Citaat:
|
Citaat:
Waar zijn de logs, waar de rapporten? |
Citaat:
|
Sommige landen zoals turkije hebben nu opleidingen in allien... something.
Tja het zal er niet op verminderen dus. Maar ja stel dat ze arriveren. Dan heb je experts communicatie nodig. |
Citaat:
Als het een morph van de goede soort is, moet dat kunnen. Ik offer me in zo'n geval met plezier op voor de Wetenschap. :-P :-P |
Citaat:
Er is een reden waarom ik mijn dieet aanzienlijk beperkte en onder het absolute Woord ben gaan schuilen. Realiteit overtreft de fictie. |
Citaat:
Het enige wat die rapporten niet doen is letterlijk besluiten dat het om intelligent leven gaat dat niet van deze planeet is. En zoals ik zei, dat is de reden waarom jij het niet accepteert, omdat niemand vanuit een autoriteitspositie voor u de eerste stap heeft gezet die het OK maakt om dat te zeggen. Toch is de verklaring van intelligent leven dat niet van deze planeet is in sommige van die gevallen de meest voor de hand liggende. Ik sluit niet uit dat er een samenzwering is die technologie achter houdt dat 200 jaar voor staat op wat we kennen, maar ik denk dat die kans vele malen kleiner is dan dat we als ontwikkelend intelligent ras de interesse hebben gewekt van anderen. Wij doen tenslotte net hetzelfde. En argumenten als "jamaar het is te ver weg!" vind ik maar achterhaald. De "Drake equation" is ondertussen al aangepast aan nieuwe ontdekkingen, en dat zal zo blijven doorgaan, tot we beseffen dat de limitaties waaraan we dachten verbonden te zijn, enkel maar gelden binnen een bepaalde realiteit, net zoals je op quantum-gebied andere wetten hebt dan binnen het vertrouwde Newtoniaans denken. |
Citaat:
En dan kom ik terug op het verhaaltje dat ik vroeger reeds stelde. Moesten we aan onze betovergrootmoeder of dito grootvader gevraagd hebben of de mensen ooit op de maan zouden geraken, zou de kans zeer groot zijn geweest dat ze geantwoord hadden: "Neen, dat kan niet. Dat is onmogelijk. De mens kan niet vliegen en de maan ligt veel te ver". En dat was ook zo in hun tijd. We weten nu wel beter. |
Citaat:
Zeggen "we weten het niet", is een perfect eerbare conclusie. Die conclusie dan interpreteren als : het zullen dan wel intelligente aliens geweest zijn is minder dan zwak. Dan is de Smurfen of Kabouters-conclusie gewoon beter op basis van rationele argumenten. Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het gaat niet alleen over afstand, het gaat ook over tijd. Er is geen intelligent leven behalve op aarde in een straal van duizenden jaren reisafstand, hoe je ook reist. De vraag is : hoeveel duizenden jaren. Citaat:
Ziedaar uw limitatie die van de aarde een eiland maakt in een quasi eindeloze lege oceaan. |
Citaat:
Naar de maan reizen was technisch gezien relatief eenvoudig. Dat was "laag hangend fruit plukken" eigenlijk. Het was het beklimmen van een molshoop in vergelijking met interstellair reizen. Dat je dat kan wil nog niet zeggen dat je de mount everest kan beklimmen en dat is dan nog zeer optimistisch, denk eerder aan een berg waarvan de beklimming je hele leven duurt en dan nog een beetje. De eerste vlucht met een vliegtuig op aarde was in 1903 en de eerste maanlanding in 1969, 66 jaar dus zat er tussen die 2. We zijn nu al weer bijna 66 jaar verder sinds 1969 en we hebben geen enkele andere planeet of maan bezocht (in menselijke vorm). In het beste geval bezoeken we de maan misschien nog een paar keer tegen 2035, maar Mars zal waarschijnlijk nog niet lukken tegen dan. Dat moet toch een belletje doen rinkelen? Je kan altijd hopen op een Deus-Ex-Machina oplossing, maar wat is de kans? |
Citaat:
En naar Mars is een kwestie van betrekkelijke korte tijd. En vervolgens komen er weer nieuwe uitdagingen en wetenschappelijke vindingen op dit vlak. Ruimtereizen zullen heel gewoon worden . Zo gewoon zelfs dat men het kan vergelijken met de manier waarop we nu de trein nemen. |
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Het zou leuk zijn moest je als denkoefening een van de betere waarnemingen proberen verklaren, maar jij lijkt zo verknocht aan datgene wat je weet, dat je liever vervalt in oneerlijkheid dan toe te geven dat je verkeerd zou kunnen zijn. Dus het is a priori al een nul-operatie. |
Citaat:
Het is laaghangend fruit, net zoals men vroeger wetenschappelijke ontdekkingen kon doen in een huislabo van een paar honderd euro-equivalenten in de garage of schuur en men nu honderden miljoenen euro moet besteden aan deeltjesversnellers en dergelijke om nog vooruitgang te maken. Citaat:
Maar dat maakt weinig verschil, de grote doorbraak die nodig is, is van een totaal andere grootte-orde, een die momenteel zelfs theoretisch nog ondenkbaar is. En tussen theorie en praktijk zitten er vele decennia zoals we weten. |
Citaat:
Misschien weet Steven Greer in zijn 'conferentie' van 25 april a.s. er meer over te zeggen. Alhoewel... toch maar eerst afwachten. |
Citaat:
Dat is hetgeen Bill Uhouse al wist te vertellen in een interview. Hij beweerde dat hij al ettelijke tientallen jaren werkte aan de reengineering van alien crafts , en dat deze tuigen hun eigen zwaartekracht genereerden. De besturing van de nagebootste (menselijke) crafts bleek niet zo gemakkelijk. Soms werden de piloten goed ziek (misselijk) volgens Uhouse. (wijlen) Bill Uhouse |
Citaat:
https://www.youtube.com/watch?v=VxA-Y4enohQ Loog de man? Fantaseerde hij? |
Citaat:
Tussen de theorie van Quantumfysica en het bouwen van de eerste bruikbare transistoren zat ongeveer 30 jaar en daarna duurde het nog eens 30 jaar voordat er echt bruikbare toestellen, zoals Personal Computers. op de markt kwamen. Nu staan we nog niet eens aan stap 1 : er is nog niet eens uitzicht op een theorie, misschien komt die er binnen 10 a 15 jaar, misschien nooit. Maar zelfs als die er komt, is dat nog maar het begin van een proces dat decennia duurt. |
Citaat:
Dus als ik het goed begrijp : hij stoot op Alien Anti-zwaartekrachtstechnologie die potentieel vele, vele miljarden waard is als hij die kan repliceren, en daar komt niets uit voort behalve een sterk verhaal? Voel je de bui hangen? ;-) |
Citaat:
Wij zijn geconditioneerd en wat velen voor bewijs als zoete koek slikken, is vaak een luchtkasteel dat puur aanvaard wordt als realiteit door uw vorming en predictive programming. Er gaat serieuze shit op ons afkomen. |
Citaat:
Het doel van zulke opstelling is natuurlijk duidelijk: moest er eventueel een 'spion' zitten tussen die wetenschappers die geheime informatie kon overbrieven of lekken aan de tegenpartij, dan kon hij nooit al te veel verraden. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Tjah, we zitten dus met een sterk verhaal en niets meer dan dat. Gooi maar op de hoop. |
Citaat:
|
Citaat:
Er er zijn betere verklaringen gegeven die wijzen naar ballonnen en andere vliegtuigen maar die negeer je om een of andere reden. Niet alien genoeg waarschijnlijk. :| |
Citaat:
Wees maar zeker dat als het ging om uw weerballonnetjes, dat dan de Amerikaanse overheid geen geheim Ufo-programma zou hebben opgezet en gesubsidieerd gedurende jaren. Dat was zeker niet bedoeld om uw ballontjes te bestuderen. Gelukkig maar dat het ‘Advanced Aerospace Threat Identification Program’ (AATIP) uitlekte, anders hadden we er weer niets van geweten. |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Citaat:
https://en.wikipedia.org/wiki/Robert_Bigelow |
Citaat:
Zoals u wellicht al weet, heeft Greer het niet zo begrepen op mensen zoals senator Marco Rubio. Hij verwijt hem ofwel niet goed geïnformeerd te zijn, ofwel het spel te spelen van deze mensen die het potje inzake ufo's of uap's zoveel mogelijk willen gedekt houden. Of dat nu effectief zo is, zullen we maar in het midden laten. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
CERN tript ons ego voorbij https://m.youtube.com/watch?v=UtHiwPNoStA&t België komt er ook in :) We leven in een creatie en we zijn niet de eerste beschaving die op de piek van haar bestaan kwam. Holografisch universum of toch materieel ? Energie is materie of is materie energie? |
Citaat:
|
Citaat:
Ik ben al aan't trainen. Een soort Jezus, maar dan veel cooler. |
De kans dat wij in een simulatie leven is schrikwekkend hoog.
Vraagje: waarom noemen ze een creatie simulatie? Zijn ze vies van de waarheid? |
Citaat:
|
Citaat:
https://www.scientificamerican.com/a...-a-simulation/ Een simulatie = een creatie. Die aliens zijn dan minions van de duivel die het systeem hacken? ^^ De realiteit overtreft de fictie. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Messias was hij zeker niet want volgens het verhaal van de joodse Messias zou deze na een strijd het winnen van zijn vijanden en heersen als koning. Nooit iets van gemerkt. Eigenlijk het tegenovergestelde: verwoesting van Jeruzalem en de Tempel; Bar Kochba...). Ik beschouw heel het verhaal van het christendom als zijnde een verhaal dat men naar het rijk der fabelen moet verwijzen. Goed bedoeld misschien of wellicht, maar onwaar. En wat de CERN betreft: heel ongevaarlijk is het inderdaad niet waarmee men daar bezig is. Al is de kans klein, het zou wel eens goed uit de hand kunnen lopen. Maar dat is niet het onderwerp van de draad. |
Citaat:
Deze andere geest is wat gij alien zou noemen. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:43. |
Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be