Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

tatooke 19 maart 2010 11:43

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4648934)
Ik hou het voor gezien..is dat ook goed ?

leer uit de box te denken dan kun je mee praten over dingen die wij als mens zijnde nog niet echt begrijpen ,schiet niet alles te snel af werk met open mind
het voor gezien houden is en komt zwak over leer toegeven dat er dingen zijn die we momenteel niet kunnen thuis brengen (nu nog niet) ;-)

exodus 19 maart 2010 11:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door fox (Bericht 4648958)
Als de president van de VS bereid is te getuigen onder eed, zal u hem dan ook geloven?

Ik dacht dat het hier over UFO's ging en niet over welk hypothetisch scenario ik bereid ben te geloven. Het gaat over feiten, bekijk de feiten en dan kan je meepraten en argumenten aanbrengen.

Het enige dat de sceptici aan het doen zijn is hun wereldbeeld aan het verdedigen en ze beseffen het zelf nog niet.

Wat is er verkeerd met te zeggen, "ik ken UFO's niet, ik weet er niet veel over, ik heb moeillijk om het te geloven, maar ik ben bereid van de feiten te bekijken". Zo'n houding heb ik de sceptici hier nog niet zien aannemen.

tatooke 19 maart 2010 11:50

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4648971)
Ik dacht dat het hier over UFO's ging en niet over welk hypothetisch scenario ik bereid ben te geloven. Het gaat over feiten, bekijk de feiten en dan kan je meepraten en argumenten aanbrengen.

Het enige dat de sceptici aan het doen zijn is hun wereldbeeld aan het verdedigen en ze beseffen het zelf nog niet.

Wat is er verkeerd met te zeggen, "ik ken UFO's niet, ik weet er niet veel over, ik heb moeillijk om het te geloven, maar ik ben bereid van de feiten te bekijken". Zo'n houding heb ik de sceptici hier nog niet zien aannemen.

idd ,mensen die op dat gebied niet wakker willen worden ,daar zal de klap het hards aankomen ;-)

Eigenzinnig 19 maart 2010 11:53

Een open mind betekend ook ontvankelijk zijn voor rationele verklaringen voor mysteries..

exodus 19 maart 2010 11:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4648975)
idd ,mensen die op dat gebied niet wakker willen worden ,daar zal de klap het hards aankomen ;-)

Yep, en die zullen ook het makkelijkst slikken wat de regering hun zegt op het gebied van UFO's als het zo ver komt. De grond gaat onder hun voeten wegvallen.

"O O UFO's zijn echt en aliens bestaan, heel mijn realiteit valt in duigen."

exodus 19 maart 2010 11:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4648984)
Een open mind betekend ook ontvankelijk zijn voor rationele verklaringen voor mysteries..

Rationeel binnen uw wereldbeeld bedoel je. Als je rationeel wil zijn dan moet geen beperkingen hebben in je wereldbeeld en moet je ook UFO's en buitenaarsen als een mogelijkheid kunnen accepteren. En dan daaruit de feiten interpreteren.

Ik vind een de verklaring van sommige indicident dat het werkelijk UFO's zijn de meest rationele. Bekijk die Iran zaak eens.

tatooke 19 maart 2010 12:23

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Eigenzinnig (Bericht 4648984)
Een open mind betekend ook ontvankelijk zijn voor rationele verklaringen voor mysteries..

wat is er zo mis aan om open te staan voor dingen ?het is aan u om te filteren niet? maar niets aannemen en alles voor onwaar te gaan verklaren waarvan je zelf niet echt weet wat je daar moet van denken is vluchten zonder onderzoek en dat is geen goede houding .

borgerhout 19 maart 2010 14:46

de echte reden waarom ze niet terug naar de maan geweest

http://www.youtube.com/watch?v=iIW2c...eature=related

tatooke 19 maart 2010 16:19

Wave of UFO Sightings over Cleveland (March 2010
http://www.youtube.com/watch?v=enrvQ_78glA

tatooke 19 maart 2010 16:20

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4649391)
Wave of UFO Sightings over Cleveland (March 2010
5 dagen oud
http://www.youtube.com/watch?v=enrvQ_78glA


giserke 19 maart 2010 16:43

:cheer: pinten gaan drinken :cheer:


tatooke 19 maart 2010 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door giserke (Bericht 4649437)
:cheer: pinten gaan drinken :cheer:


ziet er lekker uit :lol:

Another Jack 19 maart 2010 16:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 4648991)
Yep, en die zullen ook het makkelijkst slikken wat de regering hun zegt op het gebied van UFO's als het zo ver komt. De grond gaat onder hun voeten wegvallen.

"O O UFO's zijn echt en aliens bestaan, heel mijn realiteit valt in duigen."

:lol:
Jij bent de beste exodus, echt waar.

tatooke 19 maart 2010 21:16

zonder woorden

tatooke 20 maart 2010 18:22

Het is goed overal complotten te zien

Zou de samenleving echt ineenstorten wanneer we en masse zouden ophouden de regering te vertrouwen? Of zou dat alleen een bedreiging zijn voor de corrupte heersende klasse?

Kijkend naar de ontelbare keren dat regeringen tijdens de laatste decennia betrapt zijn op leugens moeten we ons de volgende vragen stellen: moeten we er standaard van uitgaan dat belangrijke gebeurtenissen op het wereldtoneel het resultaat zijn van een complot? Of moeten we de regering blindelings blijven geloven en ze het vertrouwen, dat ze duidelijk niet verdienen, blijven schenken om zo de waan van een geordende samenleving in stand te houden?

Gezien hun staat van dienst is vertrouwen hebben in de regering momenteel het toppunt van domheid. Het komt neer op je huis er op verwedden dat RKC Waalwijk volgend seizoen de Champions League wint.

Toch vertellen de huidige machthebbers ons niet alleen dat we de regering moeten vertrouwen, maar dat we hem moeten dienen; de wereld op zijn kop.

Zou de samenleving echt ineenstorten wanneer we in een natuurlijke reflex ophouden de regering en mensen met autoriteit te vertrouwen? Of zou een dergelijke mentaliteit leiden tot het snelste herstel van onze vrijheden dat we ooit hebben meegemaakt?

Terwijl corruptie en onrecht diep verweven zijn met alle delen van Westerse regeringen zou er een onvermijdelijk machtsvacuüm ontstaan dat misschien zelfs tot anarchie zou leiden. Echter, de alomtegenwoordige nood aan minder macht van de overheid zou een vruchtbare voedingsbodem creëren voor meer representatieve overheidsorganen.

De enige manier waarop het interpreteren van de geschiedenis en het huidige politieke landschap als een grote samenzwering kan worden tegengegaan, is een overheid die eindelijk weer de waarheid vertelt en die stopt met het verkopen van leugens uit gewoonte. Het is daarom dat ingebakken wantrouwen tegenover een regering als vanzelfsprekend goed is voor een vrije en welvarende samenleving.

Maar omdat ze dat niet goed uitkomt heeft de heersende klasse besloten haar propaganda-apparaat te verfijnen en geloofwaardiger te maken, hopend dat de burger het beu zal worden steeds vragen te stellen, en dat hij uiteindelijk schoorvoetend een uit de duim gezogen surrogaat van de werkelijkheid zal accepteren.

De strijd van de elite tegen complottheorieën, mooi geïllustreerd door pogingen in de VS ze te verbieden en zelfs te belasten http://www.prisonplanet.com/obama-in...ee-speech.html, is er bijna uitsluitend op gericht een vals beeld te creëren van waarom zulke theorieën zoveel aandacht trekken en zo geloofwaardig worden geacht. De elite doet dit niet als reactie op een pandemische psychische aandoening met het welzijn van de burger in gedachte, maar doet dit vanuit een natuurlijke reactie op de diepgewortelde corruptie en eindeloze stroom van doofpotoperaties en misdaden van regeringen.

De opkomst van het complotdenken is daarom ook een symptoom van het groeiende wantrouwen ten opzichte van regeringen. Wijdverspreid wantrouwen van de regering is geen bedreiging voor de burger en zijn vrijheid. Het vormt alleen een bedreiging voor totalitaire regimes en monopolisten die hun controle over de burger willen handhaven.

Wantrouwen in de regering is geen extremisme, mentale zwakte of psychose, zoals de door kapitaal en wapenindustrie gecontroleerde media ons willen doen geloven. Het is een noodzakelijke, gezonde uiting van de wens vrij te zijn.

Wantrouwen tegenover de regering is het fundament onder de moderne Westerse democratieën en zo lang dat zo blijft zal het vuur van de vrijheid blijven branden, ook in deze bedrieglijke tijden.
http://zaplog.nl/zaplog/article/het_...lotten_te_zien

tatooke 20 maart 2010 18:28

misschien niet de juiste plaats om dit hier te posten? maar denk er toch maar eens over na ;-)

kiko 20 maart 2010 19:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4650847)
misschien niet de juiste plaats om dit hier te posten? maar denk er toch maar eens over na ;-)

Oh je hebt ondertussen al zoveel links en artikels geplaatst die niets te maken met deze draad, dat dit er ook nog wel bij kan.

tatooke 20 maart 2010 19:40

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door kiko (Bericht 4650994)
Oh je hebt ondertussen al zoveel links en artikels geplaatst die niets te maken met deze draad, dat dit er ook nog wel bij kan.

dan ben je niet alleen zie je ;-) het enige verschil is dat dit geen gel.. is

kiko 20 maart 2010 19:42

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door tatooke (Bericht 4650998)
dan ben je niet alleen zie je ;-) het enige verschil is dat dit geen gel.. is

Zeker weten ? Er zitten zoveel fouten in, dat ik er niet eens aan zal beginnen, en zeker niet in deze draad, die al zoveel te lijden heeft van irrelevante berichten.

tatooke 20 maart 2010 19:48


We are Not Alone', says NASA Veteran
"In 1991, while monitoring a space shuttle mission, in the secret Mission Control Center at the Kennedy Space Center, I was flabbergasted to observe an entity that was eight to nine feet in height in the open Space Shuttle Pay Load Bay while it was in earth orbit."
Since age 12, I have studied the extraterrestrial star races that are visiting earth. How can I say that with conviction?? Read on.
My career has been dedicated to the study of astronomy and space exploration at Cape Canaveral and the Kennedy Space Center, Florida, from 1958 to 1992.
I graduated from a small technical college, Western Pennsylvania Institute of Technology. It does not exist any longer. Students now attend, Carnegie-Mellon University. My major was structural design engineering. I graduated with a 4.0 Grade Point Average.
When I initially arrived at Cape Canaveral, I was in demand. It was during the early space race with the USSR and the Cape seriously needed structural designers.
My career grew with greater responsibilities. I assisted in launching the ABMA (Army Ballistic Missile Agency) Jupiter C, Juno ll, and went on to the USAF Atlas, Titan, Minuteman, Thor, US Navy Polaris, Poseidon, Vanguard, NASA Saturn l, Saturn V, etc. I helped to design the rocket launchers and service towers working periodically with Dr. Wernher von Braun and his group of scientists during his many visits.
I have witnessed or assisted in launching 668 missions.
My final assignment was as a Space Shuttle Fleet, Space craft Operator (ScO). Mission astronauts said that ScO's knew the space shuttles better than the flight crews. We spent 12 or more hours a day inside them 6 to 7 days a week. Some called us GTA's, Ground Test Astronauts. It was a fitting title.

THE INCIDENT
In 1991, while monitoring a space shuttle mission, in the secret Mission Control Center, at the Kennedy Space Center, I was flabbergasted to observe an entity that was eight to nine feet in height in the open Space Shuttle Pay Load Bay while it was in earth orbit.
The entity was very tall, much taller than the two NASA astronauts floating near it. I could estimate the height due to being familiar with the sizes of the interior of the Pay Load Bay of the shuttle. I was not able to view all facial features, other than thinking I recognized two eyes, a nose and since it had a large helmet on, nothing else was evident.
It was in a body tight type uniform space suit. I saw it at a distance on a 27 inch TV monitor. It appeared that the NASA astronauts were familiar with the entity. The entity appeared to be communicating with the two NASA astronauts. There was some NASA commentary, from the Houston Space Center, but there was no mention of the entity. Following a few statements, the audio discontinued, and I cannot recall if I heard any other comments.
I was in a secret monitoring office, and it may have been their mistake in Houston Mission Control to allow my monitor to view that incident. I cannot say anything else other than that.
It suddenly was on one of my several monitors. I had several to observe various shuttle operations while in progress.
I also observed many UFOs flying near the shuttle on many missions.
the STS-48, the famous shuttle missions when we took several "shots" at escaping UFOs, I was on duty for that amazing incident. NASA said it was ice crystals. SURE IT WAS!
I have a POT LOAD of other data. No one will publish it. Why? Because they KNOW I KNOW the TRUTH. Hell, Buzz Aldrin knows a lot more.
That makes me believe WE ARE an ENSLAVED SPECIES on earth.

SPACECRAFT
A large, strange, unknown spacecraft was safely in orbit behind the shuttle. It appeared as a somewhat short-winged object and did not appear to have been used as a spacecraft for traveling stellar distances. It appeared to be too small for that and probably would not be capable of deep space flight other than on board another more sophisticated carrier craft designed to be used for deep space flight I witnessed this astounding event for a total of one minute and seven seconds by keeping the lapsed time on my astronaut watch.
I am an expert in recording such unique activities. I wrote a detailed report. The report was not forwarded to the NASA mission launch director. I had no witnesses, and had I made an "official" report; which I did not, it may have caused me job difficulties. Although it still seemed it may have because what I monitor is also secretly viewed by NASA mission Control in Houston, Texas, so they apparently knew I was seeing this tall entity interact with NASA astronauts without being officially assigned to view it.
Later, an expert graphic artist was able to exactly create this observation of this occurrence for my website at URL: http://www.stargate-chronicles.com Open it and go to the link on the website that has the name, NASA Astronaut/Dr. Edgar Mitchell mentioned. Then visit the link: "Incidents" for more revelations and disclosures by Dr. Wernher von Braun, former Senator Barry Goldwater, and other disclosures that are probably unknown to you.
About two months following my incident, I was informed of another report by another aerospace engineer. This person was also involved in the launching of space shuttles.
This shuttle engineer observed a similar entity, eight to nine feet tall, INSIDE the space shuttle crew compartment as it orbited earth. Yes, inside the shuttle! It was slouched over to protect its head from hitting the shuttle overhead structure. Again, it was communicating with two much smaller NASA astronauts.
Neither the United States Space Program nor any other foreign Space Program known on earth constructs their spacecrafts to accommodate such physically large entities.

REPERCUSSIONS
A few months following my experience, I was summoned to a NASA office. I was earlier told that I was being reassigned to the NASA Astronauts office for other responsibilities. The shock was the summons was not for an upgrade in my position, but rather a bogus charge that had me fired after so many years in service.
The committee said I had not listed a past address of a residence where I had lived on my original application. It was a minor error, if that. I returned the next day with a Xerox copy of my original employment application showing that in fact the past address in question had been added. They would not take it into consideration. A kangaroo court had heard my case and denied me my job, health benefits and retirement. Please, God, BLESS America. I have lived in poverty since that decision was made.After, you are fired from NASA no one will hire you.
People of earth, the human race are absolutely NOT ALONE in our Milky Way Galaxy and NOT in the vastness of the Universe.
During my numerous years in astronomical science and aerospace exploration, it is very obvious that the human race is controlled by an evil higher shadow government. It is powerful enough that it can override various national political decisions, keep us all in a condition of global slavery and total economic control. Are you aware of the decline we are presently experiencing?
The ancient Bible talks about Giants mating with earth women. Giants are included in all of earth history. Are they still with us?? The giants we both observed?
Please open my website at URL: http://www.stargate-chronicles.com
I would like to thank Dr. Henry Makow for his courage in having my report delivered to all of you. Few people have offered such assistance. I offer my genuine gratitude for his allowing this to be published through his website.
Clark C. McClelland, former ScO, in the soon to be, former, Space Shuttle Fleet, Kennedy Space Center, Florida
Source: http://www.henrymakow.com/


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:04.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be