Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

kiko 18 maart 2010 18:27

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4647146)
Prehistorische buitenaardse grotschilderingen gevonden in India

Een groep antropologen die samenwerken met stammen in de heuvels van een afgelegen gebied in India hebben een wonderbaarlijke ontdekking gedaan: Verbijsterende prehistorische grotschilderingen die buitenaardsen en schotelvormige vliegmachines vertonen.

Een duidelijke afbeelding van wat een buitenaards wezen lijkt te zijn, gekleed in een ruimtepak, is te zien in een grottekening, waarbij zelfs een klassieke vliegende schotel staat afgebeeld die iets naar boven of beneden lijkt te 'beamen'.

Ook vertoont de tekening een ander object dat om een zogenaamde 'wormhole' lijkt te gaan, die zou verklaren hoe buitenaardsen in staat zijn om naar de Aarde te reizen. Deze afbeelding leidt bij UFO onderzoekers tot de conclusie dat de afbeeldingen moeten zijn gemaakt met betrokkenheid van buitenaardsen zelf.
Bron:http://www.archaeologydaily.com/news...-in-India.html

Hoe weet je dat allemaal ? Op basis van wat een mislukt ei lijkt en wat kriebels spreekt men direct over wormgaten en UFO's.

Mij lijkt het eerder de eerste probeerselen van een prehistorische kleuter. Maar een UFO en wormgaten zijn uiteraard veel realistischer...

parcifal 18 maart 2010 18:36

Lol.

Als ze binnen 5000 jaar bij opgravingen een set pokemon-kaarten vinden gaan er ook crackpots zijn die gaan geloven dat er hier echt pokemon-beesten geleefd hebben vrees ik. :)


tatooke 18 maart 2010 18:38

het waren vroeger allemaal kleutersals je de rots tekening bekijkt toch

kiko 18 maart 2010 18:39

Of als men binnen 10.000 jaar overblijfselen vindt van pakweg de 20ste eeuw, met daarin een DVD van Superman en een handvol strips van de Hulk, zullen er zonder enige twijfel slimmeriken zijn die bij hoog en laag beweren dat zowel de Hulk als Superman echt bestaan hebben.

tatooke 18 maart 2010 18:40

zie mij een beest zo tekenen nu, dan vlieg ik terug naar de papschool niet? :-)

kiko 18 maart 2010 18:41

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4647862)
het waren vroeger allemaal kleutersals je de rots tekening bekijkt toch

Da's inderdaad wel vrij lelijk. Interessant voor een archeoloog of ethnoloog, maar qua artistieke waarde bijna nul.

tatooke 18 maart 2010 19:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4647688)
Ahja, ze sproeien zwavel in de atmosfeer tegen de solar flares die eraan komen circa maart 2012

ik zou het niet zwavel noemen -het barium gehalte dat is terug gevonden in neerslag dat ze hebben opgevangen ging driemaal over zijn toegestane waarde en wat doet barium zoal met onze gezondheid lees: How can barium affect my health?

The health effects of the different barium compounds depend on how well the compound dissolves in water or in the stomach contents. Barium compounds that do not dissolve well, such as barium sulfate, are not generally harmful.

Barium has been found to potentially cause gastrointestinal disturbances and muscular weakness when people are exposed to it at levels above the EPA drinking water standards for relatively short periods of time. Some people who eat or drink amounts of barium above background levels found in food and water for a short period may experience vomiting, abdominal cramps, diarrhea, difficulties in breathing, increased or decreased blood pressure, numbness around the face, and muscle weakness. Eating or drinking very large amounts of barium compounds that easily dissolve can cause changes in heart rhythm or paralysis and possibly death. Animals that drank barium over long periods had damage to the kidneys, decreases in body weight, and some died.
klinkt niet erg gezond he
http://www.youtube.com/watch?v=okB-489l6MI&NR=1

Johnny Blaze 18 maart 2010 20:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 4647829)
Doodgewone contrails. Niets raar aan.

En uiteraard is dit al in de media geweest : in Humo vorig jaar een hele uitleg van een piloot die punt voor punt de conspiracy theorien over Chemtrails weerlegde. Maar wat weet een piloot daar nu van, nietwaar? :|

Op Kiko maak je hiermee alvast geen indruk ;-)

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 3599997)
Ik zeg wat ik zeg. Verhalen vertellen kan iedereen, maar bewijzen op tafel leggen is blijkbaar iets anders.

Het feit dat de verhalenverteller bv. een piloot is, maakt op mij geen indruk. Net alsof alle piloten de waarheid in pacht hebben.

Dat heb ik ook niet, maar ik zou graag iets meer funderingen zien in de hele UFO theorie, niet enkel "I know somebody who knows sombody who says that a friend of his was..."

Met dat soort verklaringen zul je in een rechtbank niet au sérieux genomen worden. Terecht trouwens.


tatooke 18 maart 2010 20:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 4648005)
Op Kiko maak je hiermee alvast geen indruk ;-)

ik heb nog thans mijn eigen verhaal hier gezet over wat ik heb gezien ,maar ik kan het ook maar enkel vertellen dus ,hij zal zelf zijn ogen moeten open trekken wil hij tastbaar bewijs zien , zijn er dan al bewijzen geleverd dat ze niet bestaan ? ik hoor altijd wel; ik heb niet gezegd dat we helemaal alleen zijn in het universum ,wel! waarom zou het dan niet kunnen, dat in ons stelsel de aanwezigheid is van E.T ?

Johnny Blaze 18 maart 2010 20:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 4647829)
Doodgewone contrails. Niets raar aan.

En uiteraard is dit al in de media geweest : in Humo vorig jaar een hele uitleg van een piloot die punt voor punt de conspiracy theorien over Chemtrails weerlegde. Maar wat weet een piloot daar nu van, nietwaar? :|

Ik wil hier trouwens nog even op verder gaan.

ZDF weerbericht, check vanaf 43 seconden

En een clipje van RTL

Het gebeurt dus WEL!!

tatooke 18 maart 2010 20:34

dit item slaat wel aan, zelfs ongelovigen komen eens snuffelen dus toch ietsje van twijfel ;-)

tatooke 18 maart 2010 20:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Johnny Blaze (Bericht 4648104)
Ik wil hier trouwens nog even op verder gaan.

ZDF weerbericht, check vanaf 43 seconden

En een clipje van RTL

Het gebeurt dus WEL!!

had ze ook al gezien ,goed dat je ze heb geplaatst ;-)

tatooke 18 maart 2010 20:47

dus met andere woorden jullie zijn zo ingesteld dat als de paus in zijne blote staat en dit bericht gaat de wereld rond dan nog willen jullie het met u eigen ogen zien "of" HUMO moet zeggen dat het helemaal niet waar is en dat hij nog een onderbroek aanhad juist? zolang je het woord onwaar hoort is het O.K voor jullie,morgen HUMO kopen :-)

kiko 18 maart 2010 21:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4648112)
dit item slaat wel aan, zelfs ongelovigen komen eens snuffelen dus toch ietsje van twijfel ;-)

Wat een vreemde logica. Twijfel heeft er niets mee te maken, hoogstens een vorm van amusement.

tatooke 18 maart 2010 21:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4648209)
Wat een vreemde logica. Twijfel heeft er niets mee te maken, hoogstens een vorm van amusement.

eindelijk ,bedankt voor u uiteenzetting van u aanwezigheid hier mvg,ik moet ze hier nog leren kennen :-) dus bij deze ;-)

kiko 18 maart 2010 21:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4648136)
dus met andere woorden jullie zijn zo ingesteld dat als de paus in zijne blote staat en dit bericht gaat de wereld rond dan nog willen jullie het met u eigen ogen zien "of" HUMO moet zeggen dat het helemaal niet waar is en dat hij nog een onderbroek aanhad juist? zolang je het woord onwaar hoort is het O.K voor jullie,morgen HUMO kopen

De paus bestaat echt en is één van de bekendste personen ter wereld. Zijn levensloop is gekend en er bestaan tienduizenden foto's van de paus.

Dit alles kun je uiteraard niet zeggen van buitenaardse wezens of UFO's, dus je vergelijking loopt mank.

En ja, indien de paus naakt zou gaan, zou ik daar ook bewijs van willen zien via een foto, dat is toch de logica zelve.

420yeahbaby 18 maart 2010 22:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4647912)
ik zou het niet zwavel noemen -het barium gehalte dat is terug gevonden in neerslag dat ze hebben opgevangen ging driemaal over zijn toegestane waarde en wat doet barium zoal met onze gezondheid lees: How can barium affect my health?

The health effects of the different barium compounds depend on how well the compound dissolves in water or in the stomach contents. Barium compounds that do not dissolve well, such as barium sulfate, are not generally harmful.

Barium has been found to potentially cause gastrointestinal disturbances and muscular weakness when people are exposed to it at levels above the EPA drinking water standards for relatively short periods of time. Some people who eat or drink amounts of barium above background levels found in food and water for a short period may experience vomiting, abdominal cramps, diarrhea, difficulties in breathing, increased or decreased blood pressure, numbness around the face, and muscle weakness. Eating or drinking very large amounts of barium compounds that easily dissolve can cause changes in heart rhythm or paralysis and possibly death. Animals that drank barium over long periods had damage to the kidneys, decreases in body weight, and some died.
klinkt niet erg gezond he
http://www.youtube.com/watch?v=okB-489l6MI&NR=1

Dat zou het ook kunnen zijn. Ik weet er niet het fijne van. Wel denk ik dat men wel degelijk de een of andere "particles in onze atmosfeer "sproeien". Waarom weet ik ook niet zeker, maar ik denk dat het te linken valt aan de komende zonnenstormen circa maart 2012.

tatooke 18 maart 2010 22:11

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4648271)
Dat zou het ook kunnen zijn. Ik weet er niet het fijne van. Wel denk ik dat men wel degelijk de een of andere "particles in onze atmosfeer "sproeien". Waarom weet ik ook niet zeker, maar ik denk dat het te linken valt aan de komende zonnenstormen circa maart 2012.

is best allemaal te vinden ,even deze site ter zijde laten zou ik zeggen en het op surfen zetten ;-)

420yeahbaby 18 maart 2010 22:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4648292)
is best allemaal te vinden ,even deze site ter zijde laten zou ik zeggen en het op surfen zetten ;-)

Alles op zijn gepast tijdstip ;)
Toch zoek ik zulke dingen liever niet op, want over die chemtrails is teveel contraversie.
Maar zo eens hier zal ik er wel eens over spreken, een andere gedreven ziel quoteert dan wel een of andere tekst. Sommige zijn zo vriendelijk mij een hele samenvatting te geven.

Ik richt me tot politics :p

tatooke 18 maart 2010 22:24

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door 420yeahbaby (Bericht 4648298)
Alles op zijn gepast tijdstip ;)
Toch zoek ik zulke dingen liever niet op, want over die chemtrails is teveel contraversie.
Maar zo eens hier zal ik er wel eens over spreken, een andere gedreven ziel quoteert dan wel een of andere tekst. Sommige zijn zo vriendelijk mij een hele samenvatting te geven.

Ik richt me tot politics :p

dat is juist het verfrissende aan dit zoeken leer van uzelf onderscheid te maken van wat waar en niet waar is ,natuurlijk zul je al wel eens iets geloven wat achteraf FALS FLAG blijk te zijn maar -(toch niet erg)lees alles als een spannend boek ,en blijkt het achteraf niet te kloppen ,bedenk dan wel dat je een goed boek hebt gelezen ;-)


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:13.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be