Politics.be

Politics.be (https://forum.politics.be/index.php)
-   Maatschappij en samenleving (https://forum.politics.be/forumdisplay.php?f=10)
-   -   Aliens ! Ze bestaan ! (https://forum.politics.be/showthread.php?t=114968)

Lampedeir 28 december 2013 01:36

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6949298)
Dat is uw mening, maar meer niet. Persoonlijk denk ik dat je ongelijk hebt. Wij, de blanken, zijn toch ook gebieden gaan koloniseren van mensen die wij minderwaardig, dom, en wreedaardig vonden ?
Aliens zouden interesse kunnen hebben in bepaalde grondstoffen, of gewoon een planeet zoeken om zich te vestigen. Als hun eigen planeet te overbevolkt is bvb, of te vervuild enz enz

tuurlijk is dat mijn mening...
als ze idd zouden komen om te koloniseren is het simpel, dan zijn wij nog maar een bende holbewoners.

Havanna 28 december 2013 01:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6949325)
Wij met onze middelen kunnen niet beter, dat klopt. En daar steunt het hele Alien-verhaal nu net op : zij hebben wél een middel gevonden om ( veel ) sneller te reizen.
Een beetje zoals vanuit België te voet naar Australië gaan , of met een straaljager er naar toe vliegen. Dat scheelt heel wat tijd nietwaar ?:lol:
Wel, de Aliens die hebben ruimtetuigen die sneller reizen dan de onze ...
Snapie jongetje ?

Zelfs met jouw "(veel) sneller" duurt het nog JAREN om naar de sterren te reizen.

Havanna 28 december 2013 01:46

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Lampedeir (Bericht 6949326)
tuurlijk is dat mijn mening...
als ze idd zouden komen om te koloniseren is het simpel, dan zijn wij nog maar een bende holbewoners.

placide planteneters gaan zich niet ontwikkelen tot een technologische maatschappij.
Wat hier geraakt komt als overwinnaar/predator uit de locale evolutie.

Alleen is de ruimte zo groot en de C zo 'klein' .

GandalftheGrey 28 december 2013 01:47

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6949316)
Klopt. Maar daar hebben we het raden naar. Misschien zijn die wel heel braaf, en willen ons helpen om beter te worden. Men kan dat altijd nog hopen...
Maar eh...vind je anders dat het er momenteel goed uitziet voor de mensheid ? De aarde word in grote snelheid tot een puinhoop gemaakt, een vervuilde smeerboel, waar elke dag méér mensen met minder moeten toekomen...De enige manier om dat de mensheid kan blijven bestaan, is dat ze drastisch verminderd. Dat driekwart van de wereldbevolking wegvalt. OF op een ander planeet gaat wonen.

De aarde heeft wel slechtere tijden achter de rug. Niet zo pessimistisch worden dus.
Of de mensheid integraal het volgende millenium haalt is dan weer iets twijfelachtiger. Tenzij een of ander evolutionair neveneffectje, zoals daar zijn een fijne vogelgriep of een rondje ebola, even terloops de wereldbevolking decimeert.
Ik zou alvast niet op 'de aliens' rekenen.

meneer 28 december 2013 01:56

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6949335)
Zelfs met jouw "(veel) sneller" duurt het nog JAREN om naar de sterren te reizen.

En dan ?

Havanna 28 december 2013 02:00

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6949343)
En dan ?

Bejaarde aliens gaan ons veroveren?

meneer 28 december 2013 02:01

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door GandalftheGrey (Bericht 6949338)
De aarde heeft wel slechtere tijden achter de rug. Niet zo pessimistisch worden dus.
Of de mensheid integraal het volgende millenium haalt is dan weer iets twijfelachtiger. Tenzij een of ander evolutionair neveneffectje, zoals daar zijn een fijne vogelgriep of een rondje ebola, even terloops de wereldbevolking decimeert.
Ik zou alvast niet op 'de aliens' rekenen.

Dat een deel van de wereldbevolking gaat verdwijnen is voor mij onvermijdelijk. En dat er Aliens op bezoek komen sinds lange tijden reeds vind ik waarschijnlijk.
Waarom maken die zich niet openbaar kenbaar ? Dat zal je ze zelf moeten vragen als je ze ooit tegenkomt.:-)

meneer 28 december 2013 02:02

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6949344)
Bejaarde aliens gaan ons veroveren?

Ze zouden zich eventueel op hun ruimteschepen kunnen voortplanten. Het kan ook dat ze ouder worden als wij. Of beiden...Of nog heel wat anders.

Havanna 28 december 2013 02:29

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6949347)
Ze zouden zich eventueel op hun ruimteschepen kunnen voortplanten. Het kan ook dat ze ouder worden als wij. Of beiden...Of nog heel wat anders.

Ja ja, ik heb die verhaaltjes allemaal in mijn boekenkast staan.
Voor het gemak vergeten we de enorme afstanden, nodige brandstof, voedsel, ...
Van hier naar de DICHTSTbijzijnde STER is al 4,2 lichtjaar.

Havanna 28 december 2013 02:30

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6949345)
Dat een deel van de wereldbevolking gaat verdwijnen is voor mij onvermijdelijk. En dat er Aliens op bezoek komen sinds lange tijden reeds vind ik waarschijnlijk.
Waarom maken die zich niet openbaar kenbaar ? Dat zal je ze zelf moeten vragen als je ze ooit tegenkomt.:-)

Welke aliens?

Descartes Jr 28 december 2013 07:05

Aliens and UFO Testimony by former CIA agent

Havanna 28 december 2013 09:21

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Descartes Jr (Bericht 6949381)

Oh nee, eindelijk hét filmpje uitpuilend van foto's en films van ruimtetuigen en ontmoetingen van en tussen aardlingen en aliens?
Ik kan niet wachten ....oh wait ...

peter1962 28 december 2013 09:44

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6949417)
Oh nee, eindelijk hét filmpje uitpuilend van foto's en films van ruimtetuigen en ontmoetingen van en tussen aardlingen en aliens?
Ik kan niet wachten ....oh wait ...

Hoe origineel zeg ! :-o

Een getuigenis !

Netjes weggestoken op een site die je vraagt je Adblocker af te zetten...
En dan krijg je wat gemummel van een ouwe vent te zien.

Net nu ik dacht : "nu gaan we eindelijk het al zo lang aangekondigde bewijs krijgen". 't zal waarschijnlijk voor de volgende keer zijn.

Havanna 28 december 2013 10:33

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WhyWait (Bericht 6949470)
Waarom dat? je kan gewoon de vaccinaties gebruiken. they will do the job!

Hey Pindar, prettige feesten van mij en doe gelijk ook de groetjes aan het voltallige personeel van de inrichting.
Mag je wat meer buiten ondertussen?

Another Jack 28 december 2013 10:35

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Havanna (Bericht 6949255)
Zélfs Geert Hoste is grappiger

Mensen die in zulke onzin geloven zijn zelfs zo marginaal dat niemand, zelfs Hoste niet, de moeite doet om e nog rmee in het openbaar te spotten.

Another Jack 28 december 2013 10:39

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WhyWait (Bericht 6949483)
Als mensen 'marginaal' zijn dan klopt het niet wat ze zeggen? of wat beweer je hier nu?

Dat de kwartels in de Delhaize in promotie staan.

Another Jack 28 december 2013 10:49

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WhyWait (Bericht 6949497)
nee effe serieus leg nu eens uit als je dat kan

Ik ben serieus.
Lust jij kwartels?

Havanna 28 december 2013 10:59

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door WhyWait (Bericht 6949497)
nee effe serieus leg nu eens uit als je dat kan

Wat betekent het als iemand 'gemarginaliseerd' is of wordt?

Smijt het eens in de groep tijdens je eerstvolgende sessie.

meneer 28 december 2013 18:15

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door Another Jack (Bericht 6949480)
Mensen die in zulke onzin geloven zijn zelfs zo marginaal dat niemand, zelfs Hoste niet, de moeite doet om e nog rmee in het openbaar te spotten.

Jacques die andere mensen als marginaal bestempelt !!!:lol:
Als pot-verwijt-ketel-verhaal kan dit wel tellen !
Om in te kaderen deze posting Jacques !

Another Jack 28 december 2013 18:17

Citaat:

Oorspronkelijk geplaatst door meneer (Bericht 6950446)
Jacques die andere mensen als marginaal bestempelt !!!:lol:
Als pot-verwijt-ketel-verhaal kan dit wel tellen !
Om in te kaderen deze posting Jacques !

Als je te lomp bent om echt nieuws van ironische sites te onderscheiden, dan ben je gewoon lomp (marginaal als je die term prefereert...).
Daar moeten we toch niet flauw over doen?


Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:22.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be