Citaat:
En 'niet de eersten en de besten' dat moet gij eerst aantonen hé ipv van klakkeloos over te nemen van een fluitsite of een boek Citaat:
Je hebt net aangetoond dat gij van toeten of blazen wist |
Citaat:
Citaat:
...een stijlbreuk met neercrashende of landende schotels van de jaren 60 dus Citaat:
de algemene bedoeling van een radar is dat het radiosignalen uitzend en na ( eventuele ) reflectie terug ontvangt om zich dan een beeld te kunnen vormen van het object. ( Een (actieve) sonar idem dito maar dat is dan met geluidsgolven ) Doe je dat meerderen ( langs verschillende zijden ) heb je principieel méér info En uiteraard zijn die dingen al lang hun basics ontgroeid. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Ben jij echt militair geweest?? Bekijk deze bron eens, van echte mensen die echte veiligheidsmachtigingen toekennen: http://diplomatie.belgium.be/nl/over...structuur/nvo/ Doe daar maar eens een aanvraag voor een "cosmic top secret"! :lol::lol::lol: |
Citaat:
1. NATO has established a central distribution point for the receipt and distribution of NATO documents within each NATO member nation. The central distribution point for the United States is the Central U.S. Registry (CUSR) located in the Pentagon. The CUSR establishes subregistries at U.S. Government organizations for further distribution and control of NATO documents. Subregistries may establish control points and sub-control points as needed within their activities for distribution and control of NATO documents. COSMIC TOP SECRET, NATO SECRET and all ATOMAL documents must be transferred through the registry system. Other NATO classified information will be transferred as described below. Receipts are required for NATO material classified CONFIDENTIAL and above. a. NATO Organization, Command, Agency or Staff Contracts. Contractors normally will receive and send NATO classified information related to the NPLO, NATO Management Agency, Research Staff or command contract through the CUSR, a subregistry, a control point or other office established at a DoD Component for this purpose. If instructions are not provided by the contracting agency, contractors should contact the CSO for guidance. b. Infrastructure and non-NATO Contracts. Classified information involved in NATO infrastructure contracts or non-NATO contracts awarded by a NATO member nation will be transferred through channels described in Chapter 6 of this handbook. 2. COSMIC TOP SECRET, NATO SECRET, NATO CONFIDENTIAL and all ATOMAL documents must be double wrapped in the same manner as equivalent U.S. classified documents, except that the inner wrapper is to be marked with the appropriate NATO markings. NATO RESTRICTED documents do not required double wrapping. (CHAPTER 10. NORTH ATLANTIC TREATY ORGANIZATION (NATO) SECURITY PROCEDURES) |
Allez, ik zal mijn pedagogisch geduld bijeenrapen en voor de zoveelste keer een paar volwassen mannen proberen uit te leggen dat niet alles wat op internet te vinden is, waar is.
Hier gaan we voor de 1143ste keer: HO, je geeft geen bronvermelding? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dat is het punt niet, de vraag is: "Waar heb je dat gevonden?" |
Ik heb me vergist, blijkbaar is dat wel een NATO-secutity clearnce level die zulke naam heeft.
Ik zat met de Belgische benamingen in mijn hoofd. Mijn excuses. |
Citaat:
|
Citaat:
Met wiki is het altijd opletten geblazen vandaar dat ik deze bron heb geraadpleegd: http://www.ejustice.just.fgov.be/cgi...&cn=2000032432 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Is diezelfde zever hier nu nog altijd bezig?
Aliens bestaan, dat is al lang geen discussie meer! De vraag is gewoon, wanneer zullen ze het aan het publiek zeggen. Ik raad aan aan de goedmenende mensen hier je tijd niet te verspillen aan diegene die het niet kunnen geloven en ermee lachen! Sommige mensen volgen immers gewoon altijd de gangbare opinie , en je kan er niet mee discussieren. QED |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=oHxGQjirV-c 700.000 views and counting!! De waarheid wordt ontdekt zonder de hulp van de mainstream. |
Citaat:
|
Citaat:
Ik kan alleen zeggen dat het geen pseudo wetenschapper is. Het is zelfs geen wetenschapper. Je moet mij niet geloven, je gelooft toch wat je wil. En voor mijn part mag je absoluut geloven wat je wil. Ik kan alleen zeggen dat het heeel interessant is.Als jij geen beetje moeite wil doen om open te staan voor andere meningen, dan is dat maar zo. Jouw keuze. Meer heb ik niet te zeggen. |
|
Citaat:
|
Citaat:
In de link hierboven zie Steven Greer wordt het bewijs ook gegeven dat sommige debunkers zoals Philip J. Klass voor de CIA werkten... De aliens houden ons soms in de gaten. In feite is het beter de spreken van "star people" dan van aliens. Wat het zijn individuen zoals u en ik. En zij weten dat velen op onze planeet nog niet klaar zijn om hun horizon te verbreden en hun bestaan te accepteren. |
Wat als ze gewoon van deze planeet komen?
Starpeople ... gewoon earth people? In our image. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Het gaat trouwens niet enkel om foto's! De vele getuigenverklaringen uit het disclosure project van Steven Greer bv, de officiele documenten die niet echt bekend zijn. Zie ook de video die ik hierboven gepost heb, doe de moeite om die te bekijken echt interesssant. Het geheel schets een realiteit van UFO's, die de ridicule niet rechtvaardigd. Citaat:
Vaak ook komt het alien abduction verhaal naar boven omdat bepaalde mensen "missing time" hebben. Ze kunnen zich niet herinneren wat er gebeurt is in een bepaalde periode. Veelal zijn ze met twee en hebben ze beide tegelijk missing time (bv een autorit in een onbevolkt gebied). Ze zoeken naar antwoorden en dan komt onder hypnose boven dat ze meegenomen zijn door aliens. Het is dus niet iets dat ze direct verzinnen. En wat hypnose betreft, dit kan betrouwbare resultaten leveren in het terug halen van verdrongen herinneringen. Onlangs is er in Belgie een notaris veroordeeld voor een brutale verkrachting waar er ook hypnose aan te pas kwam. Het meisje kon zich niets herinneren door het trauma, maar onder hypnose beschreef ze de notaris exact. Ander bewijs plaatste de notaris ook op de crime scene dus haar hypnose werd bevestigd, maar de hypnose is niet als doorslaggevend bewijs gebruikt. Maar het bevestigd wel dat het kan werken om traumatische gebeurtenissen op te halen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Hoe is toch duidelijk ? Hoe moesten ze kaarten maken van hun land ? Je gaat op eigen kracht vliegen en neme een fototoestel mee.... Landmapping foto's nooit van gehoord, de techniek voordat satalieten het werk deden om landkaarten te maken ? Ik zou me al schamen om mij deze vraag te stellen ! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
En dus, men moet ook wat ernstig blijven en niet alles a priori wegwuiven zoals debunkers dit gemakshalve doen.Hieronder een onderbouwd gesprek met Dr. Ir. Coen Vermeeren. Vermeeren neemt een zinnige houding aan tegenover het ufo-fenomeen. En zo hoort het. https://www.youtube.com/watch?v=MXb2vBNUnnY |
Citaat:
De foto kan gemaakt zijn zonder te weten dat er iets passeerde want hun snelheden zijn hoger dan de bekende techniek van vandaag...het kan dat zelfs de eerste a tweede generatie fototoestellen wel eens iets kon vastleggen dat niet verklaarbaar was ! |
Een zinnige houding.
HLN 09 04 2016. Het hoofd van Hillary Clintons verkiezingscampagne, John Podesta, heeft op CNN gezegd dat de Amerikaanse overheid beter kan wat betreft het beantwoorden van vragen over niet-geïdentificeerde vliegtuigen. Podesta heeft zijn interesse voor Area 51 en buitenaards leven nooit onder stoelen of banken gestoken. In februari, toen hij nog president Obama's adviseur was, tweette hij: "Tot slot, mijn grootste mislukking van 2014: wederom er niet in slagen om de ufo-documenten openbaar te maken." Hillary Clinton liet in januari zelf ook al verstaan dat ze "tot op het bot" wilde onderzoeken of de geruchten omtrent contact tussen de Verenigde Staten en buitenaards leven waar zijn of niet. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:32. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be