Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

DeProf_eet 15 maart 2013 14:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6568298)
Als je dat niet ziet heb je een ernstig probleem.

Dus het is omdat iemand jou tegenspreekt, dat hij een reincarnatie is van de door Akira geciteerde persoon ? Dat moet dan voor mijn tijd geweest zijn. Als je nu eens naar mijn datum dat ik hier lid ben geworden zou kijken, dan zou je al direct weten dat ik toen nog geen lid was en zeker dus geen vergelijk kan maken. Dus wat jij zegt dat ik dan een ernstig probleem heb kan al niet omdat ik in de tijd van die 2 heren hier nog geen lid was.

Natuurlijk zou ik jouw ontkenninspatroon er wel onmiddellijk uithalen tussen duizenden moest jij ooit gereincarneerd worden. Maar dat zie ik nog niet zitten.

Antoon 15 maart 2013 15:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6568231)
Alhoewel je commentaar niet aan mij gericht is en ik zeker niet alles klakkeloos aanvaard wat exodus beweert, denk ik toch dat van jullie 2 jij de naiefste, zieligste, meest bekrompene bent. Je scheert mij over exact dezelfde kam als exodus, zonder de minste nuance. Ik ga niet alles wat exodus zegt op voorhand in het belachelijke trekken omdat ik het niet gecontroleerd heb. Dat doen jullie consoorten dus wel. Als het niet op TV verschijnt dan kan het niet natuurlijk he Antoon ? Je behoort tot de 50% van de Amerikanen die er exact dezelfde mening op na hebben.
Hetzelfde voor jouw hier parcifal. Als het niet op het nieuws gezegd word (en bij jouw moet het dan nog op een van de hoofdzenders in Belgie komen natuurlijk), zal het wel niet waar zijn.
Dit verraad een duidelijke smurfobsessie, zoveel is duidelijk. Zoals ik al zei: terug naar school man, misschien zal je verstandelijk vermogen dan dat van de doorsnee smurf overstijgen.

En toch nog maar eens herhalen, voor hen met een kort geheugen: ik geloof niet alles wat exodus zegt, maar maak hem niet �* priori belachelijk. En ook daarom reageer ik meestal niet op zijn beweringen, maar in tegenstelling tot jullie kraak ik ze niet af. Beseffen jullie wel hoeveel tijd en energie en opzoekingswerk er voor nodig is om dat te controleren en evntueel te weerleggen ? Met een pennestreek doen jullie dat echter wel omdat het niet in jullie kader past en jullie dagelijks doen en laten er wel heel erg mee overhoop zou kunnen gehaald worden, al was er nog maar 1% van juist.

Sleur de Amerikanen er maar weer eens bij. Geloof me vrij, er zijn heel erg veel Amerikanen van wie u zich niet met hun teennagel kunt meten.

Wat betreft de verzinsels van exodus: Iedereen heeft kennis van verhalen over UFO's, en er wordt al lang gesproken over Unidentified vliegende schotels. Maar er zijn vandaag de dag één miljard smartphones in gebruik door de wereldbevolking. Mochten de lulverhalen over aliens die hier rondwandelen ook maar een begin van waarheid vormen, dan had men dagelijks foto's via twitter en instagram, in plaats van die oude koek over twijfelachtige 'getuigen', onduidelijke filmkes van de jaren stillekes of zwart/witte negatieve foto's van grijze E.T.-koppen.

Dat kan u toch ook snappen, of niet?

Last but not least, een andere vraag waar ik uiteraard nog nooit een begin van een antwoord heb gehad : stel, en ik schrijf duidelijk 'stel', dat er aliens tussen ons rondwandelden, quod non : gezien niemand het merkt of ziet, wat maakt het dan uit?

parcifal 15 maart 2013 15:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6568310)
Dus het is omdat iemand jou tegenspreekt, dat hij een reincarnatie is van de door Akira geciteerde persoon ? Dat moet dan voor mijn tijd geweest zijn. Als je nu eens naar mijn datum dat ik hier lid ben geworden zou kijken, dan zou je al direct weten dat ik toen nog geen lid was en zeker dus geen vergelijk kan maken. Dus wat jij zegt dat ik dan een ernstig probleem heb kan al niet omdat ik in de tijd van die 2 heren hier nog geen lid was.

Proficiat, je bent bijna een jaar lid.
Wel, in dat jaar heeft de permanent gebannen trol Pindar hier minstens 200 nicknames aangemaakt, soms tot 4 per dag.

Zijn signature stijl is gemakkelijk herkenbaar door de hersenloze nonsens die hij schrijft in een noord-nederlands geaffecteerd taaltje en met een defect toestenbord dat er voor zorgt dat zijn leestekens vaak maal 10 verschijnen.

Als je dergelijke signature stijl niet kan herkennen, heb je een ernstig probleem.
Het is trouwens geen goed teken dat men jou alles tot in den treure moet gaan uitleggen.
Het hypothekeert enigzins je positie om anderen de les te lezen als het om complottheorien gaat.

Wie een gevestigde theorie wil aanvallen en afbreken kan immers maar beter zorgen dat hij kan lezen en tellen. :)

Citaat:

Natuurlijk zou ik jouw ontkenninspatroon er wel onmiddellijk uithalen tussen duizenden moest jij ooit gereincarneerd worden. Maar dat zie ik nog niet zitten.
Which came first, the phoenix or the flame?

Akira 15 maart 2013 15:57

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6568237)
Geen probleem, maar ik vraag me af wie dat dan is die reincarnatie ?

Die dubbelnicks worden steevast geband en hun berichten - inclusief alle reacties erop - verwijderd. Ze zijn voor regelmatige forummers zeer makkelijk herkenbaar. Het gaat bijna steevast om een nick die de dag van het posten of de dag ervoor is aangemaakt, ze posten steeds in dezelfde draden en gaan grappig genoeg ook vaak discussies met elkaar aan.

DeProf_eet 15 maart 2013 17:22

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6568326)
Last but not least, een andere vraag waar ik uiteraard nog nooit een begin van een antwoord heb gehad : stel, en ik schrijf duidelijk 'stel', dat er aliens tussen ons rondwandelden, quod non : gezien niemand het merkt of ziet, wat maakt het dan uit?

Dat is voer voor een andere discussie, want niet onmiddellijk relevant nu. Feit is wel dat mensen die o zo graag aan hun dag in dag uit routine en alles geloven, maar vooral enkel wat de media hun wijsmaakt, geloven, aardig in problemen geraken. Stel dat, en ik zeg ook wel stel wel te verstaan, dat ooit uitkomt, en voor jou en anderen die er dezelfde mening op nahouden, dat heel het 9/11 gedoe een groot komplot was (een bewijs dat dus bvb voor jezelf geloofwaardig genoeg is), wat gebeurd er dan met mensen zoals jou die rotsvast geloven wat de media (officiele wel te verstaan) hen vertelt ? Ik wel er in elk geval niet bij zijn voor jou, dat zou dan wel een ongelooflijk sterke negatieve invloed hebben op jou denk ik.

Hetzelfde kan gezegd worden van heel het Alien probleem, ik wil op dat ogenblik niet in de schoenen staan van zeer hevige sceptici zoals jij en consoorten.

Jij en parcifal en nog een aantal anderen zijn wel zo sceptisch dat ik vermoed dat ze er dan nog niets van zouden geloven.

Ik zeg dan ook wel stel dat het ooit officieel bewezen zou worden uiteraard.

Antoon 15 maart 2013 23:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6568468)
Dat is voer voor een andere discussie, want niet onmiddellijk relevant nu. Feit is wel dat mensen die o zo graag aan hun dag in dag uit routine en alles geloven, maar vooral enkel wat de media hun wijsmaakt, geloven, aardig in problemen geraken. Stel dat, en ik zeg ook wel stel wel te verstaan, dat ooit uitkomt, en voor jou en anderen die er dezelfde mening op nahouden, dat heel het 9/11 gedoe een groot komplot was (een bewijs dat dus bvb voor jezelf geloofwaardig genoeg is), wat gebeurd er dan met mensen zoals jou die rotsvast geloven wat de media (officiele wel te verstaan) hen vertelt ? Ik wel er in elk geval niet bij zijn voor jou, dat zou dan wel een ongelooflijk sterke negatieve invloed hebben op jou denk ik.

Hetzelfde kan gezegd worden van heel het Alien probleem, ik wil op dat ogenblik niet in de schoenen staan van zeer hevige sceptici zoals jij en consoorten.

Jij en parcifal en nog een aantal anderen zijn wel zo sceptisch dat ik vermoed dat ze er dan nog niets van zouden geloven.

Ik zeg dan ook wel stel dat het ooit officieel bewezen zou worden uiteraard.

Dit is geen antwoord op mijn vraag. Maar ik dacht wel dat u er geen zou hebben.

I rest my case.

Carnivore 17 maart 2013 20:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Antoon (Bericht 6568326)
INGEKORT

Last but not least, een andere vraag waar ik uiteraard nog nooit een begin van een antwoord heb gehad : stel, en ik schrijf duidelijk 'stel', dat er aliens tussen ons rondwandelden, quod non : gezien niemand het merkt of ziet, wat maakt het dan uit?

Wat dat zou uit maken?
Als Uw 'stel' werkelijkheid zou zijn en we bezocht werden door buitenaardsen die hoogstwaarschijnlijk het 'lichtsnelheids-probleem' hebben kunnen oplossen, dus wss ook de grenzen van het heelal kennen en dus daaruitvoortvloeiend 'the meaning of life'...
En die zouden hier zijn, en bvb met de regeringen die bewèzen corrupt zijn, samenwerken...

Then...

Then we're all fucked.

DeProf_eet 17 maart 2013 21:07

Inderdaad "stel" volgens Antoon. Zijn vraag die hij een aantal keren heeft gesteld impliceert dat hij toch niet goed snapt waar het over gaat en wat de gevolgen dan zouden zijn.

Gezien die gevolgen en juist daarom zal voorlopig nooit toegegeven worden door hemzelf in de eerste instantie en door de overheid ook, dat buitenaardse beschavingen bestaan. Het zou meteen en heel duidelijk een bewijs zijn dat we de laatste +50 jaar voor de gek zijn gehouden door de machthebbers en dat de meeste UFO sightings hoogstwaarschijnlijk echt gebeurd zijn.

Niet voor dit onderwerp maar "stel" dat de US regering ooit toegeeft de hele 9/11 affaire geensceneerd te hebben ? Dat zal toch nooit gebeuren denk ik.

In elk geval word de druk op de ketel van heel dat Alien gedoe na meer dan 50 jaar ondertussen zo groot dat hij op ontploffen staat. Ik neem hier voor de eenvoud en als referentiedatum de Roswell affaire. De gevolgen zijn niet te overzien voor de geloofwaardigheid van de officiele kanalen. Dat valt dus volledig weg. Ik verwacht dan gewoonweg chaos.

Meer dan 50 jaar continue leugens en bedrog en ridiculisering. Ridiculisering waarin mensen zoals Dixie, parcifal, atmosphere, Antoon enz.. mee aan helpen om ze in stand te houden.

Alleen die vraag van "wat als" zelf stellen houdt een ontoelaatbare ridiculisering in.

Persoonlijk geloof ik ook niet dat ze tussen ons rondwnadelen. Maar dat belet niet dat er geheime basissen zijn waar officiele instanties met Aliens kunnen samenwerken. Seder Roswell is er een onlogische en quasi onmogelijke vooruitgang van de techniek. Reverse engineering dankzij of met behulp van Aliens lijkt mij niet onmogelijk. Het gebruik maken van gevonden technologie van buitenaardse oorsprong is een optie.

DeProf_eet 17 maart 2013 22:04

''

parcifal 17 maart 2013 23:03

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6570670)
Meer dan 50 jaar continue leugens en bedrog en ridiculisering. Ridiculisering waarin mensen zoals Dixie, parcifal, atmosphere, Antoon enz.. mee aan helpen om ze in stand te houden.

Ik spreek alleen voor mezelf natuurlijk, maar die ridiculisering is enkel van toepassing vanwege het gebrek aan logica dat wordt gedemonstreerd in extremis door believers allerhande, en de gigantische conclusies die ze menen te mogen nemen op basis van een hoopje hoogst twijfelachtige indicatoren, die helemaal niets echt bewijzen als je een beetje eerlijk durft zijn.

Niemand ontkent de mogelijkheid van aliens, de inside job theorie of het bestaan van Nessie, denk ik, maar je kan dat niet als vaststaand feit concluderen op basis van wazige foto's, verfschilfers of een rare hoop uitwerpselen.


Citaat:

Persoonlijk geloof ik ook niet dat ze tussen ons rondwnadelen. Maar dat belet niet dat er geheime basissen zijn waar officiele instanties met Aliens kunnen samenwerken. Seder Roswell is er een onlogische en quasi onmogelijke vooruitgang van de techniek. Reverse engineering dankzij of met behulp van Aliens lijkt mij niet onmogelijk. Het gebruik maken van gevonden technologie van buitenaardse oorsprong is een optie.
Niet onlogisch en helemaal niet quasi onmogelijk, dat stellen is een belediging voor de mensen die het werk doen, zoals sommige van mijn collega's.
Voor mensen die in de modder ploeteren lijken de prestaties van bergbeklimmers ook onmogelijk zeker?

D'ARTOIS 18 maart 2013 06:44

1 Bijlage(n)
Kijk dan maar eens hier naar!

parcifal 18 maart 2013 08:16

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS (Bericht 6570913)
Kijk dan maar eens hier naar!

Mooi, van je laatste strandvakantie neem ik aan?

D'ARTOIS 18 maart 2013 09:16

Originele schedel, gevonden ergens in Z-Amerika.

WS van een uit de Inca-periode gevonden skelet.

exodus 18 maart 2013 09:23

Citaat:

Getuigen onthullen grootste geheimen uit de moderne geschiedenis
zaterdag, 16 maart 2013 12:47 geplaatst in:

Michael Smith werkte in Oregon en Michigan als luchtverkeersleider bij de Amerikaanse luchtmacht.

In beide staten volgde hij samen met anderen ongeïdentificeerde vliegende objecten op de radar die met ongekende snelheid door het luchtruim vlogen.

Hij bevestigde ook dat van het personeel volledige geheimhouding werd verwacht over de waarnemingen en dat NORAD, de North American Aerospace Defense Command, volledig op de hoogte werd gehouden over deze buitengewone gebeurtenissen.

Chuck Sorrells was in 1965 gestationeerd op Edwards Air Force Base in Californië toen in de lucht boven de vliegbasis plosteling zeven UFO’s verschenen. De objecten bereikten ongelooflijke snelheden en maakten manoeuvres waar gewone vliegtuigen in die tijd niet toe in staat waren. Na zes uur was de show voorbij en verdwenen de UFO’s weer.

Zes jaar lang was John Callahan afdelingshoofd van de Amerikaanse luchtvaartautoriteit FAA in Washington D.C. Hij was nauw betrokken bij een ongewoon voorval in 1986, toen Japan Airlines-vlucht 747 in de lucht boven Alaska 31 minuten werd gevolgd door een ongeïdentificeerd vliegend object. Callahan wist enkele videobeelden en een geluidsopname van de gebeurtenis te bemachtigen.

Bron: YouTube/csetiweb
Filmpjes:

http://www.niburu.nl/ufo/4573-getuig...e-geschiedenis

exodus 18 maart 2013 09:26

Citaat:

Boek Coen Vermeeren: UFO's bestaan gewoon (video)

vrijdag, 15 maart 2013 15:28 geplaatst in:
il

Boek Coen Vermeeren: UFO's bestaan gewoonDr.ir. Coen Vermeeren, docent lucht- en ruimtevaarttechniek aan de TU Delft, is één van de weinigen op academisch niveau die durft te verkondigen dat het UFO-fenomeen serieus moet worden genomen.

Hij schreef er onlangs een naslagwerk over. Zijn boek is een perfecte handleiding om zelf op onderzoek te gaan.

Onder meer is te lezen welke landen hun UFO-files inmiddels hebben vrijgegeven en welke piloten en astronauten zelf onverklaarbare zaken hebben waargenomen.

Vermeeren heeft inmiddels te maken gehad met ridiculisatie, sommige collega’s van hem gingen plotseling liever een blokje om en ook werd hij zwart gemaakt op de nationale televisie zonder dat er überhaupt inhoudelijk werd ingegaan op zijn bevindingen.

Waarom het UFO-fenomeen serieus moet worden genomen ziet u in onderstaande video, die verwerkt zal worden in een documentaire

Hoewel we al vele jaren horen over onbekende objecten in ons luchtruim, brengt Vermeerens uitdagende overzicht van wat we hierover weten en niet weten ons tot een belangrijke conclusie: we moeten de vele getuigen serieus nemen en onze wetenschappers hier onderzoek naar laten doen.” – Prof.dr. Herman Wijffels, econoom

“Een echte ingenieur laat bij voorbaat alle vooroordelen vallen. Bij een controversieel onderwerp als UFO’s is het een verademing een boek te lezen van een serieus onderzoeker als Coen Vermeeren. Ook omdat het naast interessante materie, op een prettig leesbare manier geschreven is.” – Ir. Edward P. Heerema, president Allseas Groep.
http://www.niburu.nl/ufo/4569-boek-c...n-gewoon-video

parcifal 18 maart 2013 09:38

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS (Bericht 6570971)
Originele schedel, gevonden ergens in Z-Amerika.

WS van een uit de Inca-periode gevonden skelet.

Juist, van een zuid-amerikaanse man (of vrouw?), waarbij men als kind 'cranial deformation' had toegepast zoals algemeen bekend.

Was dit eigenlijk een grapje van jou D'artois, of dacht je op een of andere manier echt dat dit iets markant was???

http://www.dailymail.co.uk/sciencete...-cemetery.html

Citaat:

Archaeologists in Mexico today revealed the astonishing skull of a person suffering from a cranial disfiguration.
Believed to be 1,000 years old, the find was made near the small Mexican village of Onavas.

The find is eerily similar to the Alien in Ridley Scott's film of the same name
The find is believed to be the first in the region showing the practice of binding a skull to change its shape.
'Cranial deformation in Mesoamerican cultures was used to differentiate one social group from another and for ritual purposes,' said archaeologist Cristina Garcia Moreno, director of the research project.


The burial ground consists of 25 individuals; 13 have intentional cranial deformation and five also have dental mutilation.
'This unique find shows a mix of traditions from different groups of northern Mexico,' said Moreno.

Antoon 18 maart 2013 09:54

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6570733)
''

Dit is uw beste reactie tot nu toe.

D'ARTOIS 18 maart 2013 10:09

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door parcifal (Bericht 6570984)
Juist, van een zuid-amerikaanse man (of vrouw?), waarbij men als kind 'cranial deformation' had toegepast zoals algemeen bekend.

Was dit eigenlijk een grapje van jou D'artois, of dacht je op een of andere manier echt dat dit iets markant was???

http://www.dailymail.co.uk/sciencete...-cemetery.html

Je hebt het goed Parcifal, het was een gimmick. Maar jij tuinde er niet in.

exodus 18 maart 2013 10:32

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door DeProf_eet (Bericht 6570670)
Persoonlijk geloof ik ook niet dat ze tussen ons rondwnadelen. Maar dat belet niet dat er geheime basissen zijn waar officiele instanties met Aliens kunnen samenwerken. Seder Roswell is er een onlogische en quasi onmogelijke vooruitgang van de techniek. Reverse engineering dankzij of met behulp van Aliens lijkt mij niet onmogelijk. Het gebruik maken van gevonden technologie van buitenaardse oorsprong is een optie.

Inderdaad, maar dan nog gaan ze het maar met mondjesmaat loslaten.

Verschillende getuigen zeggen dat de technologie in de black projects al 10.000 jaar voorstaat op wat er in het publieke domein is.

Dat ze zaken kunnen die voor leken pure magie lijken.

Een van de getuigen sprak ook van toestellen die vanuit een geostationaire baan om de aarde, in 6 seconden boven boomtoppen hing. Hij zei dat dat niet met conventionele voorstuwing werkte maar met jumps in de ruimte/tijd.

parcifal 18 maart 2013 11:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6571040)
Inderdaad, maar dan nog gaan ze het maar met mondjesmaat loslaten.

Verschillende getuigen zeggen dat de technologie in de black projects al 10.000 jaar voorstaat op wat er in het publieke domein is.

10 000 jaar maar?
Dat ze er direct een paar miljoen jaar van maken, dat is even zinnig en klinkt nog beter.

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door exodus (Bericht 6571040)
Dat ze zaken kunnen die voor leken pure magie lijken.

Een van de getuigen sprak ook van toestellen die vanuit een geostationaire baan om de aarde, in 6 seconden boven boomtoppen hing. Hij zei dat dat niet met conventionele voorstuwing werkte maar met jumps in de ruimte/tijd.

Ja hoor, ik lees ook veel science fiction. Parole, parole, parole.


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be