet ISI, die hebben zeker synthetische blips geprojecteerd in de circuitcards van al die radarreceivers tegelijkertijd. Euh maar meneer die circuits waren toen analoog want ze werken daar altijd met real deflecting primary video meneer dakandusnie.... LOL En die sjieke Gendarmen in die film hadden zelfs Golf II GTI´s in die tijd, klopt dat wel ? Het Belang zegt van wel dus klopt het, zelfs de massamedia schrijft het, met foto´s van toen . :-D Citaat:
Citaat:
|
Ik heb die docu hier al vele malen aangehaald. Als je de sceptici wijst op de getuigenissen van de rijkswachters, dan blijft het stil natuurlijk. Getuigenissen die bevestigd zijn door radarwaarnemingen, andere getuigen (burgers, militairen), enz...
Of ja, dan komt men weer aandraven met de vervalste foto van Petit Rechain van de eerste de beste nobele onbekende die zonder bewijs zegt dat hij één fotootje vervalst heeft, en dan is heel de zaak af. Wat is het toch simpel om scepticus te zijn. |
Gendarmen liegen nooit.
We mogen dus op basis van deze getuigenissen Comité P afschaffen. |
Zijn de aliens ook voor Nijvel veantwoordelijk?
|
Citaat:
|
Citaat:
Wat betreft de belgische ufo-golf : Wat precies maakt het onmogelijk dat dat een experimenteel vliegtuig was, met bepaade stealth-eigenschappen? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Of geef me eens een bron van een mogelijk geluidloos experimenteel vliegtuig (ook als het de geluidsmuur doorbreekt) dat in de lucht ook kan stilstaan en - even in mijn geheime bron :lol: kijken - die het officieel technisch rapport van de luchtmacht blijkbaar in ´t kort samengevat heeft: Citaat:
Waarom gebruikten ze die prullen van Nato-tracking radars - in hun wendigste jachtvliegtuigen F16 van toen - die niet meer als een paar seconden zulke experimentele vliegtuigen konden volgen ? Waar 6 op de 9 lock-pogingen zelfs mislukten ? Waarom dus niet de detectie- en trackingmiddelen van die experimentele vliegtuigen waar je na enkele seconden al kunt ontsnappen van je F16-achtervolger ? En van bapaalde Stealth was het zeker niet hoor, want de gewone opsporingsradars van Glons en andere eenheden hadden "die experimentele vleigtuigen" gewoon op hun radarscherm kunnen volgen. Daarbij lukten ook 3 korte locks van de F16´s waar ze zelfs voldoende info uit haalden, nee de topsnelheid van die UFO´s konden ze daardoor niet meer meten. :-D |
Citaat:
|
Citaat:
Dus volgens jouw waren die tuigen afstandsbediend ? Wie bediende die UFO- tuigen dan ? Sinterklaas uit de grotten van Afghanistan ofzo ? |
Citaat:
|
Citaat:
totnutoe heb jij als Believerweetikveelaanwat nog geen spatje kunnen weerleggen. Vraagje waar belieft jij dan in ? Domme vraag eigenlijk: nergens aan natuurlijk lekker safe: nooit uitspraken of ook maar ruwe conclusies trekken niets nada kop in ´t zand. Beter deze vraag: wat doe je dan in dit topic ? In post # 9471 heb ik in de rapte wat vragen gesteld, daar kan je toch op iets antwoorden ? Indien niet: wat doe je dan in dit topic ? |
Citaat:
Gigantische driehoeken die laserstralen naar de grond zenden. Die geruisloos zweven boven de grond. Men kon zelfs op een bepaald moment zien dat het object ramen had bovenaan van waaruit een gloed kwam maar men zag niemand zitten. Een rood flikkerend object die geruisloos eruit komt te zweven en rond een kerktoren cirkelt. Dat is niet zomaar "iets". Het is duidelijk dat je in ontkenning bent. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik kan natuurlijk voor de rechtbank zeggen dat mijn auto onbemand geflitst werd of dat een UFwezen mijn nummerplaat gepikt had en daar net op die weg wegstoof. LOL. Voor de rechter is enkel de foto van mijn nummerplaat al een bewijs. De flitsradar is gecalibreerd he, dus meet ~ juist. Welk bewijs heb je nodig ? Moet ik je een Alien doorfaxen in 3D ofzo ? Citaat:
De steeds-maar-naar-bewijzen-vrager, typisch. Dan mag men hiet nog zoveel feiten/onderzoeksresultaten aandragen NOOIT zal er voldoende bewijs zijn, sure. Bewijs eens of je wel JBM bent voor wie jij je uitgeeft. LOL. In 3 D doorfaxen hé. ;-) Citaat:
|
Citaat:
Bewijs nu eens dat je de menselijke Veritus bent ? Je bent namelijk een niet te controleren iets dat woorden op mijn scherm doet verschijnen. dus Niet : forumgelul van een automaat. |
Citaat:
Test: met welke software ben je geprogrammeerd ? |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:11. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be