Citaat:
Of ik moest de exacte tijdstippen weten wanneer ze er zijn... Zijn die Westvlaamse aliens routineuze wezens? Ik bedoel, op welk tijdstip maak ik het meeste kans om ze te ontmoeten? |
Citaat:
Dit kan uiteraard alleen als men op het tijdstup tussen de vijfde en de zesde Duvel sterretjes begint te zien: het zijn interstellaire wezens. |
Citaat:
Na 2 ben ik al in een coma... :-( |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Z'n verwijzing naar de dubbele agenda van de Amerikaanse politiek en het Grootkapitaal, was dan ook niet mis te verstaan. Wsl daarom dat de hele zaal aandachtig meeluisterde (idd mét verlengtijd) en er nergens Parcifaliaanse reacties of andere ontkennende reutels te bespeuren waren. Ik denk dat er spoedig nog meer gasten van dat kaliber een en ander gaan opengooien, hope so. ;-) |
Citaat:
Wevelgem...is echt te ver... Je had evengoed "ergens onder een berg in Zimbabwe" gezegd. |
Citaat:
Waar kan men dat studeren ? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Maar ik vrees dat er nieuwe wetenschaps(deel)richting ontstaan is maar enkel in primitieve streken. Ik vermoed een extra vakrichting kwijlologie. ;-) Normaal leert men dat af met de tijd. |
Citaat:
Heel zijn militaire staf, de inlichtingendiensten, en voormame politiefunctionarissen waren op die conferentie, ademloos aan het luisteren naar de speech van die Canadees. |
Citaat:
Jullie kunnen er wat van. |
Citaat:
Jacques en Blacky's home :http://www.google.fr/imgres?hl=fr&bi...r:43,s:0,i:219 |
Citaat:
|
Citaat:
De enige school waar je je kan aanbieden zonder enig diploma! |
Citaat:
Ik ben een buitengewoon goed leraar, een gerespecteerd en bekwaam reserve officier, een trouwe partner, een geduldige papa, een begeesterd liberaal, een onfeilbare talentscout... |
Citaat:
Jacques luister, probeer het volgende eens : neem 5 acid trips in één keer, doorspoelen met een liter jenever ad vundum. Ik weet het, nogal radicaal , maar voor jou nog enige emotie's te geven moet er wel met zwaar kaliber geschoten worden. En wie weet, misschien gaat je geest er wel van open...:-) Hoe dan ook, je loopt geen enkel risico, vermits je niks meer te verleizen hebt... |
Citaat:
|
Citaat:
Je maakt net als ouwe knar en Brakelaar, vorderingen. Proficiat, doe zo verder! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
(Googelen maar!) |
Citaat:
Al vermoed ik dat onze zelfverklaarde hoogleraren eerder sterk lijden aan een acute vorm van autisme, wat ntl wel eens nadelig kan zijn om open te staan voor nieuwe data, getuige het aanhoudende gezever ea schermbevuilende spetters, bij het zien van relevante info die hun schoolse bevattingsvermogen te boven gaat. Bwah, ik vergeef het hun alvast, autisme is geen misdaad. :-) |
Welke opleiding is vereist om dat "schoolse bevattingsvermogen" te overstijgen?
|
Citaat:
Je zult dus eerst moeten afkicken van een decennialang ingebedde legerdoctrine én van je hersenoplossende drankmisbruik, die beiden wsl de oorzaak zijn voor je ondermaatse begripsvermogen in zaken die buiten de directe periferie van de legerkantine vallen, vooraleer je opnieuw het lager onderwijs kan aanvangen om een en ander opnieuw bij te benen. Begin daar eerst eens mee, mn nuchter worden, daarna kunnen we nog ’s klappen. ;-) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
... en terug refererende naar het laatste stukje van zijn post #9115 : Citaat:
Maar ja dat maakt allemaal niet zoveel uit voor Diego ... en dan begint hij maar doodleuk terug over ufo's en aliens |
Jacques de Deconstuctor
Citaat:
Citaat:
Googel maar op Jacques. En begin met minder moeilijke dingen. Leer eerst eens wat een werktuig eigenlijk is. Als dronken boeffer komt men daarmee natuurlijk weinig in aanraking. En probeer daarna eens te doorgronden wat het begrip " filosofie " betekent. Want veel meer als giftige, walgelijke en stinkende woordenbrij braken heb je tot nu toe niet geleerd. Ik hoop van ganser harte dat je jezelf niet als een filosoof beschouwd, dit zou echt een geweldige kaakslag zijn aan alle levende en overleden filosofen. |
Citaat:
|
Citaat:
Bewijs dat er geen Aliens op aarde rondlopen ? Natuurlijk kan je dat niet. Geen verdere vragen edelachtbare.:lol: |
Citaat:
Wat JBM wél kan : de officiële versie van buiten leren, en dan doen of hij het zelf bedacht heeft. Hier een foto van JBM die de les afdreunt, die zijn leermeester hem in het oor fluistert :http://www.google.fr/imgres?hl=fr&bi...r:12,s:0,i:119 |
Citaat:
Wist je dat niet meer. Tja.... |
Citaat:
|
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....&page=490#9790 Citaat:
Wie is hier dan de leukste in huis, denk je ? |
Citaat:
Idee : maak er een sexfilm over...BVB : jij hebt een gay-relatie met een blauwe smurf, en moeder Maria verschijnt om te zeggen dat wat jullie doen zonde is. En jullie verkrachten haar dan. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En JBM vertoont papegaai-achtige trekjes. Ondanks deze eigenaardigheid is hij waarschijnlijk ook een mens. Maar geen redelijke... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:10. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be